Forkalla pyörinyt jo pidempään, ja nyt vasta hokasin katsoa muitakin kuin X Factor -keskusteluita... Oh well, parempi myöhään ja niin päin pois. Tiedättepähän nyt edes jälkeen päin, että millainen hyypiö Samulia oli niin henkeen ja vereen puolustamassa.

Dariana, naisihminen vuosikertaa -85, naimisissa. Tuplatutkinnon uhri: gradua vaille valmis filosofian maisteri ja ensimmäisen vuoden restonomiopiskelija aaämkoo. Sijaitsee Keski-Suomessa, vaikkakin kotoisin kaakosta. Tällä hetkellä työharjoittelussa, loppukesän kuviot gradunnaputtelua lukuunottamatta hyvinkin epäselvät, mutta syksyllä koulunpenkki kutsuu jälleen.
Olen aikanaan harrastanut paljonkin kaikennäköistä, mutta näin aikuisiällä ja lähinnä rahatilanteen rajoittamana harrastukset lopahtaneet yksi toisensa jälkeen. Taustalla mm. pianon ja viulun soittoa, kuorolaulua, lattaritansseja ja muuta ryhmäliikuntaa. Nykyään vapaa-aika menee käsitöiden, telkkarin katsomisen ja (huonon) kirjallisuuden parissa.
Musiikin suhteen yritän olla kaikkiruokainen, mutta ihan uusimmat radiosoitossa olevat tanssijumputukset eivät yleensä nappaa (mm. Lady Gagan musiikki herättää toisinaan hyvinkin aggressiivisia reaktioita ja johtaa radiokanavan vaihtoon asap.). Lemppareita tällä hetkellä mm. Poets of the fall, Juha Tapio, Bryan Adams, Semmarit, Stella ja Egotrippi. Yleensä tykästyn enemmän hyvään biisiin kuin artistiin itseensä, siksi olen useimmiten tosi huono ja mielikuvitukseton listaamaan lempiartistejani.

Koukutun helposti tv-sarjoihin, joten tallentavan digiboksin muisti on jatkuvasti meillä vähissä. Tällä hetkellä seurannassa Heroes ja House (uusimmat kaudet Canal +:n puolelta, onneksi on jalkapallohullu mies joka tilaa Canalin kanavat!

), True Blood YLEltä, Täykkärit, Suomen huippumallit sekä erinäiset klassikkouusinnat kuten Alfred J. Kwak ja Jeeves & Wooster. Sekä tietysti X Factor ja American Idol, joista jälkimmäistä seuraan kuitenkin vähän vähemmän innokkaasti ja "täysillä". Leffojen suhteen olen laiskistunut, Canalilta tulee nauhoitettua lähes viikoittain joku filmi, mutta useimmiten se jää digiboksin syövereihin muhimaan ja odottamaan parempia aikoja ja oikeaa fiilistä.
Etsilleen. Niin ja lopuksi luurangon kolahdus kaapissa: olen osallistunut vuonna 2005 Idolsin koelauluihin. Samaisella koelaulureissulla oli muuten mukana myös muuan X Factor -finalisti...