Kirjoittaja Aihe: Yleinen musahölinäpölinä  (Luettu 216495 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
Vs: Yleinen musahölinäpölinä
« Vastaus #900 : 20.06.2013 23:40:51 »
Lauantaina löysin tän biisin pitkästä aikaa! Oli ihan törkeen kova hitti 2001-2002. :D Ja on musta edelleen tooooosi hyvä, oon luukuttanu tässä pari päivää into piukassa. Nostalginen biisi.

Lasgo - Something

Tämä on todellakin klassikko!

Hei mäkää en muistanu tota :D

OUMAIKAAT!

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #901 : 06.07.2013 20:32:34 »
Onkos forkkalaiset kuulleet tätä biisiä? Itse pidän todella paljon & tää on vaan niin huippuhyvä <3. Bombo olisi ehdottomasti saanut voittaa Voicen kesähittiäänestyksen! Bombo on mulle tullut tutuksi jo alkuvuodesta, kun se oli mukana Norjan viisukarsinnoissa. Adelén sijoittui finaalissa toiseksi Margaret Bergerin jälkeen. Mainitaan vielä sen verran, että Adelén on vasta 16-vuotias!!

Adelén - Bombo

i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #902 : 13.07.2013 13:08:36 »
Ootteko te jo kuullu uuden Miley Cyruksen biisin We can't stop?

Sehän on saanu ihan hulluna vihaa osakseen ja ymmärrän kyllä miksi koska onhan nuo sanat aika kyseenalaiset ja video myös... MUTTA! Lähes vasten omaa tahtoani oon koukuttunu tohon biisiin ja kuuntelen sitä koko ajan : DDDD (mutkumutku.. se vaa on niin tarttuva!! ladadidadii wii laik ty paartii!) mitä mulle tapahtuu?? Minä + miley cyruksen vihattu biisi = <3 ?? Well this is interesting. Ja musta tuo sen uus tucca on pähee.

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #903 : 13.07.2013 15:14:59 »
Mä en henk.koht. diggaa Mileyn äänestä, niin ei kyllä tuokaan kolahda. :D Jonkun muun laulamana vois mahdollisestikin mennä, koska kuuntelen tommostakin musaa.

P.S. Mileyn vaatetyyli aiheuttaa välil oksennusreaktion.... sellasta ärsyy yolo!!111 swag-tyylii niinku Bieberilläkin.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2013 16:28:24 kirjoittanut Negativ »

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

• Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
« Vastaus #904 : 13.07.2013 22:05:24 »
Ootteko te jo kuullu uuden Miley Cyruksen biisin We can't stop?

Sehän on saanu ihan hulluna vihaa osakseen ja ymmärrän kyllä miksi koska onhan nuo sanat aika kyseenalaiset ja video myös... MUTTA! Lähes vasten omaa tahtoani oon koukuttunu tohon biisiin ja kuuntelen sitä koko ajan : DDDD (mutkumutku.. se vaa on niin tarttuva!! ladadidadii wii laik ty paartii!) mitä mulle tapahtuu?? Minä + miley cyruksen vihattu biisi = <3 ?? Well this is interesting. Ja musta tuo sen uus tucca on pähee.

Toi biisi on omalla tavallaan tosi catchy, mutta Miley aiheuttaa mussa vaan niin isoa inhoa, et jotenki se vie siltä biisiltä vähän hohtoa. :-D

Katza

• Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #905 : 17.07.2013 21:26:32 »
^ Mä en kestä totaaaa. Ensinnäki tollaset biisit mun mielestä on plaah mut en niihin nii hirveesti jaksa kiinnittää huomiota, mutta toi video ja Miley......... niinku Sugal nii se aiheuttaa mussaki niin isoo inhoo. Ehkä mun sisäinen Hannah Montana-fani ei vaan kestä tota :D (se oli niin hyvä sarja!!)

Angel

• Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #906 : 18.07.2013 00:51:17 »
Yllätyksekseni pidin jopa ihan mileyn esittämänä tuosta biisistä. :D tosin videon jätin iha suosiolla kattomatta..
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #907 : 12.09.2013 23:20:05 »
Jos yhtään tykkää Beyoncesta, niin kannattaa kattoa Olen Beyonce dokkari. Löytyy yle areenalta vielä 3 päivän ajan ja huomenna taitaa tulla teemalta uusintana.

