Kirjoittaja Aihe: Esittele itsesi!  (Luettu 61292 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Esittele itsesi!
« Vastaus #200 : 15.04.2011 09:08:36 »
Tervetuloa mukaan joukkoon kirjavaan, Alsatian! :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #201 : 15.04.2011 09:09:44 »
Ohhoh, voisin samaistua! (: Green Day ja Simple Plan on kans mun lemppareita ja näyttelemistä oon harrastanu useamman vuoden. Tervetuloa joukkoon! (:

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #202 : 15.04.2011 09:11:34 »
Tervetuloa Alsatian ! :) Kuulostaa kyl hyvältä musamaulta :>

Alsatian

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #203 : 15.04.2011 09:20:46 »
Kiitos kaikille toivotuksista! :)

Angel

• Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #204 : 15.04.2011 10:27:40 »
Welcome Alsatian =)
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #205 : 15.04.2011 12:41:55 »
Paljon tervetuloa Alsatialle!  :D

Voisit ehkä kertoa, mistä nimimerkkisi tulee.  :) En aio googlata ja katsoa löytyisikö selitys sitä kautta!

Ei kai vaan joku HP-hahmo?

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
« Vastaus #206 : 15.04.2011 21:29:23 »
Ettu!  :o Alsatian on saksanpaimenkoira. ;)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #207 : 16.04.2011 03:11:51 »
Tervetuloa!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Alsatian

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #208 : 17.04.2011 06:53:35 »
Alsatian on saksanpaimenkoira. ;)

Näinhän se on. Mistä mielleyhtymä HP:hen? :o

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #209 : 17.04.2011 10:14:31 »
Alsatian on saksanpaimenkoira. ;)

Näinhän se on. Mistä mielleyhtymä HP:hen? :o

No kun vaan ajattelin, että on todennäköistä että joku täysin outo nikkinä käytetty sana on peräisin HP:stä.  :D

Nyt kuitenkin tiedän, mikä Alsatian on!

sepe

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #210 : 21.02.2012 23:50:58 »
Moi kaikki. Olen naispuoleinen henkilö eteläisestä Suomesta, en vielä liian vanha osallistumaan Idolsiin, mutta aivan liian vanha kuolaamaan siinä kilpailevia teini-ikäisiä poikia (joita silti kuolaan). Liityin tähän foorumiin oikeastaan vaan kiinnostuksesta ja jakaakseni mielipiteitä noista kilpailijoista, koska mulla ei ole irl ketään kenen kanssa niistä keskustella. Kukaan tässä taloudessa ei kato Idolsia eikä kukaan kaverikaan kato. Niiden mielestä se on tylsää ja turhaa. Ja siitä syystä en halua myöskään että kukaan tuttu tajuaa mun olevan täällä foorumilla, niin en viitsi kauheasti itsestäni kertoa. :D Tosin, jos ne mut foorumilla näkis niin se kyllä merkkais että ne itsekin lukis tätä...
En ole kyllä mikään suuri Idols-fani ja koko kisa unohtuu multa varmaan sillon ku se loppuu, mutta se on minusta mukavaa viihdettä katsella, kun tavallisista ihmisistä leivotaan tähtiä, ja saattaa joukossa joskus olla joku, jonka laulua haluaa oikeastikin kuunnella. Ja kun ei mulla kamalasti muutakaan elämää ole, niin miksipä ei sitten turista aiheesta täällä palstalla. Täytyy kyllä mainita, etten tajua laulutekniikoista tai mistään taidoista tuon taivaallista, en ole mikään kummoinen laulaja itse jne, niin kovin rakentavasti en osaa arvostella ketään missään. Tyypin pitää olla todella surkea laulaja, että huomaan sen surkeuden. Sen verran osaan sanoa, että mikä kuulostaa minusta kivalta ja mikä ei.

No joo. Mitäs muuta. Harrastan lähinnä tota noin, novellien ja romaanienpoikasten kirjoittamista, elokuvien katselua, musiikin kuuntelua (kukapa ei) ja en oikeastaan muuta aktiivisesti. :)

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #211 : 22.02.2012 00:10:51 »
Kiitos hienosta esittelystä, sepe ja tervetuloa!

Liityin tähän foorumiin oikeastaan vaan kiinnostuksesta ja jakaakseni mielipiteitä noista kilpailijoista, koska mulla ei ole irl ketään kenen kanssa niistä keskustella.

Niinpä niin! Tutulta tuntuu! Toivottavasti kaikki samassa tilanteessa olevat löytäisivät tänne.

Sen verran osaan sanoa, että mikä kuulostaa minusta kivalta ja mikä ei.

Tämähän se riittää ja tästä on kysymys!

