Tää oli sellainen jakso, jota samaan aikaan sekä odotin että pelkäsin…
Saija Saarinen on parantanut omasta mielestäni paljon ääni ratkaisee jaksosta, jolloin en vakuuttunut. Hän kuitenkin vaikuttaa vähän tylsältä omaan makuuni ja en oikein edes tiedä mistä se johtuu. Jatkoon meni.
Janne Vaittinen oli mun mielestä loppujen lopuksi aikamoinen yllättäjä, en olisi odottanut, että pääsee näin pitkälle. Todella kiva äänenväri äänessä. Kaipaa vielä harjoitusta, mutta oikeaan suuntaan on mennyt koko ajan. Kovatasoinen porukka, joten tipahti nyt pois.
Michael Ekeghasi on toki tosi energinen ja hauska tyyppi, mutta laulutaidoiltaan keskinkertainen. Pääsi näin pitkälle varmasti juuri tuon iloisuutensa takia. Ihan mielenkiintoista oli kyllä kuulla häneltä tällaista tulkintaa, mutta oli myös tosi iso riski tässä kohtaa. Tuntui omasta mielestä vähän väärältä, että tuo melankolinen ja kaunis biisi olikin yhtäkkiä aika iloisen kuuloinen.
Michaelin rahkeet eivät riittäneet ja kotio lähti.
Linda Tarvainen on oikeasti joka kerta kuulostanut vain paremmalta ja paremmalta. Niin kuin pelkäsinkin, putosi hän tästä porukasta. Välillä kyllä ihmetyttää tää tuomareiden toiminta. Omaan makuun Linda oli paljon potentiaalisempi ja kiinnostava kuin esimerkiksi Saija Saarinen. Tosi sääli. Toivottavasti Linda löytää tulevaisuudessa väylän, jotta pääsee julkaisemaan musiikkia.
Mariia Kharmalova oli tosiaankin kuin euroviisuedustaja. Tää oli kyllä varmasti ensimmäinen kerta, kun oikein pysähdyin katsomaan ja kuuntelemaan hänen esitystään. Biisivalinta oli täydellinen. Tästä huolimatta vaivaa häntäkin jonkinasteinen tylsyys, joten en oikein jaksa kiinnostua hänestä.
Juuso Vuorinen on kyllä suosikkejani. Ihan käsittämättömän hyvä ääni, esiintyy itsevarmasti ja ottaa lavan haltuun. Tuntuu siltä, että pystyy vetämään biisin kuin biisin täysin suvereenisti. Onneksi on jatkossa ja oikeastaan toivon hänen olevan finaalissa.
Fatu Niangille ei sopinut Evelinan Honey sitten yhtään. Hän ei kuulostanut mielestäni kovin hyvältä. Putosi jatkosta, eikä tää oikeastaan mua harmittanut, vaikka olikin aiemmin ollut oikein hyvä ja hänestä tykkäsin.
Saija Saarnisto oli tasaisen hyvä, mutta esityksen aikana vain aloin miettimään, että onko hänellä vaarana se, että kuulostaa aina melko samalta persoonallisen äänensä takia. Jatkossa kuitenkin ja hyvä niin.
Mä olisin kyllä Mariian sijasta laittanut Lindan jatkoon.