On yksi niin kipeä asia, etten uskalla kirjoittaa sitä. Jos uskaltaisin, ymmärtäisitte minua paremmin. Älkää nyt kuitenkaan pyrkikö laimentamaan minun iloani. Olen itse vielä paljon Samulia erikoisempi ihminen ja monien ulkopuolisten mielestä varmasti todella pliisu ihminen. Ette todellakaan pitäisi minusta, jos olisin tuossa ohjelmassa mukana. Minusta se on upeaa, ettei Samuli esitä mitään muuta kuin itseään. Enkä katso tätä ohjelmaa vaaleanpunaisten lasien läpi (miten kehtaat edes väittää sitä?) vaan ihan kriittisesti, ja nähnyt Samulin vahvat ja heikot puolet. Epätäydellisyys on yksi ihmisen parhaista puolista. Minusta Samulissa on ainesta.
Etenkään jos et häntä henkilökohtaisesti tunne.
Onpas valtavan itsekäs ajattelumalli, että se lieventää asiaa, jos kyseistä henkilöä ei itse satu henkilökohtaisesti tuntemaan. Ainakin on todella huono elämänohje, jota en todellakaan suostu noudattamaan. Sitä parempi mitä harvemmat ihmiset tuon ohjeen mukaan käyttäytyvät. Minusta kenenkään ihmisen ihmisarvo ei riipu kyseisen ihmisen suhteesta minuun. Minulle jäi tästä keskustelusta todella huono fiilis. Jos Samuli on todella pliisu ihminen, dariana sen tietäisi. Onneksi Samuli on niin fiksu, ettei hän välitä Jolannen mielipiteistä (ei millään pahalla).