Kirjoittaja Aihe: Samuli Taskinen - Tuleeko hänestä tähti?  (Luettu 124302 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Zuvi-X

• Koelaulaja
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #175 : 10.04.2010 22:15:00 »
Minä haluan, että Samulikin voi käydä mielellään Idolslandiassa lukemassa viestejä. Samoin hänen läheisensä. Siksi meidän kannattaa ehkä keskustella muista asioista.

Aamen tälle. Ainakin minä Samulin pitkäaikaisena ystävänä olen saanut kiristellä hampaitani ja sulkea korvani jopa ihan IRL, jos jossain olen kuullut käytävän keskustelua aiheesta X-Factor...

Vielä eilen saatoin käydä Iltalehden keskustelupalstalla hymähtelemässä keskustelun tasokkuudelle (;D), mutta tänään Iltiksessä perustetuissa keskusteluissa oli sellaista sontaa ja morkkaamista, että tuli todella p***a fiilis Samulin puolesta. Sen verran olen netin keskustelufoorumeita vuosien mittaan selannut, että tiedän suuren osan netissä käydystä "keskustelusta" olevan ihan silkkaa paskanjauhantaa ja anonyymina huutelua, mutta se, että joillakin ihmisillä on yksinkertaisesti pokkaa kirjoittaa niin törkeitä juttuja ilman mitään perusteluja tai faktatietoja... Huhhuh.

Jos jo pelkästään musta tuntuu näin pahalta lukea noita juttuja, niin voin vain kuvitella, miltä Samulista mahtaa tuntua. Tai ylipäänsä kenestä tahansa kilpailijasta, josta keskustelupalstoilla puhutaan sontaa.

Wau, sä siis tunnet Samulin? Oikeesti?  :o Oon kade. Mä tekisin mitä vaan, et saisin tutustua Samuliin ihan oikeassa elämässä. ;D Mitä tohon seksuaalikeskusteluun tulee, must tuntuu pahalta ku Samulia pidetään homona. Ajatuskin siitä...  :'(   En voi edes selittää... :-X
Olet kuin tähdet taivaalla, kyynel mun poskella ja tahtoisin lentää sun luo. Olet rakkaus mun lauseessa ja kaipuu mun katseessa. Silti mun mentävä on.
- Uniklubi- Totuus

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #176 : 11.04.2010 12:13:31 »
Onko Samuli sanonut olevansa homo? Mielestäni tuollaista asiaa ei pidä esittää yleisenä faktana ennen kuin on varma asiasta

Tuolla kommentilla saatoin aiheuttaa tahtomattani
polemiikin. Sen vain halusin sanoa, ettei täällä pidä levittää sellaista tietoa, jonka tietää vääräksi.
Hepsankeikan olen saanut myös toisessa topicissa kiinni väärän tiedon levittämisestä. Häntä kehottaisin jatkossa pysymään totuudessa tai jättämään palstakommentoinnin väliin.

dariana

• Idols-keskustelijat
    • Profiili
« Vastaus #177 : 11.04.2010 16:05:54 »
Wau, sä siis tunnet Samulin? Oikeesti?  :o Oon kade. Mä tekisin mitä vaan, et saisin tutustua Samuliin ihan oikeassa elämässä. ;D Mitä tohon seksuaalikeskusteluun tulee, must tuntuu pahalta ku Samulia pidetään homona. Ajatuskin siitä...  :'(   En voi edes selittää... :-X

Jep, ollaan tutustuttu ja ystävystytty vuonna 2001 (jösses, onko siitä muka jo niin kauan...?!), joten kyllä, voisin väittää tuntevani Samulin oikeasti.  ;D

Jännä nähdä illalla, miten Samuli klaaraa biisin. "Sinua sinua rakastan" on kuitenkin kohtalaisen kulunut ja moneen kertaan versioitu kappale, joten sovitukseen on voinut olla vaikea tuoda mitään uutta tai erikoista... Mies itse kuitenkin vaikutti tyytyväiseltä biisivalintaan ja esitykseen.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #178 : 11.04.2010 21:02:43 »
Ei kai biisivalinta pudota Samulia! :o Ääni ei päässyt oikeuksiinsa esityksessä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #179 : 11.04.2010 23:15:21 »
Miljardit kiitokset kaikille Samulia äänestäneille! Teidän ansiostanne X Factorin laatu on paras mahdollinen.  :D

