Kirjoittaja Aihe: Samuli Taskinen - Tuleeko hänestä tähti?  (Luettu 124299 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #275 : 21.04.2010 23:53:34 »
Jos Samuli olisi kova äijä, niin se laulaisi venäjäksi - kun kerran osaa kieltä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #276 : 22.04.2010 14:17:00 »

Aamen tälle. Ainakin minä Samulin pitkäaikaisena ystävänä olen saanut kiristellä hampaitani ja sulkea korvani jopa ihan IRL, jos jossain olen kuullut käytävän keskustelua aiheesta X-Factor...

Arvostan sinua. Olet pysynyt uskollisena
Samulille, etkä ole vuotanut hänen kipeitä asioitaan tänne kaikkien luettavaksi, vaikka varmasti oletkin tiennyt niistä. Uskon, että olet Samulin todellinen ystävä. Kunpa minäkin saisin tilaisuuden tutustua Samullin.

dariana

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #277 : 22.04.2010 15:35:35 »
Arvostan sinua. Olet pysynyt uskollisena
Samulille, etkä ole vuotanut hänen kipeitä asioitaan tänne kaikkien luettavaksi, vaikka varmasti oletkin tiennyt niistä. Uskon, että olet Samulin todellinen ystävä. Kunpa minäkin saisin tilaisuuden tutustua Samullin.

Heh, kiitoksia.  :) Olen tosiaan onnistunut pitämään suuni kiinni foorumeilla ja IRL Samulin asioista, koska ei tosiaankaan ole minun asia informoida ulkopuolisia milloin mistäkin. Samuli on osannut ihan itsekin hankkiutua lööppeihin ilman mun avustusta.  ;D Eikä Samulista kyllä enää mitään muita lööppejä saisikaan aikaiseksi, tai ei ainakaan yhtä mehukkaita juttuja kuin sairaudet ja seksuaalinen suuntautuminen.

Kummasti ei kyllä vieläkään ole tottunut siihen, että ystävästä kirjoitellaan juttuja ihan kansallisissa (roska-)lehdissä ja että ystävän siviilielämä jaksaa kiinnostaa suurta yleisöä. Tuntuu ihan hölmöltä ajatella, että Samuli ylipäänsä on julkkis. Sama tyyppihän tuo on kuin ennen koko X-Factoria, mitä nyt tukka on laitettu uusiksi.  :D

Jos Samuli olisi kova äijä, niin se laulaisi venäjäksi - kun kerran osaa kieltä.

Tällä logiikalla Samuli voisi laulaa myös ranskaksi tai portugaliksi... Ja sitten yleisö inisisi, kun vain murto-osa kuuntelijoista ymmärtäisi, mistä Samuli laulaa.  ;) Tosin Lambada portugaliksi olis kyllä aika koominen veto, ja siihen saisi sen tanssinkin yhdistettyä!  ;D

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #278 : 22.04.2010 22:59:08 »
Lainaus
Tällä logiikalla Samuli voisi laulaa myös ranskaksi tai portugaliksi...

Jasques Brellin Ne me quitez pas! Siinä se: biisi jota Samuli tarvitsee juuri nyt.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #279 : 24.04.2010 01:12:37 »
Kiva, että Samuli pääsee tanssimaan.

Zandra

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #280 : 24.04.2010 22:28:11 »
Taisinpa bongata Samulin tänään Asematunnelissa, ellei se sitten ollut joku kaksoisolento. ;D

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #281 : 24.04.2010 23:21:23 »
Minä bongasin eilen True Colors -koelaulajan eräässä tapahtumassa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #282 : 25.04.2010 17:13:41 »
Tänään Samulilla on ihan kauhea esiintymisasu. ;D

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #283 : 25.04.2010 22:51:57 »
Samuli on jatkossa!!! :D :D :D :D :D :D :D
Rennen suusta ei siis kuullakaan: "Samuli, sä lähdet kotiin." En ole kertaakaan X Factorin aikana ollut vielä näin onnellinen.

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #284 : 25.04.2010 22:53:57 »
Samuli oli tänään kyllä tosi hyvä.. Pidin hänen esityksestään <3. Samuli taitaa olla tämän kisan musta hevonen!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #285 : 25.04.2010 23:00:29 »
Samuli teki uuden ennätyksen. Hänestä tuli nimittäin Idols/X Factor -historian pisimmälle päässyt kilpailija, joka ei mennyt koelauluista yksimielisellä päätöksellä jatkoon. Tätä uutta ennätystä pitää juhlia.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2010 23:11:37 kirjoittanut Luottamusmies »

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #286 : 25.04.2010 23:05:24 »
Kannattaisin Yrjänän tippumisen jälkeen muuten Samulia, mutta koska GUGI valmentaa häntä, niin EN voi suoda GUGILLE sitä iloa, että jompikumpi hänen omistaan voittais. Pelkään, että tää on taktikoitu niin, että Gugin maine loistavana ammattilaisena säilyy, kun hän voittaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Sami

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #287 : 25.04.2010 23:06:08 »
Kannattaisin Yrjänän tippumisen jälkeen muuten Samulia, mutta koska GUGI valmentaa häntä, niin EN voi suoda GUGILLE sitä iloa, että jompikumpi hänen omistaan voittais. Pelkään, että tää on taktikoitu niin, että Gugin maine loistavana ammattilaisena säilyy, kun hän voittaa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #288 : 25.04.2010 23:07:28 »
Luulen, että melkein kuka tahansa olisi tippunut Enchantia vastaan.
Ehkä Gugi halusi säilyttää tuomarien välisen kilpailun eikä siksi pannut Lindaa ulos tuosta kilpailusta.

