Kirjoittaja Aihe: Samuli Taskinen - Tuleeko hänestä tähti?  (Luettu 124335 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Memek

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #150 : 08.04.2010 03:46:25 »
Minusta Samulin esitys oli oikein erinomainen ja parempi kuin alkuperäinen. Äitinikin kuunteli, että onpa hieno kappale. Aika monet siitä varmaan pitivät, koska Samuli on yhä kisassa.

Minähän veikkasin Samulia voittamaan koko kisaa! Näin ei välttämättä käy, mutta minusta näkyi jo ennen finaaleja mielenkiintoisen äänen lisäksi tietynlaista syvyyttä ja tunnetta tulkinnoissa.

En sanoisi, että Samuli on välttämättä suosikkini kuitenkaan, kun pidän aika monesta kisailijasta. :)

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #151 : 08.04.2010 11:22:01 »
No ei hän ainakaan mikään kovin hyvä Samulin ystävä ole, jos kerran levittelee ilmeisesti jokaiselle vastaantulijalle huhuja Samulista.  Huhuistahan on kysymys, jos Samuli itse ei ole maininnut asiasta mitään. Tällä lailla halutaan ottaa pieni siivu Samulin saamasta huomiosta itselleen.

Minä itse sivuutan aina tällaisten kuiskuttelijoiden puheet myös normaalissa elämässä.

No ohhoh, sieltähän tulee oikeen hienoa rivien välistä luentaa, missä vaiheessa sanoin että tämä mun kaveri huutelee Samulin seksuaalisuudesta kaduilla? En missään vaiheessa eikä asia todellakaan ole niin etkä edes voi vetää mistään tälläistä johtopäätöstä. Itse satuin asiasta mainitsemaan hänelle ja hän vastasi ihan rehellisesti sen enempää asiasta keskustelematta.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 11:25:16 kirjoittanut Jolanne »

I-Dolly

• Rivilauluissa säteillyt
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #152 : 08.04.2010 11:46:42 »
No ei hän ainakaan mikään kovin hyvä Samulin ystävä ole, jos kerran levittelee ilmeisesti jokaiselle vastaantulijalle huhuja Samulista.  Huhuistahan on kysymys, jos Samuli itse ei ole maininnut asiasta mitään. Tällä lailla halutaan ottaa pieni siivu Samulin saamasta huomiosta itselleen.

Minä itse sivuutan aina tällaisten kuiskuttelijoiden puheet myös normaalissa elämässä.

No ohhoh, sieltähän tulee oikeen hienoa rivien välistä luentaa, missä vaiheessa sanoin että tämä mun kaveri huutelee Samulin seksuaalisuudesta kaduilla? En missään vaiheessa eikä asia todellakaan ole niin etkä edes voi vetää mistään tälläistä johtopäätöstä. Itse satuin asiasta mainitsemaan hänelle ja hän vastasi ihan rehellisesti sen enempää asiasta keskustelematta.

No kyllä minäkin tulkitsin sinun "tietosi" ja tietolähteesi ihan samanlaiseksi p****npuhumiseksi ja kuulopuheiden ja huhujen levittelyksi, kuin mihin yleensä törmää Suomi24:n "keskustelupalstalla" ja muilla valvomattomilla foorumeilla. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta jos sinä ja tietolähteesi esiintyisitte OMILLA NIMILLÄNNE   ;)

Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #153 : 08.04.2010 22:53:25 »
Pakko panna tämä tänne.
Samuli johtaa ensimmäisen kerran jotakin tilastoa. Tällä hetkellä suurin osa X Factorin sivujen kyselyyn vastanneista odottaa eniten Samulin esitystä ensi sunnuntaina. Tähän mennessä Samulin saama huomio on ollut vähäistä ja vedonlyöntitilastot ovat osoittaneet hänelle huonoa menestystä. Ehkä nyt Samuli vihdoin rupeaa saamaan ansaitsemaansa huomiota. Tämä on todella hyvä merkki. :D
Jakaumat nyt
Christian       8.3 %    121 kpl
Soulsisters       1.9 %    28 kpl
Elias       23.3 %    341 kpl
Leena       8.2 %    120 kpl
Enchant       18.5 %    271 kpl
Samuli       32.1 %    470 kpl
Yrjänä       7.6 %    111 kpl
« Viimeksi muokattu: 08.04.2010 23:07:46 kirjoittanut Luottamusmies »