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #212 : 22.02.2012 00:20:29 »
En ole kyllä mikään suuri Idols-fani ja koko kisa unohtuu multa varmaan sillon ku se loppuu,

Eipäs unohdeta niin nopeasti, koska me äänestelemme täällä vielä sen jälkeen!   ;D

poppari

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #213 : 28.02.2012 18:43:32 »
Heipou! Eksyinpä tänne ihan vahingossa tässä muutama päivä sitten, ja onpas ollut mukava kirjoitella ja lueskella ihmisten mietteitä uudesta kaudesta. Ehkäpä voisin nääs myös vähän esitellä itteäni, jos kerran meinaan täällä enemmänkin kirjoitella   ::)

Idolsia seurannut kyllä ekasta vuodesta saakka. Välillä miettinyt, josko olisin kokeillut itsekin, mutta nytten on ikääkin tullut sen verran, että osallistua enää en voi! Pohojosessa asustelen, mutta ehkäpä piakkoin muuttamassa. En jaksa yleensä pysyä pitkään paikoillaan.

Elämässä tärkeitä asioita:
Lauleskelu, matkustelu, valokuvaus, japsi-musa, elokuvat, vapaus.

Sitten vaikka listaa mielestäni parhaista idolsista löytyneistä artisteista ja heidän biiseistään:
Kristiina Brask - F32 (http://www.youtube.com/watch?v=q07_iJVe1Jw) Loistava biisi!!!
Anna Puu - Mestaripiirros
Anna Abreu - Hysteria
Antti Tuisku - Juuret
Lassi Valtonen - Pispala

kiitos ja kuulemiin  :D
-poppari

rosanna

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #214 : 28.02.2012 21:25:05 »
Hehee, moikka vaan kaikille! Eksyin tänne, kun vähän googlettelin Diandraa ja kattelin, millasta juttua siitä liikkuu. Sitten törmäsin armottomaan klassisenmusandissaus-aiheeseen ja mun oli pakko kommentoida ;)

En oo kovin suuri pinnalla olevan musiikin ystävä, mutta Idolsia on kyllä tullut katseltua oikeestaan varmaan joka kaudella. Välillä on kyllä mielenkiinto lopahtanut aika täysin, mutta aina uuden kauden tultua sitä jaksaa innostua. Nyt jaksaa ihan vaan Diandran voimalla :D

Olen 17-vuotias tyttö Pirkanmaalta. Harrastuksina armoton viulun vingutus ja musiikin suurkulutus. Kasvatan äitini kanssa Mane Coon -kissoja ja ne on hyvin lähellä sydäntäni. Musiikkimakuun mahtuu kaikki maan ja taivaan väliltä. Elviksestä Sunrise Avenuehen, Junosta Julie Londoniin. Kertokaa mulle hyvistä artisteista ja bändeistä, niin lupaan rakastua niihin!

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #215 : 28.02.2012 21:46:04 »
Sitten törmäsin armottomaan klassisenmusandissaus-aiheeseen ja mun oli pakko kommentoida ;)

;D

Tervetuloa vaan ja samoin popparille!
« Viimeksi muokattu: 06.03.2018 18:20:29 kirjoittanut Etsku-Etana »

poppari

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #216 : 28.02.2012 22:05:43 »
Kasvatan äitini kanssa Mane Coon -kissoja ja ne on hyvin lähellä sydäntäni.

Maine Coon!! Herätit juuri suurenmoisen kissakuumeen minussa  ;D
joskus kyllä haluan hankkia tommoisen kissan. Onko teillä montakin? Ainakin videoissa näyttävät aika isoilta.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #217 : 28.02.2012 22:30:40 »
^Oi, tuo rotu on kyllä tosi kaunis. Olen tosin kissaihminen muutenkin. :)

Tervetuloa vaan kaikille uusille keskustelijoille.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

madhat

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #218 : 29.02.2012 10:21:12 »
Newbie täällä!!  ;D Rekisteröidyin foorumille pari päivää sitten ja päätin nyt lopettaa haahuilun ja esittäytyä. Olen katsonut tiivisti tämän vuoden idolsia, sitä ennen en ollut vuosiin sitä katsonut (viimeksi 2009 American Idolia). Joten minulle formaatti tuntuu tänä vuonna aika tuoreelta niin monen 'välivuoden' jälkeen... Suosikkini tältä vuodelta ovat Diandra ja Niina. Kauniit naiset ja kauniit äänet. Oma musiikkimaku on aika sekalaista, kuuntelen sitä mikä milloinkin tuntuu hyvältä, lähinnä pop/rockia... Artisteista mm. Adam Lambert, Jessie J ja Emile Sandé vaikuttavat musiikillaan.

Muuten olen yleensä aika ystävällinen ja positiivinen opiskelija etelä-suomesta, olen harrastanut ennen näytelmiä ja nykyään lähinnä vapaa-ajalla kirjoittamista.
A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #219 : 29.02.2012 20:06:18 »
Muuten olen yleensä aika ystävällinen ja positiivinen

Hienoa!  :D

Ja tervetuloa, madhat!

Ensin luin nikin tyyliin mathatti. Tai kuin sen olisi intiaa. Mutta se taitaakin tarkoittaa "hullu hattu"?

