Mitä mieltä?
http://www.youtube.com/watch?v=pi0bvV1USfc
Ensinnäkin kypsyttää, ettei levy-yhtiö ole laittanut sinkkua Eliaksen kotisivuille tai spotify:hin, ja nyt sit suuri yleisö on tällasen periaatteessa laittoman youtube-version varassa ;(. Mut itse biisistä (jonka tietysti latasin heti kun se oli saatavilla) tykkään kyllä. Ihan ekan kierroksen kuuntelin vähän ylikriittisenä, takerruin johonkin mielestäni kömpelöhköön tekstipätkään, ja mietin, että onko aihe turhan synkkä poptähden ensisinkuksi. Mut onhan se just niin Eliasta, ja kertsi jäi jo toisesta kerrasta soimaan päässä. Tarttuva ja riipaisevan koskettava biisi, erityisesti Eliaksen äänellä.
Samalla edelleen vähän epäröin sen koko levyn suhteen - toivon, ettei kaikki olisi yhtä synkkää ja syvällistä (biiseissä saa olla sanomaa, mut ei liikaa
). Mulla on sikäli hyvä tuuri, että ilmeisesti ensimmäinen "kunnon" keikka on Kotkassa, mulle lähes kotikeikka, ja voin käydä tsekkaamassa onko Eliaksesta ja sen biiseistä "mihinkään" (kolahtaako isommissa määrin vai ei). Ja jo sitä ennen (1.10) Elias käväisee täällä Lappeenrannassa ainakin jakamassa nimmareita, mut toivon kovasti, että laulais myös (kun kerran vanha katulaulaja siihen varsin hyvin pystyis ilman mitään erityisjärjestelyjä
)