Inglourious Basterds<3.
No joo, oon nähny noista 3. Avatar, Inglourious Basterds ja District 9. Nyt mulla on täl hetkel latauksessa Up in the Air. En pysty millään lataa jokaista leffaa tai pystyn, mut en ehi kattoo Oscareihin mennes, joten poimin tuolta ne eniten mua kiinnostavat ja samal ne jotka on monessa kategoriassa ehdolla tai noissa näyttelijä, käsikirjoitus, ohjaus, paras leffa - kategorioissa eli ns. tärkeimmät kategoriat. Eli lataukseen ainaki lähtee Invictus, Grazy Heart, The Hurt Locker, Precious: Based on the novel Push by Sapphire (aika kova juttu ku ensikertalainen näyttelijänä on tästä ehdolla),The Blind Side, Julie & Julia, The Lovely Bones, The Messenger, The Last Station ja noista animaatioista Up...ehkä myös Coraline. Todennäkösesti pakko ladata myös toi Ledgerin vika leffa, se on joka tais jostain tehosteista puvustuksesta ja maskeerauksesta olla ehdolla. Huh huh mikä urakka.
Mut oikeesti, jos Waltz (Inglourious Basterds) ei voita sivuosa Oscarii, ni täs maailmas on jotain pahasti pielessä. :'DD
Nyyh, en meinaa löytää mistään Crazy Heart ja The Last Station torrenttei.