AAAW! Oli ihan parasta!! Raappana oli tietty ihan paras! Oli niiin parasta! Siis kyseessähän oli Oi Pojat - keikkajuttu. Eli siellä oli Raappana, Puppa J, Asa ja Laineen Kasperi.
Asa oli kyl kans tosi hyvä! Olin kuullu tosi paljo negatiivista kommenttia Asan keikkakunnosta. Mut yllätti kyl huisisti! Mut Raappana.. Awws. Niin paljo tuli muistoja. Tietty olis toivonu kuulevansa enempi Raappanan biisejä, mut ku keikkailijoita noin monta, ni ei tietty pysty. Parhaimmat kuitenki eli: kasvonpiirteet, Maasta maahan, Lintsari Anthem, Väkivallan karuselli öö. KIUSAAJAT! Päivä on nuori ja ja.. Tais tulla joku muukin vielä. Noooh hilluha Raappis siellä muidenki biiseillä. Oli kyllä NIIIIN paras keikka! Olisin voinu melkee ruveta itkemään ku ne soitti Maasta Maahan, sillä ne oli jo lähteny pois ja olin iha O-ou.
Mut mut.. En saa pitää seuraavaan kertaan näin pitkää taukoa! Keikkayleisö on suurimmalta osin ihan parasta. Sanoinki mun kaverille, että semmoset ihmiset jotka ei vastaa hymyyn, on iha väärällä keikalla. (Esim kaks neitoa mun edessä, jotka seiso vaa paikallaa ja näytti nyrpeiltä..) Boogattiin kaverin kanssa kyl tunteella ja pari lasia vettä maistu kyl taivaalliselta ton keikan jälkeen (joka muuten kesti semmoset pari tuntia).