Kirjoittaja Aihe: Putous  (Luettu 91801 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rico

• Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Putous
« Vastaus #275 : 05.02.2012 01:19:37 »
Facebookin faniryhmien koko järjestyksessä:

1. Jani-Petteri
2. UEL
3. Hieno Åhlgreen
4. Leena Hefner

On kyllä niin vääryys jos Hefneri putoo seuraavana 8( Paras hahmo jäljelläolevista. Hieno Åhlgreenkin on vähän parantanut draiviaan joten seuraavana munpuolesta sais ulos lentää Akun jo alunalkaen väsyneeltä tuntunut homopastori viiden pennin sananmuunnoksineen... Jani-Petteri ny ei edelleenkään mitenkään päräyttävä, mutta Iina Kuustonen on niin ihana <3. Nyt on kyllä semmonen tilanne että kundit ulos ja naisfinaali! >=D Valitettavasti ei taida tapahtua kun Riku ja Aku jälleen posottaa edellisvuosina kertyineiden faniryhmiensä äänillä finaaliin.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 01:23:05 kirjoittanut Rico »

Jolanne

• Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #276 : 05.02.2012 10:22:35 »
Rikulla on ollu kyllä parissa viime lähetyksessä vähiten ääniä että jospa se sieltä vaikka seuraavana.. Akuhan on ihan finaalissa jo koska toi homopastori varmasti vetoo ihmisiin vaikka ite oon ollu jo tokasta lähetyksestä asti aika kypsähkö. Uskoisin et Jani-Petteri ja Usko Eevertti on finussa ja JP voi voittaa koska voittihan Munamieskin 8) Ja toivon ettei Aku voita koska sit saatais taas uus voittaja ja NAISvoittaja :D

Fuga.

• Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #277 : 05.02.2012 12:07:16 »
Valitettavasti ei taida tapahtua kun Riku ja Aku jälleen posottaa edellisvuosina kertyineiden faniryhmiensä äänillä finaaliin.

No eipä ny iha noinkaa :DD Jos Akulla ois ihan Matti Vanhanen hahmo ni en mä sitä äänestäis viime kausien perusteella, mut toi Usko Eevertti on Hefnerin jälkee hauskin hahmo. Et kummalle vaa soisin voiton. Noi sanaväännökset on kuitenki hyvä veto tähän kisaa.

(en kyl oo äänestäny ketää ja tuskin äänestänkää paitsi henkisesti :'D)

JP:tä on rasittava kuunnella :|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 13:00:11 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #278 : 05.02.2012 12:13:24 »
Leena Hefner on pysyny koko ajan tasasen loistavana, mutta mun mielestä Usko ja Hieno on selvästi parantanu suorituksian kisan kuluessa. Aluks inhosin suorastaan molempia, mut eilen aloin tykkäämään jopa Uskosta. Jani-Petteri taas ei mun mielestä oo enää niin hauska, tuntuu et alkaa olee vähä vitsit vähissä, eikä tää Tero-juttukaa enää naurata mua yhtää. Mut soisin Jani-Petterille kyl mielummin voiton ku Uskolle tai Hienolle, VAIKKA tykkäänki Uskosta ja Hienosta enemmän :'DDD 8)

Mun tän hetken suosikkilista:
1. Leena Hefner
2. Usko Eevertti Luttinen
3. Hieno Åhlgreen
4. Jani-Petteri

Leena voittooon!

Nii ja hyvä et Yossu tippu eilen :)

// Must on muuten tosi hauskaa miten noi jotku sketsihahmot käyttää varamiestä tarinoissaan! Nauroin ihan kauheesti ku Jani-Petteri kerto palkanneensa sen kaveriks, ja nyt sit luin putouksen nettisivuilta kuinka Yossun lempparihahmo oli Varamies ja se aikoo soittaa sille joskus ku Ycä ei oo kotona :'DDDDD hahahhah.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2012 10:55:07 kirjoittanut Iita »
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #279 : 11.02.2012 21:04:30 »
Onneks Hefner pääs jatkoon. Se oli taas ihan ilmiömäinen :D Tosin diggasin pastoristaki tänään. Jani Petteri taas on kyllä jo kulunu, ei naurattanu. Hienolla oli tänään hauskempia juttuja kun yleensä, JP olis saanu pudota.

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #280 : 12.02.2012 22:30:18 »
Hefner on kyllä ihan huikee : D.. Taitaa olla kaikkien aikojen suosikki hahmokisan kaikilta kausilta. Harjakainen, Tyrnimarja ja Kete Rahkonen kamppailee kakkossijasta.