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #220 : 01.03.2012 03:07:58 »
Tervetuloa vaan :)!

tääkin oli täällä !

eli siis oon katza, hämeenlinnassa asun. kiinnostuksen kohteita on JALKAPALLO !! ja musiikki ja hiphop-tanssi :) en tällä hetkellä itte pelaa fudista mutta tanssin kyllä. paramoree, musee, disco ensemblee ja lenaa tulee kuunneltua. ja oon iha hulluna euroviisuihin :D ja oon kerra ollu englannissa, ens vuonna ois tarkotus uudestaa mennä... ja sit ehkä saksaanki :-) telkkariohjelmista lemppareita on hullut japanilaiset, salkkarit (legendaaa), putous ja nää kaikki huuman tyyliset kivat ohjelmat :) ja disney channelin kaikki hannah montanat ja tämmötteet on aina mun sydämmessä, viel varmaa mummonaki ! mullon kännykkänä ihana nokia 6760 :D lopetan tän esittelyn tähän faktaan, että rakastan espanjaa, david villaa ja fernando torresia ! :)

Pitäsköhä uusia tää... no here we go.

Hämeenlinnassa edelleen asun ja joo, jalkapallo kontrolloi mun elämää aika pitkälle :D ennoo pitkää aikaa sitä enää pelannu ja usein on niitä fudisaikoja ikäväki! :/ Liverpool, Schalke ja Real Madrid on lähellä sydäntä ja horisen aika paljon mm. Teemu Pukista.. :p Paramoree, Musee ja Disco Ensemblee tulee vielki kuunneltuu ihan semisti. Chisu on kans yks feivoritti.
Oon edelleenki hulluna Euroviisuihin! Se aika huhti- ja toukokuussa ku kulutat niitä biisejä ja mietit mikkä on lempparit ja sit ne itte semifinaalit ja finaalit katot, nii se on iha sika kivaa :')
Matkustelusta sen verran et oon nyt käyny 2 kertaa Englannissa, kerran Norjassa, 3 tai 4 kertaa Viros ja muutaman kerran Ruotsissa laivalla. Ja juu, Liverpoolin pelejä on 3 tullu nähtyy (eli nopeasti kun päättelet pääkopassasi= 2 kertaa Liverpoolissa ja kerran Norjassa). Schalke on tullu kerran nähtyy Helsingissä mutta Madridia ennoo nähny enkä varmaa kyl tuukkaa näkemää. Kai.
TV:n kattominen on vähä jääny, mut Salkkarit ja Emmerdale tulee katottuu joka päivä :D Emmerdale on oikeesti huikee! Ja sit Putous, mut seki nyt loppu.
Ja en rakasta Fernando Torresia enään, jos haluutte tietää miks nii menkää vaik Wikipediaan ja sieltä näätte.

Niija Nokia on lähteny ja rakas iPhone tullu tilalle :')

rosanna

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #221 : 03.03.2012 13:25:10 »
Kasvatan äitini kanssa Mane Coon -kissoja ja ne on hyvin lähellä sydäntäni.

Maine Coon!! Herätit juuri suurenmoisen kissakuumeen minussa  ;D
joskus kyllä haluan hankkia tommoisen kissan. Onko teillä montakin? Ainakin videoissa näyttävät aika isoilta.

Meillä on tällä hetkellä kolme. Kaksi tyttöä ja yksi leikattu uros. Kesällä tulee kahdet pennut (: Tytöt on aika pieniä, sellasia 5-7kg, mutta poika on melkein 9kg :D Aika iso siis, punatiikeri ihan ilveksen näköinen tupsuineen. Mainarit on tosi ihanan luonteisia. Suosittelen!

unpajaro

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #222 : 04.03.2012 23:59:39 »
Heeippa, voisin kans laittaa pienen esittelyn itsestäni tähän..

Oon parikymppinen naispuolinen yo-opiskelija, espanjan kieli. Idolsia oon tykännyt katsella joka tuotantokautena, vaikka se tuntuukin vähän oudolta formaatilta välillä.. :D Ite oon opiskellut musiikkia, lähinnä pianon soittoa ym. musiikin teoriaa n. 10 vuotta.

Tänä vuonna myös innolla ootan the voice of Finlandin finaaleja, mutta täytyy myöntää, että tuo idols kiinnostaa kyllä vielä enemmän.. Jotenkin tvoF ei ole ainakaan vielä ollut ihan niin mielenkiintoinen kuin idols. Idolsissa kiehtoo se, kun laulajat ovat (ainakin aika moni) ns. suihkulaulajia. Suosikkejani idolsissa ovat nyt oikeastaan kaikki naiset, joilta löytyy sitä persoonallisuutta (vain Tiina Puska ei ole vielä ainakaan onnistunut vakuuttamaan). Miehistä en löydä potentiaalista "tähteä", ainakaan vielä.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #223 : 05.03.2012 00:04:04 »
Tervetuloa unpajaro!  :)

Vai pitäisikö sanoa "un pajaro"?  :D

Nyt ilmeisesi selvisi käsittämättömän nikkisi salaisuus (Google translaten avulla  8) )

LINTU!!!!!!

unpajaro

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #224 : 05.03.2012 00:33:49 »
Kiitos ! :)

Jep, lintuhan se on! :)