Tulin tosi liikuttuneeksi, kun Beyonce kertoi keskenmenostaan. Multa oli mennyt tällainen asia ihan ohi, vaikka dokkarin julkistamisen aikaan (eli tais olla tän vuoden alkupuolta) tää tais olla lehtiotsikoissa.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 23:51:39 kirjoittanut Negativ »

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #908 : 04.10.2013 22:54:11 »
Arctic Monkeysin uus levy on ihan rautaa! Kivasti uudistunut saundi mutta silti vanhaa tuttuakin mukana. :>

Kaitsu

• Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
« Vastaus #909 : 05.10.2013 02:56:25 »
Within Temptationin uusin biisi Paradise on ihan törkeän mahtava!! Tarja Turunen on mukana vierailevana tähtenä. Sharon & Tarja <3 <3.

Paradise (What About Us?)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

• i
  • *
    • Profiili
    • Last.fm
« Vastaus #910 : 06.10.2013 02:37:28 »
Within Temptationin uusin biisi Paradise on ihan törkeän mahtava!! Tarja Turunen on mukana vierailevana tähtenä. Sharon & Tarja <3 <3.

Paradise (What About Us?)

Oho! Mulla meni kylmät väreet kun kuulin ekan kerran kertsin. :)

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #911 : 20.10.2013 19:54:26 »
Juha Tapio - Paremmat päivät

Juha Tapion uus sinkku Paremmat päivät on IHANA! <3 :-)

"Mun taskut täynnä on velkaa,
mutta huomenna tiedät,
että tänään tanssittiin."

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #912 : 20.10.2013 19:58:06 »
Paremmat päivät on täydellinen <3 en ees tienny et se on uus sinkku!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #913 : 30.10.2013 16:01:36 »
AAAAA uus rakkaus, Satellite Stories. (=
Aiva sairaa hyvä paikalline indierockbändi ! Semmosta hyväntuulista ja näi, tutustukkaa. (:

Myspace: http://www.myspace.com/satellitestories
Spotify: http://open.spotify.com/album/2WGxmvkqtGZRFmgnDCsyBU

Hauska bongata tämmönen täältä, etenki nyt ku bändi on saanu jo paljon mainetta ja kunniaa! XD

Mutta uusi levu Pine Trails tulee kauppohin ylihuomenna ja samalla alkaa kiertue. :) Mää (ja kuulemani mukaan varmaan jokainen meidän koulun 18-vuotias) oon tietysti menossa kattomaan Oulun keikkaa, joka on lauantaina.  Ja kaiken lisäksi lämppärinä on The Scenes (ent. Sininen kaappi, mutta miksi? ;)) jonka musaa diggailen jopa yli satellite storiesin.  TULE JO LAUANTAI!
« Viimeksi muokattu: 30.10.2013 17:24:47 kirjoittanut vviima »

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #914 : 30.10.2013 17:50:06 »
^ Haha ei vitsi! Mietin JUST aamulla että pitäis perustaa Satellite Storiesille oma aihe ja kysyä viimalta että tykkääkö se ko. bändistä vielä!! XD kuulin bändistä ekaa kertaa just tolloin ku linkitit ton ja muistan etten silloin vielä tykänny mut heti ku esikoisalbumi ilmesty ni RAKKAUS SYNTYI <3 bändi on jotain niin loistavaa! Yks suosikeistani. Kerran oon nähny livenäki <3 en malta odottaa pine trailsin ilmestymistä!! Onneks spotifyssä on ollu jo maistiaisia : )

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #915 : 30.10.2013 17:57:38 »
Hahaa, hauska sattuma. :D En tietenkään ole hylännyt poikia! Satellite stories ois kyllä melkeenpä oman aiheen arvoinen bändi. 8)

Ne on kyllä kehittyny nuilta ajoilta ihan huimaa vauhtia. Live-esiintyminen oli jo silloin hyvää, mutta nyt se on parantunu vielä moninkertasesti. Satellite Stories on kyllä semmonen bändi, että vaikka vapaa-ajalla ei tulis niin hurjasti enää kuunneltuakaan, niin keikalle on aina tilaisuuden tullen päästävä! Oon tainnu kuulla biisin tai kaks tulevalta albumilta, mutta pitää perehtyä vielä myöhemmin ihan kunnolla. :>

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #916 : 07.11.2013 10:21:39 »
http://www.anssikela.com/2013/11/06/levoton-tytto-ja-spotify/

Todella avartava blogikirjoitus Spotifystä ja siitä kuinka paljon artistit saavat Spotifystä rahaa! LUKEKAA KAIKKI!!!

