Kyllä Cory oli iso osa sarjaa ja pisti varmasti sarjan viimeiset juonikuviot aika lailla uusiks hänen kuolemansa, siitähän on sarjan tekijät julkisuudessa puhunukin. Ite pidin suurimpana ongelmana sitä, että erilaisia juonii kirjotettiin paljon ja esiteltiin liuta uusii hahmoi, mut sit monia kuvoita ei oikeen ajateltu loppuun asti. Ihan käsittämättömän typeriä juonenkäänteitä osa....ja turhia hahmoja myös oli joukossa.
Mulla ei ihme kyllä tullu edes kyyneliä silmiin, vaikka yleensä jokaisen sarjan loppu aiheuttaa jossain mielessä liikutusta, kun on niitä pitkään seurannut. Mä olin myös aavistuksen pettynyt siihen ettei Quinn ollut edes vikassa jaksossa ja esim. Mikea oltais voitu huomioida enemmän muuta kuin vain vilaukselta.
Mut toisaalta olin ihan tyytyväinen loppuun. Ja olin tosi valmis luopumaan tästä sarjasta, sen verran huono kausi oli toi 5.kausi. Vikalle kaudelle kuitenkin saatiin muutamia hyviä jaksoja ja tuli välillä sellanen nostalginen olo, et oltiin tavoitettu edes vähän sitä alkuaikojen fiilistä.
Summasummarum, hyvä sarja silti ja paljon hyvää musaa. Thank you for the music Glee.