Mä laitan tekstit molemmista Hollywood-jaksoista...siis tältä viikolta.
Hollywood Round I
Ellen DeGeneres tuli vihdoinkin pysyväksi tuomariksi, ja vihdoinkin Hollywood Rounds!!!
Ekana siis soolot a cappellana tai instrumentin kanssa ja jatkoon tai suoraan kotiin.
Katie Stevensistä tykkäsin. Paljon kivoja sävyjä äänessä.
Skiiiboskista en tykänny yhtään tarpeeksi...ja Katie onneks jatkoon.
Andrew Garcia veti Paula Abdulin Straight Upista oman versionsa ja RA-KAS-TIN tätä!!
Vanessa Wolfe oli ihan liian jännittynyt eikä onnistunut tarpeeksi hyvin mulle...eikä yhtään yllättäen päässy pidemmälle. Oli kyllä hyvä aiemmin, mikä on todella ikävää, koska tää oli niin hyvä Atlantan koelaulussa.
Janell Wheeleristä tykkäsin TOSI paljon ja jatkoon pääsikin.
Haeley Vaughn veti Paramoren Hallelujahin josta tykkäsin mielettömän paljon.
Mary Powers veti Pinkin Soberin ihan kivasti. En ihan yhtä paljon tykänny kuin edellisestä. Kuitenkin olemmat jatkoon.
Paljon suosikkeja pääs jatkoon, mutta osasta mun suosikeista ei mainittu mitään...Se sairaan tytön äiti oli kuulemma taas missannu Hollywoodin kokonaan koska hänen äitinsä oli kadonnut just ennen reissua...eikä oo vieläkään löytynyt.
Beat-boxaajasta en tykänny, Lily Scottista tykkäsin mielettömän paljon, ja Lily pääs onneks näistä kahdesta jatkoon.
Big-Miken (Michael Lynche) vaimo on just synnyttämässä mutta mies samaan aikaan veti kyllä helpon kuulosesti...mikä on hyvä.
Tim Urban veti David Cookia. Ihan jees, mutta en välttämättä lattais jatkoon tässä vaiheessa. Justin Williams veti Fly Me To The Moonin. Tän jätkän äänestä tykkäsin vähän enemmän kuin edellisestä...mutta toisinpa kävi.
Maddy Curtis oli se down-syndroomaperheestä oleva tyttö. Ihan ok...en muuta sano tuosta. Casey James veti kitaran kanssa kunnon bluesia josta mä diggaan! Ja oikein tämä meni.
Didi Benami vei Karan biisin. Tästä tuli Colbie Caillat mieleen. Tykkäsin muttei mennyt kylmät väreet ainakaan vielä.
Chrystal Bowersox veti Natural Womanin ihan mielettömän hyvin! Ja molemmatt jatkoon.
Hollywood Round II
Ryhmäesiintymiset siis vuorossa, kuten aina. Näissä on sitä draamaa.
Ekana Faith. Charity Vance ja Ashley Rodriguez olivat tästä parhaat. Koko ryhmä kuitenkin jatkoon. Ei paha.
Michael Lynche, Seth Rollins, Tim Urban (ei niin paha kuin edelliset)...ja neljäs, Michael Castro, jäi kokonaan varjoon. Tim ja Mike jatkoon vaikka ite oisin suonut Sethillekin jatkopaikan.
Sit pari ryhmää Lady Gagaa. Ekasta ryhmästä jatkoon kaikki ja toisesta samoin.
Monesta ryhmästä pääs kaikki jatkoon...kakkoja odotellessa...
Tori Kelly, Maddie Penrose lauloivat hyvin, mutta kaikki kolme muuta unohtivat sanat ja menivät kotiin.
Jermaine Sellersin yhmästä yks luovutti kesken kaiken ilmoittamatta ryhmälle...Jermaine on mun suosikki ennakkoon...mutta saa nähdä. Jeff Goldfordin äänestä tykkäsn, mutta stemmat oli tosi sekavat säkkäreissä. Morea Masa unohti sanat ja oli tosi epävarma muutenkin. Hyvät miehet onneks jatkoon.
Seuraava ryhmä oli sekava, mutta pari tyyppiä silti jatkoon. Seuraavassa ryhmässä Matt Lawrence laulamassa Gwen Stefania...ei vaan ikävä kyllä toimi. Kukaan tästä ryhmästtä ei ikävä kyllä päässyt jatkoon. Mattista muuten oisin tykänny hirveesti.
Middle Sea ryhmänä kokonaisuudessaan hieno. Andrew Garcian ryhmän kokonaisuudessaan oli myös hempulan hyvä. Viimesenä The Dreamers, jossa Mary Powers pomotti kaikkia, mutta saa nähdä miten käy. Ei varmaankaan kaikki mee jatkoon. Mary Powersin äänestä tykkään, mutta en tästä ryhmästä. Alex Lambert oli ihan jees kyllä myös. Stemmat tosin oli hirveitä. Mary, Hope ja Alex jatkoon kuitenkin, ja ihan oikein niin.
71 sooloesityksiin. Ens viikkoa ja TOP24:n julkistamista odotellessa.