Harmitti ihan sikana Yohanin putoaminen! Mut tiesin heti, että niin tulee käymään kun oli a) Miken porukassa b) esiintyi ekana. Mun mielestä Yohanilla oli vaan niin hyvä ja erilainen ääni. Ja yllätti toden teolla biisivalintansa kanssa, osaa muutakin kuin herkkiä kappaleita.
Saara Lehtonen on mun mielestä vaan tosi rasittava ja teatraalinen. En tykkää. No putosikin tästä porukasta odotettavasti.
Onneksi myös laulunope Anne lähti nyt, on vaan koko ajan ollut niin opemainen, ettei erotu porukasta mitenkään.
Niko oli Yohanin ohella mun suosikkeja, mutta kuten arvelinkin, on hän liian samantyylinen Andrean kanssa, joka kuitenkin on aavistuksen Nikoa parempi ja kiinnostavampi, joten oli Nikon aika lähteä. Molemmille ei ollut tilaa. Andrea oli jälleen ihan huippu, vetää sanattomaksi oikeastaan joka kerta. Toistan taas itseäni, mutta on mun suurimpia suosikkeja kyllä kisassa.
Victoria Shuudifonya on parantanut koko ajan, vaikka joka kerta pystyykin tasaiseen ja hyvään suoritukseen. En pidä Jannan musiikista, mutta hän teki tästäkin biisistä esityksellään monta kertaa paremman.
Sarasta tulee vaan koko ajan enemmän sellainen fiilis, että yliyrittää.
Anun ja Piian duo on läpi matkan ollut ihastuttava ja energinen ja nyt oli tosi kova meno! Ihan loistava biisivalinta. Valitettavasti heidän oli aika lähteä kotiin, tämänkin pystyi arvaamaan heti.
Plamen De La Bona tuntuu olevan Miken henkilökohtaisia suosikkeja tiimistä. Kuten ville tuossa kommentoikin, niin hänestä kyllä tulee sellainen laivaesiintyjä mieleen. On toki ihan hyväkin, mutta jotakin jää puuttumaan. Mun mielestä Plamen oli parhaimmillaan Kaksintaistelu esityksessä, jossa hän lauloi kahden muun kisailijan kanssa, sopisi siis mielestäni bändiin paremmin kuin artistiksi.