No kyllä minäkin tulkitsin sinun "tietosi" ja tietolähteesi ihan samanlaiseksi p****npuhumiseksi ja kuulopuheiden ja huhujen levittelyksi, kuin mihin yleensä törmää Suomi24:n "keskustelupalstalla" ja muilla valvomattomilla foorumeilla. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta jos sinä ja tietolähteesi esiintyisitte OMILLA NIMILLÄNNE 
Kyllä täällä suurin osa minun nimeni tietääkin. Se miten sinä tulkitset asiat on ihan sun omien korvien välissä, mutta on ihan turha alkaa vetämään mun puheista mitään omia johtopäätöksiä vain sen perusteella, mitän SUOMI 24:n foorumeilla jutellaan. Asia olisi toinen jos mun jutut olis ollut edes mitenkään provosoivia, syytteleviä tai tuomitsevia, mutta totesin vain, ettei Samuli yritä peitellä seksuaalisuuttaan mitenkään ja hänen omassa kotikaupungissaan monet hänen tuttunsa tietävät asiasta ja nyt myös minä.
Olis ehkä parempi keskittyä siihen, mitä kirjoitetaan kuin mitä ei kirjoiteta, niin ei tarvitsis vetää mitään paskanpuhumissyytöksiä ihan tyhjästä. Nyt sinä vain "tulkitsit" asian niin, vaikuttaa kyllä ihan samanlaiselta ajatuksenluvulta ja TULKITSEMISELTA mitä Suomi24:n keskustelupalstalla näkee. Asiaan tulisi edes hieman uskottavuutta, jos laukoisit näitä syytöksiä OMALLA NIMELLÄSI.
MINÄ en tiedä nimeäsi, enkä välitäkkään. Et ilmeisesti kuitenkaan ole Lady Gaga?

Myöskään uudet forkkalaiset ja lukemattomat muut, jotka vain L U K E V A T tätä forkkaa eivät tunne sinua nimeltä. Sitäpaitsi et paljastanut tietolähteesi nimeä. Sehän on tässä jutussa jopa oleellisempi kuin sinun, joka toimit vain "tiedottajana" tässä asiassa. Kysäiseppä syväkurkultasi lupaa nimensä julkaisemiseen, mielellään oman kuvan kera

Minä tulkitsin viestisi tasan niinkuin itse kirjoitit, eli levität täällä kuulopuhetietoa Samulin homoudesta. Se on nimenomaan PASKANPUHUMISTA!!! Jos ja kun olet jostain syystä ilmeisen kykenämätön ymmärtämään tätä faktaa, turha jauhaa asiasta enempää kanssasi. Kannattaisi kirjoittaa jatkossa niin, ettei tarvitse TULKITA, eli yritähän pitäytyä faktoissa.
Olisi tosiaan parempi keskittyä forkan aiheeseen eikä kenenkään kilpailijan oletettuihin seksuaalisiin orientaatioihin, niin ei tarvitse jälkeenpäin puolustautua noin kiivaasti