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #180 : 12.04.2010 18:27:08 »
Seuraavaksi Samulin pitäisi laulaa jotain 2000-luvun kevyttä poppia. Unelmavävypotentiaali on varmaan nyt näytetty, joten esiin pitäisi saada Samulin kyvyt viihdyttää nuoria katsojia.
Kunpa Gugi ajattelisi samoin.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #181 : 12.04.2010 20:21:55 »
Täytyykin käydä kysymässä Samulilta, kun hän tulee verkkovieraaksi, että ei kai mahdollinen tuleva levy sisällä seniorimusiikkia tai tusinapoppia
Samuli on kuitenkin sen verran taiteellinen, että hänen musiikkinsa pitäisi olla häntä itseään edustavaa tunnetta ja tulkintaa sisältävää nykyaikaista musiikkia.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #182 : 12.04.2010 20:39:57 »
Seuraavaksi Samulin pitäisi laulaa jotain 2000-luvun kevyttä poppia. Unelmavävypotentiaali on varmaan nyt näytetty, joten esiin pitäisi saada Samulin kyvyt viihdyttää nuoria katsojia.

Veikkaan 80-luvun suomirokkia. Samuli lainaa Yrjänän kuteita ja tulee lavalle farkkupukuamisstailauksessa.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #183 : 12.04.2010 22:34:00 »

Veikkaan 80-luvun suomirokkia. Samuli lainaa Yrjänän kuteita ja tulee lavalle farkkupukuamisstailauksessa.

Älä pelottele! Tähän mennessä olen kehunut lähinnä Samulin hyvää laulutaitoa. Se ei kuitenkaan ole ainoa syy, miksi hän on suosikkini X Factorissa. Jostain syystä haluaisin juuri tuon ihmisen menestyvän musiikkiuralla. Siksi toivon, että kaikki hänen kohdallaan tehdään hyvin. Ei minulla toki muitakaan finalisteja vastaan mitään ole.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #184 : 12.04.2010 22:40:44 »
Samuli tarvitsee ehdottomasti seuraavaksi jonkun kunnollisen hittibiisin ja lisäksi vielä melko tuoreen sellaisen. Nyt on nähty semi-onnistunut U2:sen still havent found what im looking for, todella kehno Uniklubi-suoritus ja sitten taasen noustiin onnistumisen tasolle sinua, sinua rakastan -kappaleen muodossa.

Nyt Gugille "back to the reality" -liike ja herääminen siihen tosiseikkaan, että hänellä on tallissaan kaksi todella kovaa laulajaa. Fossiili-aikakausi unholaan Gugilta ja tervetuloa 2000-luvulle!

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #185 : 12.04.2010 22:52:10 »
Ei se Uniklubi-suoritus ollut minusta kehno. Sitä kappaletta, kun ei vain pysty laulamaan paremmin. Samuli ei ole minusta missään finaalissa ollut suorituksellaan mediaanin alapuolella.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #186 : 12.04.2010 23:00:04 »
Ei se Uniklubi-suoritus ollut minusta kehno. Sitä kappaletta, kun ei vain pysty laulamaan paremmin. Samuli ei ole minusta missään finaalissa ollut suorituksellaan mediaanin alapuolella.

Kyllä se heikko oli ja johtui puhtaasti Gugin huonosta pelisilmästä biisiä valittaessa. Ja sama pointti minullakin oli. Eli ei Uniklubin biisit kuullosta kenenkään coveroimina kovinkaan kaksisilta. Samulin onnistumiset ovat mielestäni ensimmäisessä, sekä tässä viimeisimmässä finaalissa.

Yleiseen tasoon nähdenhän Samuli on vielä onneksi pelastunut Gugin suht. karmeilla biisivalinnoilla.

Haluan uskoa, että Gugi havahtuu todellisuuteen ja onkii Samulille kunnollisia kappaleita. Samulin vikahan yksikään näistä ei ole ollut. Hän on tehnyt sen minkä on pystynyt.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #187 : 12.04.2010 23:04:43 »
Minusta Uniklubi-veto oli yksi parhaista esityksistä mitä näissä skaboissa on kuultu. Se avautui minulle ehkä neljännellä kuuntelukerralla. Makuasioista ei voi kiistellä. Mielestäni Uniklubin kappaleet ovat siinä mielessä epäonnistuneita, että jopa alkuperäisversio kuulostaa omituiselta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #188 : 12.04.2010 23:07:17 »
Samuli kuitenkin tekee jokaisesta kappaleesta oman version, mikä miellyttää minua. Ääni jakaa mielipiteitä. Itse kuulun niihin, joiden mielestä ääni on todella hyvä.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #189 : 12.04.2010 23:16:44 »
Enkä minäkään Samulia nyt mitenkää kritisoida yritä, Gugia ehkä enemmän.

