Laulukilpailussa Roope voittaisi Miken kirkkaasti.
Täsmälleen. Nuo "haluamis"-lörinät ovat täyttää huuhaata ellei kilpailija ole kulisseissa itse asiasta kertonut. Eli sellaista ei tietenkään kannata laittaa jatkoon, joka on sanonut, että "ei tämä oikeastaan kiinnosta". Mutta kun Roope aivan varmasti olisi halunnut jatkaa!
En voi tietää mitä Roope on kulisseissa puhunut, mutta Roopen ilmeet pudotustilanteessa kyllä puhuivat selvästi, että hän haluaisi jatkaa. Vielä koelauluissa kun moni puhui haluavansa jatkoon niin paljon, Tuisku aina vain sanoi että niin jokainen muukin.
Minusta oli nurinkurista, että Erin sanoi suoraan Roopella olevan paras ääni, mutta silti tuomarit pudottivat Roopen. Roope olisi kyllä voinut kehittyä vielä lavaesiintymisessään, mutta Miken laulutaito tuskin kehittyy Roopen tasolle. Itse en näe Mikea edes Roopea paremman näköisenä, varsinkaan hiustenleikkuiden jälkeen. Plussaa kyllä Mikelle siitä että on ammatiltaan seniorihoitaja, ainakin minulle tulee sellaisesta tosi symppis kuva.
Roopea mieluummin olisin tänään pudottanut Leevin. Tai edes Samulin. Kevin oli mielestäni päivän ainoa varma jatkoonmenijä.
Villeistä korteista en nyt haluaisi jatkoon kumpaakaan, mutta Anniinan tavallinen lauluääni melkein sattuu korviini, joten Mike sitten mieluummin jatkoon ja sitten ensimmäisissä liveissä ulos. Miken ääni ei minua varsinaisesti ärsytä niin kuin Anniinan, mutta ei herätä muitakaan tunteita.