No niin vihdoinkin voin kommentoida tänne, ku oon saanu teidät kiinni katsomisessa

Mun mielestä tää suomalainen versio ei oo ollenkaan huono. Tosin suomalainen jäykkyys on kyl välillä nolostuttavaa. Juontaja/tuomari ehkä pahin noissa käännösfraaseissaan, mutta ihan ok kuitenkin. Kilpailijat on mun mielestä hyviä. Osa värikkäitäkin. Tehtävät ollut myös ihan mielenkiintoisia.
Eniten on tosiaan hämänny se, että kun on 3 parasta ja 3 huonointa, niin aina en oo oikein tienny siinä tuomarien kommentoidessa, että onko se nyt niitten mielestä ollu hyvä vai huono. Vähän enemmän kritiikkiä kiitos. Mun suosikkeja on tällä hetkellä Katri ja Olga. Ja on siä muutama hyvä mieskin. Antti A on mun ehdoton inhokki, vaikka onki suunnittelija luova ja hyvä. Kyllä omia töitään saa pitää hyvinä, mutta kyllä sitä kritiikkiäkin pitäis osata vähän kuunnella. Achilles oli toinen samanlainen. Ihan ansaitusti putos, vaikka se Marian puku oli niin järkyttävä, että ihmettelen, ettei lähtenyt. Mutta ei sitä nyt voi tehtävän tullessa mitä vain tehdä. Vähän sama kuin huippumallikisassa, että vaikka olisit kuinka kaunis, ni ei se riitä, jos ei toteuta tehtävänantoa.
Antti A:n sateenvarjopuku oli mun mielestä kuitenkin aika tylsä lopulta. Jos se olis ollu musta ni ei siin olis ollu mitään hauskaa.