Idolslandia löytänyt uuden kodin
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
ja mä kuulen sen aina että Black chick ain't a part of me. Nyt mä vihdoin sain aikaan kattoo oikeet sanat jotka menee että That bitch ain't a part of me.
Mä kuulen Apulannan biisit aina väärin.
Lainaus käyttäjältä: capri - 28.09.2009 23:43:55Mä kuulen Apulannan biisit aina väärin.Mäki. Apulannan sanoituksissa ei usein oo mitää järkee nii sen takii kuulee ne helpost väärin.
Ihan ku siinä Shakiran I did it again-biisissä se sanois että "Suck your balls" vaikka se sanoo että "Set your goals"...
Mä muute oon kuullu aina siinä Antti Tuiskun biisissä et "...PUUN juuret, ne ovat täällä maassa syvällä"ja pari päivää sit sain tietää et se onki et mun juuret.
Lainaus käyttäjältä: Fuga. - 11.11.2009 19:08:46Mä muute oon kuullu aina siinä Antti Tuiskun biisissä et "...PUUN juuret, ne ovat täällä maassa syvällä"ja pari päivää sit sain tietää et se onki et mun juuret.Mä oon tähän saakka ollut siinä luulossa että se on puun juuret.
Lainaus käyttäjältä: ilppez - 11.11.2009 21:49:23Lainaus käyttäjältä: Fuga. - 11.11.2009 19:08:46Mä muute oon kuullu aina siinä Antti Tuiskun biisissä et "...PUUN juuret, ne ovat täällä maassa syvällä"ja pari päivää sit sain tietää et se onki et mun juuret.Mä oon tähän saakka ollut siinä luulossa että se on puun juuret. Samoin. :'D
Nichael Jacksonin