Mulla jotenkin meni vähän fiilis tästä illasta tuon Antti Tuisku -teeman takia.
Tiian esittelyvideo oli jotenkin ihana. :'D En tiiä onko mulla korvat lukossa vai mikä oli mutta tuntu et Tiian ääni hukku vähän bändin alle? Ihan mallikkaasti kai se kuitenkin meni, ei silti mitään wau-fiiliksiä. Ja apua miten sillä olikin ääni menny esityksen jälkeisessä haastattelupätkässä! Se varmaan osa syy miks säkeistöissä ääni ei tuntunu lähtevän.
Leevi ei toiminu mulle alussa yhtään, laulu oli aikamoista haparointia, mutta loppua kohden parani sentään vähän. Ei mikään erityisen hyvä esitys.
Apua miks Julia laulo ton järkyttävän hiihto-renkutuksen? Biisi toistaa samaa koko ajan. Välillä vire heitteli mut tässäkin tapauksessa loppua kohden parani. Ja Julia esiintyi tosi vakuuttavasti. Oli muuten vähän outoa että esittelyvideossa Juliaa kuvattiin Pohjankartanon yläasteella / Madetojan musiikkilukiossa, vaikka Julia ei oo ees ikinä käyny sitä koulua?
Oh my GOOOOOD Samuli!!!!!!! Selkeesti illan paras esitys tähän mennessä. Ei oikeesti mitään huonoa sanottavaa, kuulosti tosi hyvältä ja tuntu et Samulin esiintyminen oli vielä paljon parempaa kuin ennen. Haluaisin kuunnella lisää! Tulee oikeesti niin hyvä mieli Samulin puolesta että se on vihdoin livelähetyksissä. Mulla on jotenkin tosi iso tunneside Samuliin kun se on kuitenkin joka kerta idolsissa ollu yks mun suurimmista suosikeista.
Ihanaa et mukana on kerranki joku joka osaa tanssia ja haluaa näyttää sen!! Lotan esitystä oli sen takia superhauska kattoa. I'm living for every second of it. Laulullisesti Keinutaan ei oo kovin monipuolinen biisi, mutta Lotta veti sen niin hyvin ku suinkin voi. Onneks äiti oli käskeny kiekumaan vielä loppuun!
Samulin kanssa illan parhaimmistoa.
JEEESSSS Kevinkin tanssi vielä aiempaa uskaliaammin! Oikeesti nää tanssivat kilpailijat on nii mun lemppareita, aivan huippua!!! 8D Laulu ei valitettavasti toiminu mulle tällä kertaa kovin hyvin. Kevin ei oo jotenki päässy laulullisesti nousemaan koelaulujen ja kartanoviikon ekan esityksen tasolle? Erin onneksi kommentoi et Kevinin pitäis laulaa korkealta lisää! JUST NIIIIIN.
Anniinalla oli tosi hyvä look! Ja lauloikin teknisesti paremmin kuin moni muu tänään. Mua vähän häiritsee k-pop maneerit eikä Anniina muutenkaan vaan iske vähän Leevin tapaan, mutta Anniinan esitys oli kyllä paljon onnistuneempi kuin vaikka Leevin tai Tiian tänään.