Kirjoittaja Aihe: Suomen Huippumalli haussa  (Luettu 144365 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #275 : 10.04.2010 14:38:53 »
Joo tosi nuorta porukkaa on. Ira kyllä erottuu selkeästi noista muista! Saapi nähdä millainen kausi tästä mahtaapi tulla.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #276 : 12.04.2010 14:47:59 »
Ei kauheen moni pompannu esiin noista kuvista. Aika samannäköstä porukkaa, mut tietty paha sanoo pelkkien casting-kuvien perusteella. Varmasti alkaa ihmisiä erottumaan joukosta, ku sarja vaan pääsee käyntiin.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Ellu87

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #277 : 12.04.2010 18:43:12 »
Jee se alkaa tänään! ;D Odotan innolla.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #278 : 12.04.2010 20:20:10 »
Äh en jaksa casting-jaksoi, ku haluaisin heti asiaan, ku kerran on jo julkistettu kisailevat tytöt. :p

Heh, ei näkyny mun kaverii. Se oli Turussa castingissä, ku sen lukiokaverit pakotti sen sinne. Mun kaveri on kyl tosi pitkä, hoikka ja nätti, mut ei se tosissaan malliks haluu. :'D Olin tosin nopeasti bongaavinani, et siel hyllyjen välissä oli pari tuttuu ihmistä.

//Ja se oli niin läppä, ku kuulemma se mun kaveri oli lähteny siitä kävelee pois sit ku se oli tavannu Saimin ja ne muut tuotantotyypit, ni sit kameramiehet juoksi perässä, ku kaverin ois pitäny jäädä siihen viel kommentoimaan, mut ei se tajunnu sitä. 8D
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 20:21:46 kirjoittanut Negativ »

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #279 : 12.04.2010 20:20:55 »
^ sama: D siks en kato tänää ;'D

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #280 : 12.04.2010 21:03:18 »
Ihan jees oli tämä casting jakso 8). Nelli erottui selkeästi tuosta joukosta pituutensa takia ja kyllä hänessä on mielestäni potentiaalia. Toinen joka erottui joukosta oli Saara. Muut jäi vielä hieman varjoon. Ensi viikolla sit kisa vasta kunnolla alkaa.

Ai niin Indra oli kyllä mielenkiintoinen tapaus. Jos hänet olisi valittu kisaan niin hän olisi tuonut ainakin erilaista kauneutta. Ne tatuoinnit oli kylläkin vähän liikaa.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 21:06:41 kirjoittanut Kaitsu »
from broken mirrors

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #281 : 12.04.2010 21:57:24 »
SIELLÄ OLI MUN EX-VALMENTAJA JA DISCODANCE-OPE! =DDDDDDD
Siinä ku ne oli kattomassa Oulussa sitä tanssia !!!
En tienny tostakaa mitää et ne oli telkkarii päässy. Outiiiiiiiiiiiii <3
Ja sit siellä oli sairaasti porukkaa aikusten muodostelmasta. Vähänkö silmät laajeni ku näin. :o

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #282 : 13.04.2010 10:19:12 »
En katsonut ekaa jaksoa, mutta noiden kuvien perusteella ihan nättejä tyttöjä valittiin jatkoon.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #283 : 13.04.2010 10:26:47 »
Mitä nyt kattelin viel uudestaan noita casting-kuvii, niin Anna, Ira (wow), Nina (kävelee ku rekkamies, mut on silti musta upee) ja Jenna jäi parhaiten mieleen jaksosta ja ihan pelkkiä kuviakin katsomalla nyt jakson jälkeen.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #284 : 13.04.2010 15:32:23 »
Joku sano mulle et toi Ira olis meijän koulussa... EI voi olla! Ehkä se oli joku toinen Ira..
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 15:36:12 kirjoittanut Jolanne »

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #285 : 13.04.2010 16:51:31 »
Tälläistä luin tänään: http://www.voice.fi/index.php?mw=Anne%20Kukkohovi&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=14755&cat=26

Hyvä asia mielestäni että kisaan ei otettu liian laihoja mukaan!
from broken mirrors

-Rosaline-

• ihquraksupoksu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #286 : 13.04.2010 19:08:20 »
Mitä nyt kattelin viel uudestaan noita casting-kuvii, niin Anna, Ira (wow), Nina (kävelee ku rekkamies, mut on silti musta upee) ja Jenna jäi parhaiten mieleen jaksosta ja ihan pelkkiä kuviakin katsomalla nyt jakson jälkeen.

