Tonin tiimiWanqiu Long (Gary Jules - Mad World)Nyt oli sitten niin nappiin valittu biisivalinta! Tää oli mun mielestä Wanqiun paras veto tähän mennessä, hän lauloi todella itsevarmasti ja eläytyi kappaleeseen (ei mitenkään teatraalisesti vaan juuri sopivasti). Ääni kuulosti todella hyvältä. Olen todella vakuuttunut. Sain eilen tekstarin, jossa Nelonen tarjosi ilmaisen äänen (äänestin viime vuonna kerran tai kaksi) ja tämä ääni lähti kyllä nyt Wanqiulle!
Ihan mieletön versiointi.
Saija Väisänen (Olavi Uusivirta - On niin helppoo olla onnellinen)Olipa odottamaton biisivalinta. En tiedä tuliko tässä nyt kuitenkaan Saijan vahvuudet esiin. Taisin taas pettyä vähän, vaikka kyllä tää oli parempi kuin edellinen veto Knock Out vaiheessa. Ehkä kuitenkin tulee jo sellainen olo, että on Saijan aika lähteä kotiin? No katsotaan nyt kuitenkin vielä loputkin esitykset.
Bertta Seppälä (Coldplay - Viva La Vida)Rakastan tätä Coldplayn biisiä! Bertta esitti sen mielettömän hyvin. Todella onnistunut versio, tosin jos jotain kritiikkiä täytyy antaa, niin ne ensimmäiset woaah-kohdat olivat vähän hassuja. On kyllä jännä miten Bertta ei aluksi vakuuttanut mua, mutta on noussut suosikikseni. Bertan on pakko päästä jatkoon!
Taneli Läykki (Nine Inch Nails - Hurt)Taneli luotti jälleen teatraalisuuteen, itse veto oli kyllä mielestäni taas todella keskinkertainen. Enkä kaipaa liiallista teatraalisuutta tähän formaattiin. Toivottavasti lähtee kotiin.
Wanqiu ja Bertta semifinaaliin, kiitos!
Ei oo todellista, Taneli Läykki yleisön äänillä jatkoon. Mitä hittoa?
Ihan järkyttävää.............Tämä on niin väärin. Toni valitsi Wanqiun, mikä ei kyllä tullut yllätyksenä. Onneksi hän saa jatkaa. Mutta todella harmillista Bertan kohtalo.