TOP 12Rolling Stones-teemasta en juurikaan lähtökohtaisesti välitä.
Michael Lynche: Teki biisistä Miss You vähän R'n'B-tyylisemmän, mikä ehdottomasti passaa Miken äänelle. Kaikki falsettinuotit eivät osuneet ihan kohdilleen, mutta ei tätä silti voi haukkumaankaan voi ryhtyä. Mä tykkään Big-Mikestä.
Didi Benami: Vetää biisin Play With Fire. Hidas versio, joka sopii Didille paremmin kuin raskaampi alkuperäinen versio. Biisin pitäis olla vihasempi. Naamasta se tunne välittyi muttei ihan yhtä hyvin äänestä. Vähän sekoili sanoissa jossain vaiheessa, mutta tykkäsin kyllä tästä enemmän kuin Didin edellisistä esityksistä. Viimenen sävel ei ihan onnistunut eivätkä myöskään ne ihan korkeimmat rääkymisrevittelyt olleet parhaita, mutta tykkäsin tällä kertaa Didistä!
Casey James: Vetää biisin It’s All Over Now käännettynä vähän bluesahtavaksi countryksi, ja sanoisin että tää oli oikea valinta ehdottomasti. Casey voisi jättää kitaran pois ens viikolla, mutta Caseyn parasta TOP24-esityksissä ehdottomasti.
Lacey Brown: Pehmo-country-versio Ruby Tuesdaysta. En tykkää Laceyn vibratosta yhtään. Eikä osu oikein nuotteihinkaan. En mä jaksa tätä enempää kommentoida
Andrew Garcia: Gimme Shelteristä vähän pehmomman version veti ja vaihteeks ilman kitaraa. Tosi paljon epäpuhtauksia, mutta toimi mun mielestä silti paremmin kuin viime - ja toissa viikolla. Olis silti vaarassa pudota.
Katie Stevens: Wild Horses, joka on IHANA biisi ja sopi tytölle. Vihdoinkin tää teki edes jonkinlaisen vaikutuksen vaikutuksen vaikka epäpuhtauksia siellä riittikin.
Tim Urban: Under My Thumb reggae-versiona. Ei paha. Ei mitenkään mind-blowing myöskään. Lauluäänestä ei tota versiota kuunnellessa voi oikein sanoa mitään. Kivoja sävyjä toki äänessä ajoittain oli, mutta kyllä tää vois silti lähteä kotiin.
Siobhan Magnus: Paint It Black. Kiva, viaton alku biisissä. Ei olis häirinny vaikka olis vetäny pehmosesti loppuun saakka, mutta oli tääkin kerrassaan mahtava veto. Loppu erityisesti. TYKKÄSIN!
Lee DeWyze: Beast Of Burdenista tosi kiva versio.
Ja mähän olin jo valmiiks Lee-fani. Puhtaampaa laulua kuin aiemmilla viikoilla. Ja kaveri oli aidosti läsnä.
Paige Miles: Honky Tonk Woman on kiva biisi, ja Paige ei tehnyt siitä huonompaa. Säkkäri kuulosti aavistuksen liian matalalta, mutta kun ottaa huomioon sen, että tytöllä on kurkunpään tulehdus, hyvä on.
Aaron Kelly: En yllättynyt yhtään että tämä tyyppi valitsi TAAS hitaan biisin. Sais tääkin vähän "nuorentaa" itseään biisivalintojen suhteen. Kovia korkeita säveliä se tuntuu kyllä aika väkisin vetävän. Kaikesta huolimatta tää oli hyvä, ja tässä oli jo tulkinnan makua.
Crystal Bowersox: You Can’t Always Get What You Want. Alusta mieleen Joss Stone. Kiva sovitus biisistä steel-kitaroineen. Tykkään edelleen Crystalista ihan mielettömästi.
Parhaat esitykset tulivat Siobhanilta, Crystalilta ja Lee DeWyze (viimeisin ihan vaan äänen takia...ja on tuota kiva kattoakki).
Tippujaehdokkaita vois mun mielestä olla vaikkapa Lacey, Andrew, Tim ja Paige.