Samulilla on upea ääni, mutta mihin sfääreihin se nousisikaan jos kohdalle tulisi kunnollinen hittibiisi? Uskon, että sellaisella vedolla onnistuessaan Samuli alkaa olla suurin voittajasuosikki. Mutta Gugin räpeltelyt saattaa tuhota koko homman.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #190 : 13.04.2010 07:10:42 »
Pois.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 07:21:46 kirjoittanut Jolanne »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #191 : 13.04.2010 09:21:07 »
Eihän Samulia näistä kisoista saa pois millään. Hän on päässyt vauhtiin ja miltei koko ajan parantaa suorituksiaan. >:( ( :D)

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #192 : 13.04.2010 14:28:50 »
Nyt ymmärsinkin tuon Jolannen viestin väärin. Olen ihan läppä.

capri

• Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
« Vastaus #193 : 13.04.2010 15:11:55 »
Hihi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #194 : 13.04.2010 21:55:59 »
Gugin veli, joka on itse ammatiltaan manageri, on povannut Samulille menestystä iskelmälaulajana. Ei ollut ihan päällimmäisenä mielessä Samuli laulamassa iskelmää, mutta eihän tuo ihan mahdotonkaan ajatus ole, kunhan Samuli vain saa kappaleita, joissa välittyy hänen oma persoonansa. Samuli ei ihan massan mukana liiku.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #195 : 14.04.2010 18:46:47 »
Gugin veli ehdotti Samulille jotain iskelmän tapaista, enkä minäkään tarkasti ajatellen
lähtisi Samulista mitään poptähteä väkisin tekemään.
Samulin tuleva mahdollinen musiikki olisi varmaan jotain popista iskelmän suuntaan. Ei kuitenkaan mitään puhdasta iskelmää vaan todellakin popin ja iskelmän välistä jotain.  Musiikki voisi olla jotain hieman Juha Tapion tyylistä muttei kuitenkaan aivan samanlaista. Mitä tulee Samulin karismaan niin mielestäni Samulilla on iskelmätähden karismaa. En välttämättä lähtisi sitä pois ottamaan. Jotenkin tuntuu, ettei Renne ymmärrä mitään mikä liittyy iskelmään. Hän varmaan luulee, että NRJ:llä, maailman parhaalla radiokanavalla, soi maailman kaikki  menestysmusiikki. Kaikki yli 25-vuotiaat iskelmälaulajat Renne pudotti
ennen finaaleita. Tämäkin osoittanee, ettei Renne arvosta iskelmämusiikkia. Siksi varmaan hänen on vaikea arvostaa Samulia, joka on ehkä tyypiltään lähempänä iskelmälaulajaa kuin popparia.

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #196 : 14.04.2010 19:55:06 »
No, eihän X-factor olekaan mikään Tangomarkkinat, että sikäli ihan oikein, että Renne pudottikin kaikki iskelmäkilpailijat. Yleensä Idolsistakin Iskelmäkanavalle päässeet laulajat on olleet niitä tylsimpiä (esimerkkinä vaikka Wickholmin Jani, Kristian Meurman..), joten toivon, että Samuli pysyttelisi ennemmin kevyessä popissa, kuin missään iskelmässä.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #197 : 14.04.2010 20:22:44 »
No, en mitään tangolaulajaa Samulista tekisikään. Tuskin hänen musiikkinsa mitään discohittejä kuitenkaan olisi. Kevyt poppi on varmasti hyvä idea, koska se miellyttää eri-ikäisiä ihmisiä. Erityisesti nuorisolle suunnattua musiikkia Samuli tuskin tulee laulamaan.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2010 20:24:39 kirjoittanut Luottamusmies »

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #198 : 16.04.2010 12:14:45 »
Minusta Uniklubi-veto oli yksi parhaista esityksistä mitä näissä skaboissa on kuultu. Se avautui minulle ehkä neljännellä kuuntelukerralla.

Kuuntelukerralla ehkä, mutta mites katselukerralla?

Samulin esiintymiset viimeistä lukuunottamatta ovat olleet puisia. Säikähtänyt kauris, sanoi Renne - ja osui oikeaan.

Onneksi Samuli sai nyt hyvän suorituksen alle. Tulevaa uskaltaa odottaa. Paras Samulin suoritus on ollut omassa hotellihuoneessa treenattu Vesireittejä. Löytyisiköhän vielä Katsomosta?

Lainaus
Samulin tuleva mahdollinen musiikki olisi varmaan jotain popista iskelmän suuntaan.

Samuli on imagollisesti hirveän vaikea. Olemukseltaan pikkuvanha. Joku tylsä Il Divo -tyylinen varmaan myisi, mutta sekin olisi nimenomaan tylsä ratkaisu.

Samuli saisi tehdä soulsistersit. Joutua häätöäänestykseen - esittämään itse tekemäänsä musiikkia.  :P

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #199 : 16.04.2010 19:51:14 »
Eksynyt kauris saa paljon kannatusta ;D
Ensi sunnutaina Samuli soittaa lavalla selloa.