Odee Equere (James Bay - Hold Back The River)Hyvä kappale ja oikein freesi biisivalinta. Tasainen esitys, mutta en tiedä riittääkö tää jatkoon? Se jää nähtäväksi.
Saara Siikanen (Redrama - Clouds [feat. A.J. McLean])Saara ei vaan iske. Mun mielestä hän ei osaa edes räpätä mitenkään erityisen hyvin, mutta Redrama on hyvinkin vakuuttunut hänen taidoistaan. Toivon Saaran lähtevän kotiin.
Annika Pehkonen (Mumford & Sons - I Will Wait)Hieno kappale ja kiva kuulla häneltä taas countrya. Mutta jotenkin omasta mielestä tää jäi silti vaisuksi, eikä Annikan äänen upeat ja kauniit sävyt tulleet tässä tarpeeksi esille. Tuomarit kyllä kehuivat kilvan. Siitä huolimatta etten itse täysin vakuuttunut ollut, näkisin häntä mielelläni jatkossa.
Teija Vaara (Christina Perri - Jar of Hearts)No ei tämäkään kyllä nyt niin säväyttänyt. Ihan hyvä, mutta liveihin vievä esitys? Ei mun mielestä. Tuomarit taas olivat myytyjä.
Eveliina Määttä (Evelina - Kylmii väreitä)Oho, odottamaton biisivalinta. Jotenkin Evelinalla on niin erottuva saundi, että on hyvin vaikeaa kuunnella muiden tulkitsemana hänen kappaleitaan. ei Eveliina mun mielestä ollut tässä ihan parhaimmillaan. Odotin häneltä englanninkielistä kappaletta. Eveliina on kuitenkin hyvin luontevan oloinen esiintyjä, jotan tottahan toki häntä toivoisi liveihin.
Saara lähti ensimmäisenä kotiin ja Odee varmisti paikkansa jatkossa.
Riikka Hiltunen (Laura Närhi - Supersankari)Nyt meni kyllä metsään tämä esitys. Riikan ääni hukkui biisiin, ääni kuulosti tosi kylmältä ja kovalta, ei lainkaan ollut tunteikas esitys. Tunteikkaan esityksen tämä biisi vaatii. Tuomareilta tuli osittain aika tylyä palautetta, mutta se rehellistähän se oli. En olisi itsekään Riikkaa tuolille nostanut, joten hänen matkansa päättyi tähän. Teija varmisti paikkansa jatkossa.
Jerkka Virtanen (Audioslave - Be Yourself) Tämähän oli parasta Jerkkaa tähän asti, ihan mielettömän hyvin sopi ääni tähän kappaleeseen! Meni kylmät väreet parissa kohtaa. Jerkka tuntui tosissaan taistelevan jatkopaikasta, ensimmäistä kertaa! Olen todella positiivisesti yllättynyt, juuri tällaista olen odottanut...mutta en uskonut hänen olevan tarpeeksi mielenkiintoinen. Jerkka pääsi tuolille 1 ja Annika lähti kotiin.
Anamaria Rusi (Kelly Clarkson - Since U Been Gone) Anamarialta ei vaan huonoa esitystä voi tulla. Niin upea ääni, asenne sekä eläytyminen. Hän on niin ammattimainen lavalla, antamatta kuitenkaan sellaista vaikutelmaa etteikö voisi edelleen kehittyä kaikessa. Toni Wirtanen oli kanssani sitten ihan eri mieltä.
Jaahas, Redramakin oli sitä mieltä, että voisi antaa enemmän Eveliinalle, joten Anamaria putosi. Harmittaa todella paljon! Miten jotakuta voi rangaista siitä, että vetää aina hyvin? Mielestäni Redrama teki todella huonon ratkaisun.