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #154 : 09.04.2010 08:38:51 »
No kyllä minäkin tulkitsin sinun "tietosi" ja tietolähteesi ihan samanlaiseksi p****npuhumiseksi ja kuulopuheiden ja huhujen levittelyksi, kuin mihin yleensä törmää Suomi24:n "keskustelupalstalla" ja muilla valvomattomilla foorumeilla. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta jos sinä ja tietolähteesi esiintyisitte OMILLA NIMILLÄNNE   ;)

Kyllä täällä suurin osa minun nimeni tietääkin. Se miten sinä tulkitset asiat on ihan sun omien korvien välissä, mutta on ihan turha alkaa vetämään mun puheista mitään omia johtopäätöksiä vain sen perusteella, mitän SUOMI 24:n foorumeilla jutellaan. Asia olisi toinen jos mun jutut olis ollut edes mitenkään provosoivia, syytteleviä tai tuomitsevia, mutta totesin vain, ettei Samuli yritä peitellä seksuaalisuuttaan mitenkään ja hänen omassa kotikaupungissaan monet hänen tuttunsa tietävät asiasta ja nyt myös minä.

Olis ehkä parempi keskittyä siihen, mitä kirjoitetaan kuin mitä ei kirjoiteta, niin ei tarvitsis vetää mitään paskanpuhumissyytöksiä ihan tyhjästä. Nyt sinä vain "tulkitsit" asian niin, vaikuttaa kyllä ihan samanlaiselta ajatuksenluvulta ja TULKITSEMISELTA mitä Suomi24:n keskustelupalstalla näkee. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta, jos laukoisit näitä syytöksiä OMALLA NIMELLÄSI.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #155 : 09.04.2010 08:52:08 »
mutta totesin vain, ettei Samuli yritä peitellä seksuaalisuuttaan mitenkään ja hänen omassa kotikaupungissaan monet hänen tuttunsa tietävät asiasta ja nyt myös minä.

Ei, et tiedä asiasta mitään. Tunnet vain jonkin Samulin ex-koulukaverin, joka ei tunnu olevan kovinkaan hyvä kaveri levitellessään tällaisia huhuja. Sinun pitäisi kysyä tältä tutultasi, että miksi hän tuntee tarpeelliseksi puhua tällaisia Samulin selän takana tilanteessa, jossa Samuli ei ole X-Factorin yhteydessä puhunut asiasta mitään.

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #156 : 09.04.2010 09:00:03 »
No, varmaan tunsi tarpeelliseksi vastata koska kysyin asiasta, ja sekin selvisi kyllä ylläolevasta viestistä.

// Ja ihan nyt näin jälkikommenttina, olen tiennyt Samulista jo ennen X-factoriakin, koska kaveri on jutellut mulle hänestä.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 09:02:16 kirjoittanut Jolanne »

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #157 : 09.04.2010 09:34:46 »
No, varmaan tunsi tarpeelliseksi vastata koska kysyin asiasta, ja sekin selvisi kyllä ylläolevasta viestistä.

En sinänsä ymmärrä, miksi sinä koet tarpeelliseksi kysellä tällaisia asioita. Mutta en ymmärrä sitäkään, että kaveri vastasi - levittämällä huhuja asiasta, josta hänellä ei varmastikaan ole mitään oikeaa tietoa. Ei siis tosiaankaan tunnu ainakaan kaverilta vaikka ex-koulukaveri olisikin. Ja millähän luokalla hän oli samalla luokalla Samulin kanssa? Toisella luokalla?

// Ja ihan nyt näin jälkikommenttina, olen tiennyt Samulista jo ennen X-factoriakin, koska kaveri on jutellut mulle hänestä.

