Tervetuloa vaan

!
tääkin oli täällä !
eli siis oon katza, hämeenlinnassa asun. kiinnostuksen kohteita on JALKAPALLO !! ja musiikki ja hiphop-tanssi
en tällä hetkellä itte pelaa fudista mutta tanssin kyllä. paramoree, musee, disco ensemblee ja lenaa tulee kuunneltua. ja oon iha hulluna euroviisuihin
ja oon kerra ollu englannissa, ens vuonna ois tarkotus uudestaa mennä... ja sit ehkä saksaanki :-) telkkariohjelmista lemppareita on hullut japanilaiset, salkkarit (legendaaa), putous ja nää kaikki huuman tyyliset kivat ohjelmat
ja disney channelin kaikki hannah montanat ja tämmötteet on aina mun sydämmessä, viel varmaa mummonaki ! mullon kännykkänä ihana nokia 6760
lopetan tän esittelyn tähän faktaan, että rakastan espanjaa, david villaa ja fernando torresia !
Pitäsköhä uusia tää... no here we go.
Hämeenlinnassa edelleen asun ja joo, jalkapallo kontrolloi mun elämää aika pitkälle

ennoo pitkää aikaa sitä enää pelannu ja usein on niitä fudisaikoja ikäväki! :/ Liverpool, Schalke ja Real Madrid on lähellä sydäntä ja horisen aika paljon mm. Teemu Pukista.. :p Paramoree, Musee ja Disco Ensemblee tulee vielki kuunneltuu ihan semisti. Chisu on kans yks feivoritti.
Oon edelleenki hulluna Euroviisuihin! Se aika huhti- ja toukokuussa ku kulutat niitä biisejä ja mietit mikkä on lempparit ja sit ne itte semifinaalit ja finaalit katot, nii se on iha sika kivaa :')
Matkustelusta sen verran et oon nyt käyny 2 kertaa Englannissa, kerran Norjassa, 3 tai 4 kertaa Viros ja muutaman kerran Ruotsissa laivalla. Ja juu, Liverpoolin pelejä on 3 tullu nähtyy (eli nopeasti kun päättelet pääkopassasi= 2 kertaa Liverpoolissa ja kerran Norjassa). Schalke on tullu kerran nähtyy Helsingissä mutta Madridia ennoo nähny enkä varmaa kyl tuukkaa näkemää. Kai.
TV:n kattominen on vähä jääny, mut Salkkarit ja Emmerdale tulee katottuu joka päivä

Emmerdale on oikeesti huikee! Ja sit Putous, mut seki nyt loppu.
Ja en rakasta Fernando Torresia enään, jos haluutte tietää miks nii menkää vaik Wikipediaan ja sieltä näätte.
Niija Nokia on lähteny ja rakas iPhone tullu tilalle :')