Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi!  (Luettu 61209 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #75 : 03.05.2010 20:23:44 »
TrueBlla on selkeesti homma hallussa! Sekä Ilkka, että Hannah Montana uppoavat. JEE! (:
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #76 : 03.05.2010 20:45:28 »
- välttelin pitkään tähän palstaan tutustumista kun tämän aihepiirin keskustelut ovat joka paikassa kohtalaisen asiattomia... Ihmettelin mitä tässä palstassa muka on erityistä ja parempaa kun Etsku kävi sitä Suom24:ssä mainostamassa. Mutta kannatti mainostaa, kiitos myös leenalle :)

Nooo-ooh, ehkä pari mainosta on tullut tehdyksi.

Mutta hienoa, että tulit lopulta!  :D

Minusta tällaisessa forkkakeskustelussa on se hyvä puoli, että kaikilla on nikki, josta tunnistaa muut. Se tekee keskustelun mielenkiintoisemmaksi, kun esitetyt puheenvuorot liittyvät tiettyyn henkilöön.

Hannah Montanasta ilman muuta isot plussat! Phineas ei niitä saanut ( >:() mutta sinä sait!

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #77 : 03.05.2010 21:13:04 »
En mahda mitään sille, että saan aina niin helposti polemiikin aikaan. En ole siviilissä paljon kummallisempi. Olen vain silleen autistinen ihminen, etten pysty aina hallitsemaan itseäni. Se on asia, jota oikeasti häpeän, eikä sitä kovin moni tiedä. Nyt on hyvä kertoa, ettei tule lisää aiheutettua polemiikkejä. Koettakaa kestää!
« Viimeksi muokattu: 03.05.2010 21:41:26 kirjoittanut Luottamusmies »

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #78 : 03.05.2010 22:24:05 »
Vain todelliset persoonat saa aikaa polemiikkeja  8)

Ja tervetuloa TrueB
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
« Vastaus #79 : 03.05.2010 22:25:06 »
Kiitos, kun kerroit. Auttaa suhtautumaan viesteihisi suodattimen läpi. :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #80 : 03.05.2010 22:39:18 »
Tervetuloa TrueB! Kiva, et uskaltauduit forkalle. Ja Hannah Montanasta todellakin plussaa, loistavaa hömppäviihdettä.  :P

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #81 : 05.05.2010 00:26:45 »
En mahda mitään sille, että saan aina niin helposti polemiikin aikaan. En ole siviilissä paljon kummallisempi. Olen vain silleen autistinen ihminen, etten pysty aina hallitsemaan itseäni. Se on asia, jota oikeasti häpeän, eikä sitä kovin moni tiedä. Nyt on hyvä kertoa, ettei tule lisää aiheutettua polemiikkejä. Koettakaa kestää!
Tuosta johtuu myös se, että pidän niin itsepäisesti kiinni joistakin näkemyksistäni. Tiedän kuulevani ja näkeväni asiat hieman eri tavoin kuin suurin osa muista ihmisistä. Havaitsen sellaista, mitä muut eivät havaitse, mutta toisaalta jotkin asiat, jotka muut havaitsevat jäävät huomaamatta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #82 : 09.05.2010 01:15:29 »
Lupaan, etten enää testaa palstalaisia. Minulle tuli vain vähän sellainen käsitys, ettei keskustelu aina ole täällä mennyt parhaassa mahdollisessa hengessä tai sitten olen rasittava itse.

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #83 : 12.05.2010 21:13:16 »
^ Kiva että tykkäät meidän keskusteluista. Meki tykätään ;>

Ja tervetuloa ! (:

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #84 : 12.05.2010 21:14:01 »
Tervetuloa!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #85 : 13.05.2010 12:17:22 »
Tervetuloa :) Ja tietysti kaikille muillekin uusille tervetulotoivotukset!

dariana

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #86 : 17.05.2010 19:19:41 »
Forkalla pyörinyt jo pidempään, ja nyt vasta hokasin katsoa muitakin kuin X Factor -keskusteluita... Oh well, parempi myöhään ja niin päin pois. Tiedättepähän nyt edes jälkeen päin, että millainen hyypiö Samulia oli niin henkeen ja vereen puolustamassa.  ;D

Dariana, naisihminen vuosikertaa -85, naimisissa. Tuplatutkinnon uhri: gradua vaille valmis filosofian maisteri ja ensimmäisen vuoden restonomiopiskelija aaämkoo. Sijaitsee Keski-Suomessa, vaikkakin kotoisin kaakosta. Tällä hetkellä työharjoittelussa, loppukesän kuviot gradunnaputtelua lukuunottamatta hyvinkin epäselvät, mutta syksyllä koulunpenkki kutsuu jälleen.

Olen aikanaan harrastanut paljonkin kaikennäköistä, mutta näin aikuisiällä ja lähinnä rahatilanteen rajoittamana harrastukset lopahtaneet yksi toisensa jälkeen. Taustalla mm. pianon ja viulun soittoa, kuorolaulua, lattaritansseja ja muuta ryhmäliikuntaa. Nykyään vapaa-aika menee käsitöiden, telkkarin katsomisen ja (huonon) kirjallisuuden parissa.