Siis kertoili jo ennen kesää 2009? Sitäkö tarkoitat?

Ei silti muuta sitä perusasiaa, että hän levitteli tietoja toisesta ihmisestä ilman, että hänellä on siitä oikeaa tietoa.

I-Dolly

• Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #158 : 09.04.2010 10:44:34 »
No kyllä minäkin tulkitsin sinun "tietosi" ja tietolähteesi ihan samanlaiseksi p****npuhumiseksi ja kuulopuheiden ja huhujen levittelyksi, kuin mihin yleensä törmää Suomi24:n "keskustelupalstalla" ja muilla valvomattomilla foorumeilla. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta jos sinä ja tietolähteesi esiintyisitte OMILLA NIMILLÄNNE   ;)

Kyllä täällä suurin osa minun nimeni tietääkin. Se miten sinä tulkitset asiat on ihan sun omien korvien välissä, mutta on ihan turha alkaa vetämään mun puheista mitään omia johtopäätöksiä vain sen perusteella, mitän SUOMI 24:n foorumeilla jutellaan. Asia olisi toinen jos mun jutut olis ollut edes mitenkään provosoivia, syytteleviä tai tuomitsevia, mutta totesin vain, ettei Samuli yritä peitellä seksuaalisuuttaan mitenkään ja hänen omassa kotikaupungissaan monet hänen tuttunsa tietävät asiasta ja nyt myös minä.

Olis ehkä parempi keskittyä siihen, mitä kirjoitetaan kuin mitä ei kirjoiteta, niin ei tarvitsis vetää mitään paskanpuhumissyytöksiä ihan tyhjästä. Nyt sinä vain "tulkitsit" asian niin, vaikuttaa kyllä ihan samanlaiselta ajatuksenluvulta ja TULKITSEMISELTA mitä Suomi24:n keskustelupalstalla näkee. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta, jos laukoisit näitä syytöksiä OMALLA NIMELLÄSI.

MINÄ en tiedä nimeäsi, enkä välitäkkään. Et ilmeisesti kuitenkaan ole Lady Gaga? :) Myöskään uudet forkkalaiset ja lukemattomat muut, jotka vain L U K E V A T tätä forkkaa eivät tunne sinua nimeltä. Sitäpaitsi et paljastanut tietolähteesi nimeä. Sehän on tässä jutussa jopa oleellisempi kuin sinun, joka toimit vain "tiedottajana" tässä asiassa. Kysäiseppä syväkurkultasi lupaa nimensä julkaisemiseen, mielellään oman kuvan kera  ;)

Minä tulkitsin viestisi tasan niinkuin itse kirjoitit, eli levität täällä kuulopuhetietoa Samulin homoudesta. Se on nimenomaan PASKANPUHUMISTA!!! Jos ja kun olet jostain syystä ilmeisen kykenämätön ymmärtämään tätä faktaa, turha jauhaa asiasta enempää kanssasi. Kannattaisi kirjoittaa jatkossa niin, ettei tarvitse TULKITA, eli yritähän pitäytyä faktoissa.

Olisi tosiaan parempi keskittyä forkan aiheeseen eikä kenenkään kilpailijan oletettuihin seksuaalisiin orientaatioihin, niin ei tarvitse jälkeenpäin puolustautua noin kiivaasti  ;D
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 10:46:14 kirjoittanut I-Dolly »

Aelether

• Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #159 : 09.04.2010 11:18:05 »
Onpas tämän aiheen lukeminen jo raivostuttavaa.

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #160 : 09.04.2010 15:27:33 »
Onpas tämän aiheen lukeminen jo raivostuttavaa.

Älä muuta sano! Jospa päähuomio taas kiinnitettäisiin Samulin ansioihin laulajana.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #161 : 09.04.2010 21:37:34 »
Miten kauheaa kappaletta Samuli laulaakaan ensi sunnuntaina! :o Siinä on haastetta saada tuo kulahtanut biisi kuulostamaan nykyaikaiselta.