Mäki tykkäsin Ninasta! =) Ainoona jäi sillee suosikiks mielee tosta ekasta jaksosta. Eihän se kävellä osannu juu, mutta muuten ihan tosi hyvä !

Ja siitä olin tosi ilone ettei se Indra päässy taloo :'D Se oli niin rasittava ettei melkee tota yhtäkää jaksoo kestäny sitä kattoo.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #287 : 13.04.2010 21:04:04 »
Taso on ihan mahtava ;D Oon tosi mielissäni siitä! Tytöt ovat pitkiä, hoikkia (mutteivät luukasoja) ja nättejä. :)

Muutenkin ohjelman toteutus tuntui ihan loistavalta, maltan tuskin odottaa ensi maanantaita! Saimikin oli jotenkin tosi symppis nyt. En ole ennen hänestä pitänyt, mutta nyt hän oli särmikäs mutta samalla lämmin ja empaattinen. Hyvä Saimi! Myös miestuomari oli ihan hyvä nyt, puhui enemmän eikä istunut tuppisuuna.

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #288 : 17.04.2010 12:11:46 »
Ihanaa kun täällä Huippiskeskustelukin!

Täällä on hyvä kuvakollaasi: http://www.iltasanomat.fi/kuvagalleria/frame.asp?id=68139

Ja tästä katraasta Jenna todellakin jää mieleen: huonoimpana! En olisi ikumaailmassa ottanut sitä 11 sakkiin. Ei osaa kävellä, ei osaa poseerata, tavallisen näköinen.

Nina on toinen samanlainen. Pois heti kun mahdollista.

Sen sijaan Ira on hätkähdyttävän näköinen, mutta saattaa jäädä kolmanneksi. Saara voittaa todennäköisesti. Katsokaapa täältä, kuinka Saara painelee pitkin catwalkia!
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/suomen-huippumalli-haussa/videot?vt=video&vid=75166
Saaran ja Iran väliin veikkaan Stephanieta, jossa on kansainvälistä kauneutta ja herttaisuutta.

Yksi tyttö, joka näyttää kivalta mutta ärsyttää olemukseltaan, on Seiska-tyttö Tiia. Juorukerhoon veikkaan myös rumimman kampauksen omaavinta eli Maria.

Nelli - ei ole vielä hätkähdyttänyt minua.

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #289 : 17.04.2010 16:31:51 »
No en mä nyt heti Jennaa ja Ninaa ois pois viskaamassa, kehitystä voi tapahtua paljonkin. :D Sopii myös muistella miten Suvi Koponen Mallikoulussa käveli tosi surkeesti, samoin kuin Nanna viime kaudella Huippiksessa. :]

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #290 : 18.04.2010 18:39:48 »
^Minunkaan mielestä ei pitäis heti tyrmätä kokemattomia tyttöjä. Kilpailun aikana ja sen jälkeen on varaa vielä kehittyä, jos on aidosti potentiaalia. Kuitenkin ehkä Suviakaan ei olisi huomattu ilman Mallikoulu-kilpailun voittoa? Ja nimenomaan kokemattomillehan tuo kokemus ohjelmasta on varmaan aika kullanarvoinen, pääsee tekemään niin erilaisia kuvauksia ja oppii mallin työn perusteet.

