Argjenda - Killing me softly with his song - Upean kuuloinen äänensä on tässä laulussa. Todella vahva.
Sonja House of the Rising Sun - On tuo Sonjan ääni ihan maaginen, todella kuuntelee huolella joka sanan minkä laulaa. Laulu on sinänsä aika tylsä valinta, mutta se ei haitannut ollenkaan.
Pyry - Holy Diver - Mielestäni ei ollut mitään erilaista aikaisempiin esityksiin. En jostain syystä innostunut tästä.
Sussu - Olet kaikki - Sussu jännitti mielestäni vähän liikaa ja se vaikutti esitykseenkin. Olen tykännyt hänen esityksistään ennen enemmän. Olihan tämä mahtipontinen loppuun saakka, koska he mielestäni onnistuivat tasaisemmin.
Tästähän ryhmästä pääsi jatkoon Sussu ja Pyry. Olen todella pettynyt tuloksiin, itse olisin laittanut jatkoon Sonjan ja Argjendan.
Keira - Mercy - Huh, miten hienoa katsottavaa Keiran esiintyminen on ollut ihan joka kerta. Ihan maailman luokan staran tasolle asti riittävä olisi. Ja esiintymisestä ei ollenkaan huomaa, että jännittäisi. Finaaliin tämä kiitos.
Bella May - Blowin' in the Wind - Lauloi oikein hienosti ja tunteella, mutta kappale oli tuntematon, joten en harmikseni päässyt täysin tunnelmaan tätä kuunnellessa.
Vertti - Tuhoutuva tarina - Pidän Vertin äänestä, se on miellyttävän pehmeää kuultavaa. Ja joku hänen esityksissään on ollut myös viihdyttävää. Varmaan se eläytyminen ja kasvojen eleet.
Aino - The Joke - En tätäkään laulua tuntenut entuudestaan, mutta pidin tästä esityksestä toisin kuin hänen edellisestään. Hieno ääni ja eläytyminen.
Annan tiimi oli paljon tasoltaan suurempi, mitä Tonin ja Sipen. Keira meni odotetusti jatkoon heti ja arvasin, että Anna valkkaa jatkoon Vertin, koska hän oli muita erilaisempi tyyliltään. Olen ihan tyytyväinen jatkoon menijöihin, koska ihan jokainen olisi jatkoon saanut mennä