Ehkä just ehdin analysoida ennen tuloslähetystä

Merja: tykkään biisistä kyllä, mut tää esitys/esittäjä ei vaan nappaa
Soulsisters: hyvää laulua, mut ei vaan herätä oikein mitään tunteita, ehkä ylikulunut biisikin
Christian: ällöimelän puolelle meni, minusta. Ääni komea, mutta esitys ylidramaattinen. Englanti kauheaa, espanjan suhteen en osaa ottaa kantaa

Elias: ja tää olikin aika kattavasti jo analysoitu. Tiivistäen: örinähevin enkelikuoro (no joo, siis miksaaja ja/tai Gugi, joka varmaan oli sovitusidean takana). Oikeasti suututti: odotin kovasti, että saisin nauttia Eliaksen kylmiä väreitä aiheuttavasta äänestä kauniin biisin myötä, ja sitten sitä ei kuullut kuin muutaman sekunnin säkeistöjen kohdalla. Ei näin! Melkeinpä toivoisin, että Elias olisi pudotusuhassa, että pääsisi laulamaan toisen biisin (mutta vain melkein, koska epäilen, että vastassa olisi Soulsisters, jota tuomaristo ei vielä pudottas, edes Eliaksen tieltä)
Enchant: oikeesti tykkäsin

. Söpöjä poikia ja hassunhauska sovitus. Kun oikeasti osaa, on varaa pelleillä. Ainoa mikä tuli mieleen oli, että _ihan_ ei tuntunut poikien "lauluvoima" riittävän, vaan kaipasin jotain kevyttä taustaa (no joo, mun viimeisin a capella kokemus oli Forkin järisyttävän upea Pink Noise, joten vertailu on kohtuuton

).
Leena: yllätin itseni tykkäämästä tästä. Hienosti laulettu. Varmaan tosin auttoi, että samaa älppäriä (vai kasettia?) olen joskus veivannut itsekin, joten pääsin heti biisiin mukaan.
Samuli: tästäkin tykkäsin, eikä biisivalinta minusta ollut ollenkaan toivoton. Samuli teki siihen viehättävän erikoisia, herkkiä "niekkuja", joka teki siitä ihan omanlaisen tulkinnan.
Yrjänä: hämmästyttää kummastuttaa. Yrjänä ois "just sopiva", sellanen tyyppi josta mun pitäisi tykätä, mut kun ei vaan kosketa. Ei edes näillä 80-luvun klassikkobiiseillä, joiden pitäisi minuun kolahtaa. En löydä äänestä mitään "juttua", sellasta mistä juuri Yrjänän äänen tunnistaisin.
Pudotusuhkaan joutuviksi veikkaan Soulsistersiä ja Merjaa ihan vaan noin yleisesti, ei varsinaisesti tämänkertaisten suoritusten takia. Jolloin miestuomareissa herää pieni herrasmiesmäisyys ja/tai sääli, ja pudottavat Merjan, jotta Linda saa pitää edes kaksi ryhmää vielä.