Kirjoittaja Aihe: Marina Koo pääsi Ollia pakoon (jakso 8, 9.2.)  (Luettu 2042 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
Marina Koo, 38, Espoo

Lauloi aika hyvin, mutta tuolit eivät tahtoneet kääntyä. Voi päästä pitkällekin, jos saa tunnetta esiintymiseen. Mitä järkeä Ollin oli myydä Marinaa Redramalle? Olisi itse vain kaikessa hiljaisuudessa painanut nappia. Tämän Olli kyllä päästi käsistään.

Marina oli Idolsin kolmoskaudella ja pääsi silloin semifinaaliin https://www.tapatalk.com/groups/idolslandiatkf/marina-korelin-lauloi-nothing-compares-to-you-hels-t2731502.html

« Viimeksi muokattu: 13.02.2018 00:03:27 kirjoittanut Etsku-Etana »

Negativ

• Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Marina Koo pääsi Ollia pakoon (jakso 8, 9.2.)
« Vastaus #1 : 12.02.2018 21:12:31 »
Mietinkin mistä hänen kasvonsa olivat niin tutut...no Idolsista tietenkin. Mä en kyllä tykännyt nyt ollenkaan, jotenkin tosi lattean kuuloista laulamista.

~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

• Pää Beruna
  • i
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : 13.02.2018 00:09:20 »
Mitä järkeä Ollin oli myydä Marinaa Redramalle? Olisi itse vain kaikessa hiljaisuudessa painanut nappia. Tämän Olli kyllä päästi käsistään.

Tämä oli tosiaan outo juttu. Veikkaisin, että se liittyi sellaiseen tilanteeseen, missä sekä Ollilta että Redramalta puuttui paljon laulajia. Tai joku muu käsikirjoitettu juttu. Tai sitten Olli ei vaan uskaltanut ottaa niin laulavaa tiimiinsä.

Aika hyvinhän Marina lauloi! Kuului ilman muuta jatkoon.

Vai että hän on Marina Korelin. Sen nimen olisin muistanut, mutta eipä tullut mieleen "Koo" -lyhennyksestä.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2018 19:09:09 kirjoittanut Etsku-Etana »

Anteater

• Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.02.2018 18:48:02 »
Aikoinaan olin hämmentynyt, miksi semifinalisteista juuri Marina pääsi levyttämään Idols-finalistien levylle. Semifinaaleissa olisi kolmoskaudella ollut monta mielenkiintoisempaa ja lähempänä finaalipaikkaa ollutta laulajaa.