Musiikin suhteen yritän olla kaikkiruokainen, mutta ihan uusimmat radiosoitossa olevat tanssijumputukset eivät yleensä nappaa (mm. Lady Gagan musiikki herättää toisinaan hyvinkin aggressiivisia reaktioita ja johtaa radiokanavan vaihtoon asap.). Lemppareita tällä hetkellä mm. Poets of the fall, Juha Tapio, Bryan Adams, Semmarit, Stella ja Egotrippi. Yleensä tykästyn enemmän hyvään biisiin kuin artistiin itseensä, siksi olen useimmiten tosi huono ja mielikuvitukseton listaamaan lempiartistejani. :P

Koukutun helposti tv-sarjoihin, joten tallentavan digiboksin muisti on jatkuvasti meillä vähissä. Tällä hetkellä seurannassa Heroes ja House (uusimmat kaudet Canal +:n puolelta, onneksi on jalkapallohullu mies joka tilaa Canalin kanavat!  ;D), True Blood YLEltä, Täykkärit, Suomen huippumallit sekä erinäiset klassikkouusinnat kuten Alfred J. Kwak ja Jeeves & Wooster. Sekä tietysti X Factor ja American Idol, joista jälkimmäistä seuraan kuitenkin vähän vähemmän innokkaasti ja "täysillä". Leffojen suhteen olen laiskistunut, Canalilta tulee nauhoitettua lähes viikoittain joku filmi, mutta useimmiten se jää digiboksin syövereihin muhimaan ja odottamaan parempia aikoja ja oikeaa fiilistä.

Etsilleen. Niin ja lopuksi luurangon kolahdus kaapissa: olen osallistunut vuonna 2005 Idolsin koelauluihin. Samaisella koelaulureissulla oli muuten mukana myös muuan X Factor -finalisti... 8)
« Viimeksi muokattu: 17.05.2010 19:38:52 kirjoittanut dariana »

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #87 : 17.05.2010 19:30:23 »
Tervetuloa dariana myös muualle forkan syövereihin. Toivottavasti jatkan forkkailua myös x-factorin päätyttyäkin. Erityisen paljon plussaa hyvästä telkkariohjelmamausta.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #88 : 17.05.2010 19:49:52 »
Tervetuloa vaan dariana tänne muuhunkin keskusteluun. Hyviä lempiohjelmia sulla. :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #89 : 17.05.2010 19:55:52 »
Tervetuloa vaan. :')

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #90 : 17.05.2010 20:27:13 »
Etsilleen. Niin ja lopuksi luurangon kolahdus kaapissa: olen osallistunut vuonna 2005 Idolsin koelauluihin. Samaisella koelaulureissulla oli muuten mukana myös muuan X Factor -finalisti... 8)

Aikamoinen luuranko!

Hauska kun tulit forkalle mutta älä mene minnekään. Täällä keskustellaan niin paljon muustakin kuin X-Factorista!

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #91 : 17.05.2010 20:31:02 »
Hauska kun tulit forkalle mutta älä mene minnekään. Täällä keskustellaan niin paljon muustakin kuin X-Factorista!

Samaa mieltä, tervetuloa! (: älä katoa todellakaan, täällä on paljon mielenkiintoista keskusteltavaa (:

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #92 : 17.05.2010 21:53:01 »

Kävikö tuo finalisti kokeilemassa onneaan samalla?

dariana

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #93 : 19.05.2010 10:08:39 »

Kävikö tuo finalisti kokeilemassa onneaan samalla?

Jep, molemmat käytiin laulaa luikauttamassa esiraadille, mutta telkkariin asti ei päädytty. Ei oltu silloin tarpeeksi hyviä tai huonoja, että oltais mediassa herätetty kiinnostusta. :D

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #94 : 19.05.2010 22:32:14 »
mutta telkkariin asti ei päädytty. Ei oltu silloin tarpeeksi hyviä tai huonoja, että oltais mediassa herätetty kiinnostusta. :D

No voih.  :'(

Ei ihmekään sitten, ettet päässyt lööppeihin.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #95 : 19.05.2010 22:35:44 »
En tiennyt Samulilla olevan tällaista luurankoa kaapissa. Kovasti Samuli vain tuota pyrkii peittämään.
« Viimeksi muokattu: 20.05.2010 15:37:44 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #96 : 28.05.2010 17:27:42 »
On muuten aika outo forkka tämä nykyinen. Vanhalla forkalla olin mielestäni paljon törkeämpi kuin täällä, mutta siellä ei tullut sentään kuraa niskaan niin kuin täällä.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 17:32:38 kirjoittanut Luottamusmies »

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #97 : 28.05.2010 19:41:56 »
Ollaan kaikki varmaan sen verrna kypsytty ihmisinä, että tajutaan sanoa jos joku häiritsee eikä jäädä nurkkaan angstaamaan (;
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #98 : 28.05.2010 19:49:59 »
Ollaan kaikki varmaan sen verrna kypsytty ihmisinä, että tajutaan sanoa jos joku häiritsee eikä jäädä nurkkaan angstaamaan (;
Palstalaisista on tullut avoimempia, voisin lukea tuosta mennin viestistä. Vanhalla forkalla minulla oli vielä nykyistäkin typerämpi nimi ja kirjoitin sinne muutaman viestin.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #99 : 31.05.2010 09:41:32 »
Olen pitkään harkinnut, haluanko kertoa mitään itsestäni. Pelkona on ollut, että ulkopuoliset tulevat tänne lukemaan omia tietojani. Se pelko on estänyt minua kirjoittamasta itsestäni mitään kattavaa esittelyä. Olen kuitenkin samalla halunnut kertoa ihmisestä, joka täällä nimimerkin takana on. Nyt olen päätynyt kompromissiin. Kirjoitan itsestäni esittelyn tuonne eläinpalstalle (kun olen itsekin vähän eläin  ;D), jossa sitä eivät ulkopuoliset näe. Panen sen sinne, kun se on valmis. Sitten voitte päättää, mitä mieltä minusta olette.