Uusimman jakson paras hetki Saariluoman ja Hefnerin sanailun ohella oli kun JP sano UE-Luttiselle "Kyllä musta tulee ihan hetero, sitähän sä kysyit".

//ainii ja hitto Jugin pikahahmo oli mahtava : D.... Parempi ku se sen oikee hahmo tälläkaudella.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 22:47:15 kirjoittanut Rico »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #281 : 13.02.2012 10:14:36 »
//ainii ja hitto Jugin pikahahmo oli mahtava : D.... Parempi ku se sen oikee hahmo tälläkaudella.

Oon IHAN SAMAA MIELTÄ :'D

Hyvä et Hieno tippu! JP sais lähtee seuraavaks, on tosiaa jo vähä kulunu. Ei pysty nostamaan tasoaan samalla lailla ku Usko ja Hefner.

Toivon et Hefner voittaa!! :D

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #282 : 13.02.2012 12:18:39 »
Hefner tosiaan voittoon!
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #283 : 13.02.2012 14:02:42 »
shit oon nyt 3 jaksoo jälessä :D pitäs ottaa kiinni enne finaalii :p

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #284 : 13.02.2012 18:48:51 »
Usko ja Leena <3 :'--D ihania!

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #285 : 13.02.2012 22:13:08 »
Mua on ruvennu vetuttaa niissä viikkokatsauksissa ku niis on nykyää aina haastateltavana joku ää-öö-ii-ee-ihminen. Ei naurata?

Irina

• Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #286 : 14.02.2012 18:54:13 »
^- Mun mielestä noi Putouksen normisketsit yleensäki on paljon huonompia mitä aikasemmilla kausilla. :/

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #287 : 14.02.2012 20:03:56 »
Noku ei niihin normisketseihin panosteta enää niin paljo ku on vaa sketsihahmokisa -.- Ite kaipaan ekaa kautta, jolloin oli ihan mahtavii sketsei eikä sketsihahmokisa vieny 99% (hieman liioitellusti) ohjelma-ajasta. Mut onneks täl kaudel on ollu myös suht viihdyttäviä noi sketsihahmojen tehtävät.

Fuga.

• i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #288 : 15.02.2012 10:21:58 »
Mua on ruvennu vetuttaa niissä viikkokatsauksissa ku niis on nykyää aina haastateltavana joku ää-öö-ii-ee-ihminen. Ei naurata?

JEP!!!!!!!!!

// hahahah kuolen nauruu Usko Eevertille tos sanaselityspelissä :''''''''''''DDDDD

/// Minkä väristä on lumi? "HYI, OHI!"
« Viimeksi muokattu: 15.02.2012 23:16:05 kirjoittanut Fuga. »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #289 : 16.02.2012 00:12:06 »
Ite nauroin muuten viime jaksos varmaa kaikkein eniten sille, ku siin viikkokatsauksessa oli hahmo nimeltä Ismo Salkkari XDDDDD KUOLIN NAURUUN! :'DDDD vieläki nauran ku ajattelen, ahahahah :DDD

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #290 : 18.02.2012 19:53:22 »
AAAAAAAA! Jussi Vatanen ja Aku Hirviniemi <3___<3 En oikeesti osaa päättää kumpi on ihanampi. Aina välillä Jussi Vatanen hymyilee ja kertoo hauskan jutun ja mä oon ihan sulanu ja aattelen, et kyllä se on ihanampi, mut sitten Aku Hirviniemi virnistää ja iskee silmää ja sit se onki ihanampi! Hei mä ihan oikeasti oon 20 vee ja silleen, mut eiks ne nyt oo aika hurmaavia miehiä :'-DD

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #291 : 18.02.2012 20:02:35 »
ROBIN XDDDDDDDDDDDD

ja felix <3 oi ehana

menni

• Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #292 : 18.02.2012 21:07:22 »
ROBIN XDDDDDDDDDDDD

ja felix <3 oi ehana

Vaihtaisin XD:n sydänrivistöön, muuten samaa mieltä! : D
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #293 : 18.02.2012 21:07:36 »
AAAAAAAA! Jussi Vatanen ja Aku Hirviniemi <3___<3 En oikeesti osaa päättää kumpi on ihanampi. Aina välillä Jussi Vatanen hymyilee ja kertoo hauskan jutun ja mä oon ihan sulanu ja aattelen, et kyllä se on ihanampi, mut sitten Aku Hirviniemi virnistää ja iskee silmää ja sit se onki ihanampi! Hei mä ihan oikeasti oon 20 vee ja silleen, mut eiks ne nyt oo aika hurmaavia miehiä :'-DD

Veit jalat suustani! Ne molemmat on niin IHANIAAAAAA et kuolen enkä osaa päättää kans kumpi niist on parempi ja ihanempi :'D

Hirrrveen hirrrveen tyytyväinen olen nyt!