PhineasMcClintock

• Vieras
« Vastaus #162 : 09.04.2010 21:45:57 »
Tässäpä tuo Samulin suurin ongelma erittäin kompaktisti onkin, eli Gugi. Biisivalinnat eivät osu sitten millään kohdilleen ja tämän Sunnuntain veto tulee olemaan karmeaa horroria, aivan sama miten hyvin Samuli biisin laulaakaan.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 22:43:52 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #163 : 09.04.2010 22:02:46 »
Toivottavasti sovitus on vähän alkuperäisversiota popimpi.
Ehkä tulkinnalla tuostakin kappaleesta saa jonkin kuuloisen. Kauhistuttaa vain se, että väärä biisivalinta kerran saattaa koitua kohtaloksi.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #164 : 09.04.2010 22:32:08 »
Samuli joutuu aina laulamaan vaikeimmat kappaleet. Ensin U2:ta, jota todellakaan ei ole helppo laulaa uusiksi. Sitten Uniklubia. Idolsissa Uniklubi oli tunnettu siitä, että kaikki sen kappaleita laulaneet epäonnistuivat. Nyt kappaleen, joka on valmiiksi kulahtanut.

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #165 : 09.04.2010 22:39:50 »
Tässäpä tuo Samuin suurin ongelma erittäin kompaktisti onkin, eli Gugi. Biisivalinnat eivät osu sitten millään kohdilleen ja tämän Sunnuntain veto tulee olemaan karmeaa horroria, aivan sama miten hyvin Samuli biisin laulaakaan.

Niin totta. En todellakaan haluaisi olla Samulin saappaissa.

Gugi pelaa koko ajan yhtä korttia. Samulille lällyjä ja Eliakselle kitararockia.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #166 : 09.04.2010 23:03:01 »
Samuli on todella hyvä jos suoriutuu sunnuntaista kunnialla. Gugi kiusaa Samulia jatkuvasti kappalevalinnoilla. Alkujärkytyksen jälkeen näen kuitenkin kappalevalinnan mahdollisuutena. Kappaleessa on hyvät sanat ja Samuli osaa tulkita.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 23:27:16 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #167 : 10.04.2010 01:18:23 »
Mielenkiinnolla odotan, millaisen version Samuli onnistuu tästä kappaleesta saamaan aikaan. Kappalevalinta oli mieleinen hänelle, toisin kuin edellinen. Samuli on kuitenkin tähän mennessä saanut kaikkiin esityksiin omaa persoonaansa.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2010 01:20:09 kirjoittanut Luottamusmies »

rojares

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
Huomioita homoudesta
« Vastaus #168 : 10.04.2010 01:39:32 »
Minä tulkitsin viestisi tasan niinkuin itse kirjoitit, eli levität täällä kuulopuhetietoa Samulin homoudesta. Se on nimenomaan PASKANPUHUMISTA!!!

Hä mitäs pahaa homoudessa on?
Meillä ainakin koulussa opetettiin, että homot ovat ihan yhtä tasa-arvoisia kuin muutkin ihmiset.
Pitääkö tämä keskustelu ymmärtää niin että homous on likainen asia?
(Tässähän vedetään yhtäläisyysmerkki homon ja Matti Vanhasen välille).

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Huomioita homoudesta
« Vastaus #169 : 10.04.2010 01:45:47 »
Hä mitäs pahaa homoudessa on?
Meillä ainakin koulussa opetettiin, että homot ovat ihan yhtä tasa-arvoisia kuin muutkin ihmiset.
Pitääkö tämä keskustelu ymmärtää niin että homous on likainen asia?
(Tässähän vedetään yhtäläisyysmerkki homon ja Matti Vanhasen välille).

Nettikeskusteluissa asia otetaan esille 99,99 prosenttisesti vain negatiivisessa mielessä. Kuten edellä jo sanoin, kirjoittajat muistavat aina vedota siihen, että "homoudessa ei ole mitään pahaa" ja jatkavat nimimerkin takaa nimeltä mainittujen ihmisten analysointia  pahassa tarkoituksessa - vaikka nämä itse eivät ole sanoneet asiasta mitään.

