Oli kyllä todellinen pettymys. Oon viimeks ollu näin pettyny sarjan päätökseen varmaan The L Wordin kohdalla (ja The X-Filesin vika jakso oli kans aika plääh).
Pienellä präntillä spoilaavaa kommenttia;
Se, et äiti kuoli, ei ollu musta niin kamala asia. Jotenkin jo sarjan alusta asti mulla oli sellainen fiilis, että Ted kertoo tota stooria, koska äiti on kuollut. Mut se, et Barney ja Robin erotettiin, oli jotain todella typerää. Barney oli hahmona kehittyny tosi paljon ja nyt se vähän niinku lakastiin maton alle. Tai no joo, tulihan se isäks ja varmaan sitä kautta "rauhottu" taas, mut silti. PLÄÄH. Ja vihasin muutenkin niin paljon tota Robin & Ted - jahkailua, et v'tutti kyllä ihan huolella loppu. Toki mä sillon ihan sarjan alussa pidin Robinista ja Tedistä yhdessä, mut ne oli musta vaan liian erilaisia ja kuten sanoin, niin se loputon jahkailu ärsytti. Sarja oli ennemminkin How I Met Your Stepmother. Käsikirjoittavat varmaan luulivat olevansa niin fiksuja ja yllätyksellisiä. Nyt melkeen toivon, et oisin jättänytkin sarjan kesken. Viime viikon jakson nähtyäni tulin siihen tulokseen, et 9.kausi on ollu kokonaisuutena varsin hyvä ja ajattelin, et liikutun ja vähintään tulee tippa linssiin vikaa jaksoa kattoessa, mut ei tosiaan käyny niin. Ennemmin ois itkettäny kiukusta.
Miksei tää voinu päättyy siihen Barneyn ja Robinin hääjaksoon ennemmin. Tai sitten vikassa jaksossa siihen, kun Ted ja äiti viimein tapaavat ja juttelevat sen keltaisen sateenvarjon alla.