Odotan jo huomisen ohjelmaa. Ehkei pitäisi myöntää tällaisessa Idolslandiassa, mutta kyllä Suomen huippumalli haussa-ohjelma kiinnostaa minua tänä vuonna enemmän kuin X-Factor. ;D

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #291 : 18.04.2010 18:46:47 »
Huomasko kukaan sellaista että Ira & Stephanieta ei valittu kisaan ja Nelosen sivuilla on nuo molemmat siellä kilpailijoiden listassa. WTF. No huomenna varmaan selviää sitten tämä juttu.
from broken mirrors

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #292 : 18.04.2010 18:49:53 »
Huomasko kukaan sellaista että Ira & Stephanieta ei valittu kisaan ja Nelosen sivuilla on nuo molemmat siellä kilpailijoiden listassa. WTF. No huomenna varmaan selviää sitten tämä juttu.

Mä katoin just ton ekan jakson, ja koko ajan odotin, että Ira olis näytetty, ku se näytti kuvien perusteella potentiaaliselta, mutta sitä ei haastateltu kertaakaan, eikä tosiaan valittu jatkoonkaan. Stephanie kyllä valittiin.

Äh. Nyt en saa enää yhtään päähäni, että kuka sitten valittiin mukaan, jota ei nyt enää ookkaan kisassa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.2010 18:53:01 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #293 : 18.04.2010 18:51:10 »
Mä olin iloisesti yllättynyt, kun huomasin että tyttöjen pituudet löytyvät nyt Nelosen nettisivuilta, ja mm. Ira on yli 180-senttinen! Vau. Kuitenkin aina voittaja on ollut tosi pitkä...

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #294 : 18.04.2010 18:53:51 »
Kaitsu katoitko sä kans ton uusinnan. Kuka siinä valittiin, jota ei oo noitten sivujen mukaan enää kisassa? Jäi vaivaamaan.

Kaitsu

• i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #295 : 18.04.2010 18:58:55 »
Joo katoin ja en kyllä sit tiedä kuka ei oo enää mukana. Olen ihan pihalla. Kai se sit huomenna selviää. Nyt toi sit vaivaa tosi paljon mua.

Ai Stephanie valittiin ja mä kun luulin että hän jäi sinne putoajien joukkoon. Hyvä minä taas :-[
from broken mirrors

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #296 : 18.04.2010 19:00:01 »
Mä päättelin, että siinä kun niitä lueteltiin niitä jatkoon päässeitä, ni ei siinä ollu ku 10 tyttöä! Eli Ira oli valittu jostain syystä etukäteen/tai ei vain jostain syystä päässy tohon mukaan. En jaksa tarkistaa.

Ellu87

• *
    • Profiili
« Vastaus #297 : 18.04.2010 19:09:18 »
Joo tuo oli ihan ihmeellistä, liekö se selitetään sitten huomenna? Who knows...

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #298 : 18.04.2010 19:27:12 »
Mäkin mietin tota, kun muistin sen nimen täältä keskustelusta... ja sit ihmettelin, että olinko muistanut taas ihan väärin.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #299 : 19.04.2010 00:32:41 »
No en mä nyt heti Jennaa ja Ninaa ois pois viskaamassa, kehitystä voi tapahtua paljonkin. :D Sopii myös muistella miten Suvi Koponen Mallikoulussa käveli tosi surkeesti, samoin kuin Nanna viime kaudella Huippiksessa. :]

Ja Ani, yksi huono kävelijä lisää. Ei edes ohjelman aikana oppinut kävelemään. Mutta eipä tullut Anista eikä Nannasta huippumalleja - ei edes Suomen tasolla. Suvi sen sijaan skarppasi ja opetteli sen mitä pitikin.

Tänä vuonna etsitään kuulema väkipakolla kansainvälistä tähteä. Ja ehkä tässä valinnassa se lavakarisma ja käveleminenkin painaa jotain.

Jennasta ja Ninasta mulla on vahva fiilis, että ei niitä kiinnosta eivätkä jaksa. Jennan karsintaesiintyminen oli kaiken kuvaava. Kävelkääpäs uudestaan, malliemo käski, nyt oikein keskittyen. Keskittyikö Jenna? Ei, hihitellen laahusti lavan eteen.