Ekasta jaksosta eka vartti oli tietenkin hapatusta viime kaudesta ja uudesta tuomarista, Ellen DeGenereksestä, mutta eikun musiikkiin:
Eka vieraileva tuomari oli tietty Victoria Beckham...saas nähdä miten menee...
Janet McNamara oli sellanen, että tuskin läpi menee. Taisin olla oikeessa.
Maddie Curtisin tarinaa kerrottiin niin paljon että tytön on pakko olla hyvä. Kantava, mutta herkkä ääni, ja puhdas kummikä ainakin tän perusteella. Ehkä liian kiltti, saa Hollywoodissa saa revitellä enemmän.
Pat Ford...esittelystä arveli jo laadun aika pitkälti. Aika hirvee.
Jennifer Hirsh jazzaili kivasti, tuskin
Claire Fuller veti Mr. Bigiä mikä on aina hyvä. Nätti tyttö lisäks, toivottavasti kuulee lisää Hollywoodissa lisää.
Jessie Wolfe ja People Get Ready, hieno yhdistelmä tämämkin.
Amadeo Diriccostakin kerrottiin niin paljon, että ounastelin äijän olevan hyvä, ja eka tahti sen jo mulle osoitti. Ja todellakin päivän paras.
Derek Hilton...apua! Niin nasaali että huhhuh! Korkeista äänistä jopa vähän tykkäsin, mutta oikeutetusti ei jatkoon.
Anime-tyttö...eli siis Mere Doyle ei esittelynkään aikana kuulostanu laulajalta...eikä tuomaristonkaan edessä.
Luke Shafferin äänenväristä tykkäsin.
Benjamin Bright oli nimensä mukainen. Puhasta ja nättiä muttei mun makuun särmää. Ihan oikein silti.
Andrew Fenloninkin äänen väristä tykkäsin, vaikka ihan väärän biisin. Eikä tolla asenteella pitkälle pötkitä...
Bill Bloom ja Michael Ryan olivat ärsyttäviä, mutta Ashley Roriguez oli kertakaikkiaan I-HA-NA!!! Ja pieni rumpalipoika Tyler Gradykin oli mun makuuni
Aika monta Hollywoodiin päässyttä jätettiin taas näyttämättä, jotta nyyhkytarinat saadaan mahdutettua mukaan.
Toinen päivä alko tarinalla joka vaikutti siltä, että ei oo hyvää tulossa. Lisa Olivero aloitti ihan nuotin vierestä eikä jatkokaan hääviä ollut...EI MISSÄÄN NIMESSÄ!
Jokunen muu kakka siihen perään ja sitten Mike Davis veti vähän epävireisen alun jälkeen hyvin Yesterdayn ja meni oikeutetusti pienen shown jälkeen jatkoon.
Yleensä parhaat ja huonoimmat tulevat viimesenä, mutta Katie Stevens, alzheimeria sairastavan mummon typy, kuulosti aivan uskomattoman hyvältä. Varsinkin 16-vuotiaaksi. Ja sellanen ääni joka toimis myös esim. countryyn.
Joshua Blaylock kuulosti myös mun makuun enimmäkseen erinomaisen hyvältä. Pehmonen mutta nätti. Siis ääni. Okei ehkä sekä poika että ääni.
Taas hirvityksiä väliin ennen vikoja hyviä...huoh...tää on sitä viihdearvoa.
Justin Williams sairastui 20-vuotiaana syöpään ja kun näin loppuvaiheessa näytetään, pakko olla hyvä, ja TODELLAKIN ON!!
Vielä varmaan Matti Vanhasta tulossa, mutta hyvääkin...
Norberto Guerrero kuulosti siltä että haluisin nirhata sen. Nimensä mukainen...kuin sotaan lähtis.
Bosa Moralla oli ihana äänenväri ja kyllä mäkin sen olisin jatkoon laittanut.
...vaikka tuskin paljon pidemmälle siellä enää pääsee.
Leah Laurentilla oli todella ihana ääni ja sen eri sävyt. Ilmaisi paljon äänellään. Jätettiin paras viimeseks.
32 Bostonista jatkoon.