SPOILER ALERT!!! SPOILER ALERT!!!!!
oon nääs kattonut jaksoi netistä kun ei telkasta näe... en viel ihan loppuun asti...
Että pikkasen ketuttaa ku ne äänesti Ozzyn pois. Mut se taisteli aika pitkälle kun ottaa huomioon että suurinpiirtein kaikki oli heti alusta sillä mielellä että Ozzy ei saa päästä finaalikaksikkoon/kolmikkoon (kumpi nyt ikinä tuleekin) ku se on niin ylivoimanen.
Ja olin niiiiiiin ilonen ku Amanda löysi sen koskemattomuusidolin. Se veti kyllä hyvin roolinsa. ;P Oijoi niiden kahden ällö-fani-naisen ilmeet oli jotain parasta, samoin kuin juryn happyhappy-feissit. Ne (alexis ja nat) ei oo suurinpiirtein tehnyt mitään päästäkseen tähän asti ja onneks enää Nat on jäljellä niistä ja sekin mielellään poiiiis seuraavassa äänestyksessä, poispoispois. Parvatin ansiosta ne pääsi näin pitkälle. Ne on niin vapaakyytiläisiä olleet tähän saakka. Semmoset ei todellakaan ansaitse mitään voittoa. Eli oon nyt siinä kohdassa kun jäljellä on Amanda, Parvati, Cirie, Erik ja Natalie. Amanda sais selkeesti voittaa noista, seuraaksi Parvati/Erik, sit Cirie ja yökkään jos Natalie vie voiton.