Pitäisiköhän jotain kertoa itsestään...
Tunnustuksia:
- en oikeastaan formaattina välitä pahemmin Idolsista tai X-factorista. Tai yleensäkään tosi-TV:stä. Mutta muutamat kilpailijat ovat tehneet eräistä kausista ikimuistoisia. Ja aina aihe kiinnostaa, vaikka väitän etten tykkää...
- välttelin pitkään tähän palstaan tutustumista kun tämän aihepiirin keskustelut ovat joka paikassa kohtalaisen asiattomia... Ihmettelin mitä tässä palstassa muka on erityistä ja parempaa kun Etsku kävi sitä Suom24:ssä mainostamassa. Mutta kannatti mainostaa, kiitos myös leenalle

- Idolsin suosikkikauteni on aina ollut, ja todennäköisesti tulee aina olemaan kakkoskausi... Mukava ja persoonallinen finalistiporukka teki siitä aivan ihanan ja sympaattisen ja hauskan. Levymyyntiluvut on sivuseikka...
Ilkan lisäksi tykkäsin kisan aikana erityisesti Ronista ja Petestä. Katrin musiikista tykkäsin kyllä myöhemmin paljonkin.
- Ilkka on ainoa jota olen koskaan äänestänyt Idolsissa, tai yleensä missään ohjelmassa. (En edes tiennyt että voi äänestää monta kertaa...)
Kakkoskauden ekassa finaalissa näin Ilkan ekaa kertaa ever, koska en katsonut alkukarsintoja, teatteriviikonloppua enkä semifinaalejakaan... (Hiukkasen harmittanut jälkikäteen, mutta tapanani oli katsoa vasta finaaleja, koska konserttien taso huomattavasti parantui. Alkukarsintoja en ole koskaan jaksanut seurata...)
Ajattelin Kiss-vedon aikana että onpa outo tyyppi, mutta TB-veto kolahti sitten ja lujaa...

- Olen 36v ja tällä hetkellä vuorotteluvapaalla
- Katson salkkareita päivittäin, vaikken tajua miks
- Pelkään autolla ajamista vaikka kortti onkin, kulkee meillä suvussa naisten puolella...
- Tykkään Hannah Montanasta

TV- sarjasta siis. Hauska! Etsin joka paikasta ykköskauden DVD-boxia, ja katselen monta jaksoa kerralla. Kakkoskausi minulla jo olikin...