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #289 : 25.04.2010 23:11:21 »
^Eihän siinä oo mitään järkeä!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #290 : 25.04.2010 23:15:01 »
Pahoittelut, jos joku ärsyyntyy tästä minun juhlinnastani. Tämä on todella huono ilta monelle forkkalaiselle :'(

dariana

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #291 : 25.04.2010 23:18:01 »
Pahoittelut, jos joku ärsyyntyy tästä minun juhlinnastani. Tämä on todella huono ilta monelle forkkalaiselle :'(

Mun ja Luottiksen pitää siis juhlia keskenämme, mutta sopivan vaiteliaasti, ettei tule kakkaa niskaan forkalla. ;)

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #292 : 25.04.2010 23:20:12 »
Onneksi olkoon Luottamusmies. Samulin kannatuksesi on ollut kyllä uskomatonta ja homma jatkuu edelleen.

Minulle Samulin tämän iltainen laulaminen ja tanssiminen kera sen hirveän paidan ei auennut yhtään, mutta jatkoon meni niin että helähti.

Eli jatkossa vaan vielä sekavampaa settiä Samulille, niin voittokin on varma 8)

capri

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #293 : 25.04.2010 23:30:50 »
Luottis ja dariana juhlikoon ihan vapaasti. :) Vaikka Gugin leiriä kannatattekin ;D Eihän se Samulin vika ole, mitä Gugi tekee.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #294 : 26.04.2010 20:49:52 »
Hienoa, että Samuli pystyi olemaan rennon näköinen. Ensi kerralla voisi olla tanssiliikkeiden määrä 50% pienempi, mutta tästä esityksestä on hyvä pohja kehittää koreografiaa. Mikkikäsiesityksiä toivottavasti ei enää nähdä Samulilla. Säikähtänyt kauris ei tällä kertaa ollut lavalla. Pakko kuitenkin antaa vähän parannusehdotuksia ohjelman toteuttajille. Ohjelma oli kuvattu siten, ettei Samulin esitys päässyt ihan oikeuksiinsa, kun kuvakulmaa vaihdettiin todella usein. Lisäksi miksaukset voisivat olla paremmat. Musiikki soi liian kovaa. Samat ongelmat on varmaan jokaisella kilpailijalla, mikä on huono asia. Rennelle pisteet siitä, että hän pystyi vihdoin kehumaan Samulia. Hän ei olekaan yhtä kauhea tuomari kuin olin kuvitellut. Ikävä juttu se Gugin tekemä Yrjänän pudotus. Samulia kuitenkin kannatan enkä Gugia. Kannattaisin Samulia, vaikka hän olisi jonkun toisen tuomarin suojatti.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2010 20:56:59 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #295 : 26.04.2010 20:59:35 »
Tämän illan jälkeen kaikki minua lukuunottamatta ajattelevat Samulin olevan ihan (en viitsi edes sanoa tätä sanaa).  :'(
Minusta kerran epäonnistuminen oli kuitenkin ihan normaalia, ja kansalaiset halusivatkin antaa Samulille vielä mahdollisuuden parantaa. Toista epäonnistumista ei tosin enää päästetä läpi, joten Samulille ihan valtavasti voimia ensi viikon suoritukseen.
Vähän erilaiset tunnelmat on nyt kuin tuolloin kun kirjoitin tuota viestiä, josta Negativ ihan aiheellisesti minua moitti.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #296 : 28.04.2010 18:21:26 »
Mua toisaalta vähän hirvittää ajatella, mitä Samulille tapahtuu JOS poika voittaa. Ainakin Idols-voittajien kohdalla mulla on jäänyt sellainen tunne, että levy-yhtiö vie ja artisti vikisee, eli voittajalle ei ainakaan ensimmäisellä levyllä anneta kovin vapaita käsiä ja päätösvaltaa sen suhteen, millaisia kappaleita levylle tulee jne. Samulilla on kuitenkin itsellään kovin vahva visio siitä, millainen haluaa artistina olla, ja pahoin pelkään, että formaattikisan voittamalla se visio jää ainakin jonkin verran taka-alalle.  :( Toki toivon, että Samuli pärjää kisassa pitkälle, mutta koko kisan voitto... Noh, se nähdään sitten, jos niin käy.

(Tosin mun pitäisi varmaan pysyä kaukana tästä ketjusta, koska olen puolueellinen ja tunnen Samulin jo vuosien takaa... En vaan malta vastustaa kiusausta!  ;D)
Samuli taisi vastata tuolla verkkovierailussa johonkin kysymykseen haluavansa tehdä itse omia kappaleitaan.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #297 : 28.04.2010 18:41:13 »
Se on sitten asia erikseen, saako hän omia biisejään ainakaan debyytille jos voittaa. :p Vähän epäilen.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #298 : 28.04.2010 19:04:24 »
Sanotaan Samulille kuten Toni Wirtanen Anna Puulle: älä voita. Samulilla on persoonallinen ääni, joka vääränlaisessa kappaleessa kuulostaa vanhan pässin ääneltä. Nature boy ei ollut paras mahdollinen kappale Samulin äänelle.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 19:08:42 kirjoittanut Luottamusmies »

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #299 : 28.04.2010 19:09:51 »
Nature Boyhan oli just nappivalinta Samulin äänelle. Paras valinta koko kisan aikana 8)
"Taylor, you'll be fine...""