Arvostan sinua. Olet pysynyt uskollisena
Samulille, etkä ole vuotanut hänen kipeitä asioitaan tänne kaikkien luettavaksi, vaikka varmasti oletkin tiennyt niistä. Uskon, että olet Samulin todellinen ystävä. Kunpa minäkin saisin tilaisuuden tutustua Samullin.
Heh, kiitoksia.

Olen tosiaan onnistunut pitämään suuni kiinni foorumeilla ja IRL Samulin asioista, koska ei tosiaankaan ole minun asia informoida ulkopuolisia milloin mistäkin. Samuli on osannut ihan itsekin hankkiutua lööppeihin ilman mun avustusta.

Eikä Samulista kyllä enää mitään muita lööppejä saisikaan aikaiseksi, tai ei ainakaan yhtä mehukkaita juttuja kuin sairaudet ja seksuaalinen suuntautuminen.
Kummasti ei kyllä vieläkään ole tottunut siihen, että ystävästä kirjoitellaan juttuja ihan kansallisissa (roska-)lehdissä ja että ystävän siviilielämä jaksaa kiinnostaa suurta yleisöä. Tuntuu ihan hölmöltä ajatella, että Samuli ylipäänsä on julkkis. Sama tyyppihän tuo on kuin ennen koko X-Factoria, mitä nyt tukka on laitettu uusiksi.

Jos Samuli olisi kova äijä, niin se laulaisi venäjäksi - kun kerran osaa kieltä.
Tällä logiikalla Samuli voisi laulaa myös ranskaksi tai portugaliksi... Ja sitten yleisö inisisi, kun vain murto-osa kuuntelijoista ymmärtäisi, mistä Samuli laulaa.

Tosin Lambada portugaliksi olis kyllä aika koominen veto, ja siihen saisi sen tanssinkin yhdistettyä!