Jere Övermark (Shawn Mendes - Mercy)
Komea aloitus illalle! Kappale ja sen tyylilaji ovat aika outtoja minulle, mutta olihan Jeren laulu hyvää. Ilman muuta TOP-10:een!
Jannika Gröndahl (Eminem - Lose Yourself)
Jannika on minulle ollut aika arvoitus enkä ole ihan ymmärtänyt, miksi hän on päässyt näin pitkälle. Mutta tämä esitys oli kyllä hyvä ja vie hänet mahdollisesti TOP-10:een.
Emma Piitulainen (Ed Sheeran - Happier)
Mahdottoman kaunis tulkinta Emmiltä. Emmi kuuluu kilpailun suosikkeihin ja menee varmasti TOP-10:een. Tai sitten myöhemmin laulavat yltävät aivan uskomattomiin suorituksiin.
Vili Lehtelä (Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart)
Vili on viihdyttäjä ja hänen esityksiään katsoo mielellään. Mielestäni hänen äänensä ei vaan riitä. Se on liian tavis ja voimaton. En laittaisi TOP-10:een.
Paula Viitala (Ida Paul & Kalle Lindroth - Kun tää loppuu)
Kappale tuntematon minulle mutta herkkää ja kaunista laulua. Vaan onko Suomen musiikkimaailmassa tilaa tällaiselle? En tiedä, mutta en laittaisi tässä vaiheessa TOP-10:een.
Roosa Koistinen (Kasper - Vadelmavene)
Roosa Koistinen on äärimmäisen positiivinen ja persoonallinen nainen, mutta kun ei Vadelmaveneestä vaan voi saada irti upeaa esitystä. Se on pelkkä renkutus. Roosan pääsy TOP-10:een jää siten sen varaan, että tuomarit näkevät hänessä potentiaalia.
Santa Sallinen - (Ben E King - Stand by Me)
Herkästi Santa tulkitsi kappaletta, mutta olisin kyllä kaivannut tuoreempaa musiikkia kuin 57 vuotta vanhaa laulua. Puhkikulutetun laulun laulaminen teki Santan esityksen tylsäksi. En laittaisi TOP-10:een.
Eevi Huhtinen - (Lucas ft. Vilma Alina - 101 prosenttia)
Kappale jälleen outo minulle, mutta Eevi lauloi tosi iloisesti ja hyvin ja käytti ääntään hienosti. Laittaisin hänet kyllä TOP-10:een!
Helmi Luttinen (PMMP - Heliumpallo)
Olipas taiteellinen esitys 17-vuotiaan laulamaksi. Voimakas tulkinta kerta kaikkiaan. Mutta onko Helmin paikka TOP-10:ssä? Voi olla, että hän sinne pääsee.
Sara Heusala (Daniel Powter - Bad Day)
Saralta erinomainen esitys. Ehdottomasti illan paras ja Sara nousi ehdokkaaksi koko kilpailun voittajaksi. Menee TOP-10:een.