Kauniisti Ollia muisteltiin alussa! Kyynel tuli silmään.
Ollin tiimiVeera Vento - Can't Help Falling In LoveTämä oli valitettavasti hieman liian vaatimaton esitys vaikkakin kauniisti laulettu. Veera voi jäädä helposti muiden varjoon.
Wilma Avanto - The Sound Of SilenceValitettavan kulahtanut kappale. Mutta aika upean eikä pitkästyttävän tulkinnan Wilma sai aikaiseksi! Kyllä hän menee ykköseksi tässä vaiheessa.
Markus Salo - Sinä vainMarkus osaa tällaisen ja on hyvä. Siksi pidin hänestä jo ÄR-vaiheessa. Ei toki minun kuuntelemaani musiikia niinkään. Mutta kaipa hän menee sijoille 1-2 tässä vaiheessa.
Linda Smirnova - Derniere DanseLinda on kyllä aivan uskomaton. Nyt hän lauloi ranskaksi mahdottoman hyvin ja olin aivan täysi artisti lavalla. Fantastinen esitys vaikka kappale oli täysin outo. Linda ykkönen tässä vaiheessa! Linda ei edes osaa ranskaa! Annan oli vaikea kehua kunnolla jostakin syystä?
Tiputtaisin ehkä Veera Vennon.
Markus Salo sai tietysti eniten yleisöääniä.Ja valmentajat valitsivar Lindan. Ai juu, vain kaksi meni semifinaaleihin eli Veera ja Wilma putosivat ikävä kyllä.
Redraman tiimiRiitta Piirainen - It's a Man's Man's Man's WorldLauluteknisesti kova suoritus mutta ei minun teekuppini tyyliltään. Kuin American Idolia joskus takavuosina
. Ei taida Riitta mennä tällä semifinaaliin vaikka olikin äärettömän hyvä.
Oliver Briny - Just The Way You AreHyvä kappalevalinta ja Oliver lauloi hyvin, mutta en oikeastaan löydä hänen äänestään kaipaamaani pop-saundia. Ei riittävän miellyttävää kuultavaa valitettavasti. Oliverhan on huippusympaattinen tyyppi, joten häntä olisi kyllä mukava tukea.
Roope Palmu - Purple RainKomeasti laulettu mutta tämäkään ei ole minun teekuppini. Roopesta tulee mieleen Kristian Meurman.
Joli Malki - Set Fire To The RainEn oikein jaksanut innostua taaskaan. Jotenkin niin moneen kertaan kuultua. Mutta ehkä semifinaaliin?
En oikein tiedä, kenen pitäisi mennä Redraman joukkueesta semifinaaleihin. En pitänyt kunnolla kenestäkään. Mutta Joli Malki oli ehkä paras ja sitten valitsisin Riitta Piiraisen.
No olihan se selvää, että Joli Malki saa eniten yleisöääniä. Oli hän paras. Mutta kenet valitsee Redrama? No tietysti hän valitsi Roopen. No joo.