En periaatteessa ole uusi mutta en tiedä kuinka moni muistaa minut vuosien takaisesta idolslandiasta. Pyörin silloin foorumeilla nimimerkillä maron ja olen tosiaan ollut jo reilusti muutaman vuoden poissa foorumeilta. En edes itsekkään tiedä miksi lopetin käymisen, mutta se vaan jäi.
Anyway niille jotka eivät muista minua tai eivät ole koskaan tavannut minua foorumilla..
Olen entiseltä idolslandia nimimerkiltä maron nykyään käytän yleisesti nimimerkkiä Haine. Olen vuosimallia -89 ja reilu vuosi sitten muutin pääkaupunkiseudun läheltä Turkuun. Olen ollut idolsissa mukana kaksi kertaa, mutta en ole kummallakaan kerralla päässyt niin pitkälle että olisin esiintynyt telkkarissa. Kyllä uskallan myöntää sen mutta tuskin se tekee minusta huonoa laulajaa olen vaan niin keskitasoa etten kelpaa jatkoon. Kävin jokin aika sitten laulutunneilla mutta lopetin koska se oli niin kallista. Tykkään piirtää, kirjoittaa, laulaa, soittaa kitara (naapurit saa kärsiä kun en osaa vielä kunnolla soittaa
) suunnittelen vaatteita, ompelen ja harrastan liikuntaa. Olen koulutukseltani pukuompelija. Animesta ja mangasta olen kiinnostunut kuten avatarista huomaa ja piirrän mangaa myös itse. Uutena intohimona olen alkanut keräilemään My little poneja. Lempi tv-sarjoja ovat supernatural, true blood, the walking dead ja game of thrones. En osaa nimetä parasta leffaa ikinä eikä oikeestaan mieleeni tule mitään leffaa mistä tykkäisin niin kauheasti. Musiikki makuni on melkein laidasta laitaan missä eniten painottuu sana Rock ja en tykkää suomi räpistä tms. hopista ja kuuntelen harvoin musiikkia jossa lauletaan suomeksi ellei ole hyvät sanat ja melodia.
Horoskoopiltani olen vaaka ja uskon sen merkin luonteenpiirteet näkyvän minussa jollain tapaa. Olen taikauskovainen hölmö ja uskon horoskooppeihin. Olen myös kirkosta eronnut wicca, joka on muutama vuosi sitten tullut luutakaapista ulos ja tunnustautunut pakanaksi.
Kaikkee tässä nyt oli.. Kysymyksiä saa esittää.. en pure enkä muuta keitään sammakoksi
-Haine <3