Kaikkien vissiin piti laulaa tänään suomenkielinen remix-kappale? Vähän tylsää. Onko tää Koi joku Jurekin kaveri vai mistä on kyse?
Odotin kauhulla kun kaverit oli Whastappissa viestitelly ettei Lotta ois ollu niin hyvä ku yleensä.
Mutta musta oli ihan yhtä hyvä esitys tai jopa parempi kuin viime kerralla, vaikkei toki sitä kaikista parasta Lottaa. Biisi nyt oli mitä oli mutta Lotta silti huippu. Luontevista tanssiliikkeistä annan aina plussaa.
Tiia oli myös hyvä! Luonteva laulaja. Luulen silti että Tiiassa ois ainesta vielä parempaan, jos pääsis esittämään jonkun oikein ison ja hienon biisin.
Mun mielestä Anniina sopis nimenomaan joihinkin räppibiiseihin laulamaan niitä (yleensä aika kamalia) naisten osuuksia.
Mutta kokonaista biisiä ei jaksa kuunnella. Tosi ohut ja smurffimainen ääni.
Musta taas Julialla oli koko illan paras biisivalinta!
Ihan huippu asennebiisi, lisää tämmöstä. Toki säkeistöissä ei pääse esittelemään ääntä hirveesti mutta sitten vastapainoksi kertosäkeessä pääsee revittelemään oikein kunnolla. Tykkäsin.
Anni oli musta huonoin tänään. Jotenkin ihan all over the place koko esitys. Ja toki biisivalintakin niin outo ja juntti ettei voi oikeen millään innostua. Vaikka Anni ei kyllä silti laulanut huonosti vaan päinvastoin ihan hyvin.
Oon tyytyväinen putoajiin. Ottaisin villin kortinkin mieluummin kartanosta kuin TOP-10 putoajista. XD
//Vähän muuten kuumotti että tippuuko Lotta-Maria. Se ois ollu katastrofi!