McKenzie

• kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
« Vastaus #294 : 18.02.2012 21:52:43 »
ON ne tosi hurmaavia molemmat tällein hieman yli kakskymppisen mielestäkin. ;)

Oon hirrrrveen, hirrrrveen tyytyväinen siihen, että Leena Hefner on jatkossa ja ja ja ja Usko on hauska kanssa, kun sillä on niin paljon minulle uusia sananmuunnoksia. Saas nyt sitten nähdä, millaisen finaaliasun Usko valitsee ja nähdäänkö akkari finaalissa.

Tänään oli hauskin kohta se, kun Jaakko Saariluoma yritti lopussa miettiä, mitä sanoisi, ettei Leena pysyisi perässä, ja sitten Jaska lopulta repesi täysin Leenalle.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #295 : 19.02.2012 01:47:21 »
kuinka komee Jussi Vatanen oikeesti on kun hiukset on sillee nopeesti vaa sekasi ja pikkutakki pääl ah

harmi ettei JP päässy, sil oli huikein tarina ! mut onneks Hefneri pääsi :-)!

Rico

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #296 : 19.02.2012 02:47:05 »
Höh! =D olisin halunnu mimmifinaalin. Vaikkei JP kyl erityisen hyvä musta koskaan ollu, mut toi Akun hahmo on niiiin kuiva kun noi sananmuunnokset on samat jaksosta toiseen ja 95% tuttuja itelle jo ala-asteajoilta (no Pirisen Vellu oli uus). No pääasia että Hefnerin Leena on finaalissa, toivottavasti voittaa. IMO ylivoimasesti paras hahmo tänä vuonna =D taas sai hajoilla.

JP oli kyl panostanu kunnolla esitykseensä ku oli mm. Paleface, Felix Zenger ja Robin %D.

Ei jummi että Iina Kuustonen on ihana, tänäänki varsinki siin ku se haastattelussa selitti että oli muka tajunnu vasta Akun hahmon sananmuunnokset <3.. =D

Jolanne

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #297 : 19.02.2012 11:29:00 »
Höh! =D olisin halunnu mimmifinaalin. Vaikkei JP kyl erityisen hyvä musta koskaan ollu, mut toi Akun hahmo on niiiin kuiva kun noi sananmuunnokset on samat jaksosta toiseen ja 95% tuttuja itelle jo ala-asteajoilta (no Pirisen Vellu oli uus). No pääasia että Hefnerin Leena on finaalissa, toivottavasti voittaa. IMO ylivoimasesti paras hahmo tänä vuonna =D taas sai hajoilla.

JP oli kyl panostanu kunnolla esitykseensä ku oli mm. Paleface, Felix Zenger ja Robin %D.

Ei jummi että Iina Kuustonen on ihana, tänäänki varsinki siin ku se haastattelussa selitti että oli muka tajunnu vasta Akun hahmon sananmuunnokset <3.. =D

Mua taas ärsytti siin JP:n esityksessä se GG Caravan ja Robin ku ne tuntu niin irrallisilta ihan ku ne olis ollu vaan pakko tunkea siihen esitykseen jotenkin. Uskon Hunksit oli aivan loistava oivallus siihen tarinaan mut kyl se Hefnerin tarina siitä perheestä oli kaikista paras :D Se pikkuskidi oli siin kyl vähän kujalla. Se oli koko ajan leipomas pullia eikä pipareita :D

ilppez

• Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
« Vastaus #298 : 20.02.2012 12:09:36 »
^ Mun mielestä kans ne JP:n vieraat oli irrallisia, eikä sen tarina ollut oikein juonellinen. Vieraat oli kyllä hyviä, mutta niistä tuli vähän sellanen olo, et ne tuotiin sinne äänisaalista lisäämään.

Leena Hefnerin tarina oli loisto. Tahatonta komiikkaa toi se pikkutyttö, joka oli ihan out eikä ois millään leiponut pipareita... xDDD Ja Mikko Kuustonen siinä lopussa.
Kuustonen: - Mikko Kuustonen.
Hefner: - Omaa sukuaan?
Kuustonen: *repeää*... Kuustonen.

Kyllä Leena Hefnerin pitää ehdottomasti voittaa tän vuoden sketsihahmokisa!
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Fuga.

• i
  • *
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
« Vastaus #299 : 20.02.2012 17:50:19 »
Mun huomio kiinnitty JP:n tarinan lopussa vaa siihen ku Iina oli niin hengästyny et hyvä ku sai repliikit sanottuu :D