6. ryhmä myös kova!! Totesta voisin luopua mutta muut mielellään jatkoon. Tuomarit pudotti myös Pauliinan, eiiiih.
Mari taas mun lemppari ryhmästään! Eli tällä kertaa 7. ryhmä. Anna kuulostaa välillä hyvältä ja välillä huonolta? Resmijan ja toisen tytön, jonka nimeä en muista, ainakin tiputtaisin. Tuomarit näyttäis olevan samoilla linjoilla.
Mua ei ois haitannut, vaikka Joni 8. ryhmästä ois luovuttanut. Laulaa huonosti. Riittakaan ei vetänyt kovin hyvin nyt. Mari laulaa hyvin mutta on niin arka että se vähän mietityttää. Oho kaikki tippu! Villen oisin laittanu jatkoon, on kuitenkin miesten parhaimmistoa selvästi. Nyt on jo monta huonompaa jatkossa.
9. ryhmässä Cevor & Linda jyräsi täysillä Milman ja Lunan, jotka mokaili. Milman laulutavasta en muutenkaan oo tykänny missään vaiheessa. Lindasta tulee mulle edelleen Alma-vibat, mutta siis hyvällä tavalla.
ÄÄK Cevor ei päässy jatkoon!!! Siis en ymmärrä miten surkeita miehiä pääsee jatkoon ja sit esim Cevor ja Ville tiputetaan?
10. ryhmä. Tällä kerralla en taas tykänny Kevinistä ihan niin paljoa. Kevin, anna mun päättää!! Am I a fan or am I not?
Jose veti nyt paremmin kuin aiemmin, mutta tiputtaisin silti. Tytöt ainakin laittaisin jatkoon. ÄH tuomarit tiputti Tuulin.
//ok mulla meni nuo Kevinin falsetti-kiekumiset ekalla kerralla ohi. Yes I am a fan!