Tämäniltaisessa jaksossa minut vakuuttivat: Villeheikki, Lotta-Maria, Linda.
Villeheikki oli minusta tosi taidokas, vaikkakin jossakin kohtaa minua häritsi liika äänen oheus. Olisin kuitenkin ottanut hänet jatkoon kenen tahansa muun miehen sijaan. Minusta tuntuu, että kukaan jatkoon päässeistä miehistä ei olisi ollut yhtä hyvä samaisessa Dont Feel Like Dancing -biisissä. Ehkä jatkoon päässeet miehet sitten olivat muilta osin idolimaisempia. Oletan siis, että tässä vaiheessa miehille on oma kiintiönsä.
Miken esityksessä oli minusta jotain tylsää, mutta myös jotain kaunista. En jäisi itse kaipaamaan, mutta arvasin hänen pääsevän jatkoon, kun näin tuomarien reaktion ja sen, kuinka paljon hänelle on jo annettu anteeksi.
Mari oli minusta äänellisesti parempi kuin vaikkapa jatkoonpäässyt Anni, mutta jotenkin minusta Mari ei tuntunut yhtä varmalta esiintyjältä. Osasin odottaa hänen putoavan. Anniin alan ehkä jo kyllästyä, tuntuu, että hänen koelaulupätkänsäkin olen kuullut jo liian usein.
Marjam mielestäni ampui itseään nilkkaan valitsemalla korkean biisin, vaikka omien sanojensakin mukaan on matalaääninen. Ansaitsi mielestäni tippua tuolla esityksellä.
Linda laulaa minusta hyvin ja hänellä on hyvä ja persoonallinen ääni, mutta jotenkin tekee mieli kääntää katse muualle hänen naamastaan silloin, kun hän laulaa. Kun hän tuli huoneeseen, luulin ensin hänen silmiensä kiiltävän kyyneleistä, mutta ilmeisesti se kiiltävä olikin vain jotain silmämeikkiä.
Leevistä halusin pitää, mutta tuo esitys ei vain jotenkin minua koskettanut. Jäin odottamaan, milloin se esitys "alkaa". Tuisku kuitenkin silminnähden liikuttui, joten pidin jatkopaikkaa varmana.
Samuli on vakuuttanut minut aiemmin, mutta nyt jotenkin ei vain kolahtanut. Ehkä vierastin liikaa hidasta versiota Beyoncen Crazy-biisistä. Kuitenkin jos kolme miestä oli pakko tästä jaksosta ottaa jatkoon, kyllä minusta Samuli selkeästi miesten top3:ssa oli.