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #917 : 07.11.2013 11:09:11 »
En oo tainnu kuunnella kertaakaan Anssin Kelan uutta musaa spotifysta :D Joten henk. kohtaisesti se on mulle heikohko esimerkki.
"Taylor, you'll be fine...""

Iita

• Tittelintuura
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #918 : 07.11.2013 11:29:02 »
En mäkään kuuntele Anssi Kelaa juurikaan, mutta en tietenkään artistin takia tuonut tota linkkiä esille, vaan ihan sen takia että Anssi Kela kirjoitti tiettävästi ensimmäisenä blogikirjoituksen, jossa käsitellään sitä kuinka paljon artistit ihan OIKEASTI saavat rahaa Spotifyn kautta. Tietysti siihen vaikuttavat Kelan mainitseman rojaltit yms josta en ymmärrä hölynpölyä, mutta tärkeää on etenkin se, että jos kuuntelee Spotifyn kautta niin kannattaa ehdottomasti hankkia Premium!!!

Eli siis tämä ei ole mitään Anssi Kela -mainosta. Siksi kehotinkin kaikkia lukemaan tuon jutun.

vviima

• Ylin supersarkka
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #919 : 07.11.2013 12:26:01 »
^ hmm, oonkin jo pitkään miettinyt premiumin hankkimista useista syistä. tässä ois taas yksi hyvä syy lisää.

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #920 : 07.11.2013 12:38:38 »
En oo tainnu kuunnella kertaakaan Anssin Kelan uutta musaa spotifysta :D Joten henk. kohtaisesti se on mulle heikohko esimerkki.

Mutta sama asiahan se on kaikilla muillakin artisteilla. Anssi Kela nyt vaan toi tämän esille. En mäkään Anssi Kelaa kuuntele, mutta mun mielestä silti hyvä kirjoitus.

Juhkunautti

• Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
« Vastaus #921 : 07.11.2013 15:58:42 »
Kunhan vaan muuten kommentoin, en tarkottanu että kenenkään tosiaan olis tarvinnu olla samaa mieltä. Enkä missään nimessä olettanut Iitan laittavan tuota Anssi Kelan takia. Se oli tosiaan vaan minun puolelta mielipide.
"Taylor, you'll be fine...""

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #922 : 07.11.2013 21:49:13 »
http://www.anssikela.com/2013/11/06/levoton-tytto-ja-spotify/

Todella avartava blogikirjoitus Spotifystä ja siitä kuinka paljon artistit saavat Spotifystä rahaa! LUKEKAA KAIKKI!!!

LUIN!

Hetken jo luulin, että Anssi Kela kertoo rikastuneensa Spotifyllä. Mutta eihän se ihan niin ollutkaan. Ei ollut yllätys!

Itse en edelleenkään koske pitkällä tikullakaan Spotifyn tapaiseen limaan vaan ostan kaikki levyt ihan oikeina levyinä. Muuten kuuntelen radiota.

Joinakin kuukausina olen käyttänyt levyihin saman verran rahaa kuin mitä Kelalle on tilitetty Spotifysta.  :)

ddrukki

• Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #923 : 08.11.2013 15:00:02 »
Spotify on hieno palvelu, ja maksan siitä mielelläni kympin kuussa. Voisin tosiaan maksaa enemmänkin. Spotify on päivittäin käytössä ja paljon onkin. Käytännössä jos en katso telkkaria tai nuku, niin musiikki soi.

Faktahan on se, että nykyaikana musiikki tulee leviämään verkkoon. Ei sitä voida mitenkään estää. Jos musiikkia ei kuunneltaisi Spotifysta, niin sitten jostain muualta. Ei minulla ainakaan ole varaa ostaa kaikkia niitä levyjä, joita haluaisin kuunnella.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Thesugarangel92

• i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #924 : 08.11.2013 17:25:32 »
Spotify on ihan mieletön kyllä! :-) Kaikki musa samassa näppärässä paikassa, löytyy myös covereita ja remixejä yms, ja kun artistit siitä vielä tuottoja saa, niin!!