Annan kaikin mokomin jokaiselle oikeuden kertoa omasta itsestään omalla nimellään tässä asiassa. Mutta ehkäpä on oikein antaa myös "julkkiksille" sama oikeus?

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #170 : 10.04.2010 01:55:08 »
Eikö voitaisi jo keskustella jostain muusta kuin seksuaalisuudesta. Samuli kertoo itsestään sen mitä haluaa.

rojares

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
Vs: Huomioita homoudesta
« Vastaus #171 : 10.04.2010 02:10:08 »
Nettikeskusteluissa asia otetaan esille 99,99 prosenttisesti vain negatiivisessa mielessä. Kuten edellä jo sanoin, kirjoittajat muistavat aina vedota siihen, että "homoudessa ei ole mitään pahaa" ja jatkavat nimimerkin takaa nimeltä mainittujen ihmisten analysointia  pahassa tarkoituksessa - vaikka nämä itse eivät ole sanoneet asiasta mitään.

Annan kaikin mokomin jokaiselle oikeuden kertoa omasta itsestään omalla nimellään tässä asiassa. Mutta ehkäpä on oikein antaa myös "julkkiksille" sama oikeus?

No se on totta.
Eli hommahan selviää sillä, että Jolanne paljastaa sekä oman että tietolähteensä henkilöllisyyden.
Jos tämä ei käy Jolannelle niin voimme pitää varmana ainakin sitä, että hän on häpeissään levittämästään tiedosta.
Ja häpeä on syyllisyyden merkki, joten se on mielestäni riittävä syy hänen accountin lopettamiseen.

Jos taas faktat saadaan kasaan niin sen jälkeen asiaa voidaan diskreetisti tiedustella Samulilta esim. henkilökohtaisen facebook viestin välityksellä.
Tämähän olisi kansalaisjournalismia.

(ja pahoittelut Luottamusmiehelle. Pyyntösi aiheesta keskustelun lopettamiseksi tuli vasta kun olin jo lähettämässä viestiä)

Hepsankeikka

• Teatteriin selvinnyt
    • Profiili
« Vastaus #172 : 10.04.2010 17:29:23 »
Sänkyhommat ovat mielestäni yksityisasia ja sinun homotteluviestisi on kyllä jo aika lähellä herjausta ja kunnianloukkausta.

Kaksi sanaa. Kirjoitetun ymmärtäminen.

I-Dolly

• Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
« Vastaus #173 : 10.04.2010 17:59:06 »

Sänkyhommat ovat mielestäni yksityisasia ja sinun homotteluviestisi on kyllä jo aika lähellä herjausta ja kunnianloukkausta.

Kaksi sanaa. Kirjoitetun ymmärtäminen.

Jees, tosiaan. Yritäpä opetella sitä. Etsku näyttää olevan tässä asiassa ainut joka ymmärtää mitä tarkoitan. Mutta eiköhän jo jätetä orientaation spekulointi ja keskitytä itse aiheeseen. Odotan itse ainakin jännityksellä miten finalistit haldaavat huomenna tuomarien jäätävät biisivalinnat  ;)

Memek

• 2. semifinaalin laulaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #174 : 10.04.2010 21:12:05 »
Ei kannattaisi ehkä sanoa tähän mitään, mutta sanon nyt kuitenkin. Enkä aio jatkaa enää samasta aiheesta. :-X

Se, minkä takia henkilöiden seksuaalisesta suuntautumisesta ei kannata keskustella on se, että ihmisillä on kovin eriäviä mielipiteitä siitä, saako asiasta ylipäätään keskustella, ja jos saa, niin millaisilla ehdoilla. Sen takia aletaan aina keskustelemaan itse keskustelemisesta ja keskustelijoiden moraalista, ja käytännössä tästä ei seuraa mitään hyvää.  :(

Se, mistä saa keskustella ja miten, ei liity ainakaan mitenkään Samuliin.