Ei haitannut kaappausmahdollisuuden puuttuminen tässä mitään.
Sätkyn ja Victorian esityksessä itse kallistuin ehkä enemmän Sätkyn puolelle, mutta ei tässä mitään oikeusmurhaa tapahtunut, kun Victoria meni jatkoon. Victoria oli kyllä parempi kuin Ääni ratkaisee -vaiheessa.
Katjan ja Fatun duetossa itse odotin enemmän Katjan menevän jatkoon, mutta Redramaa näytti kiehtovan enemmän Fatu. Fatulla on ihan mielenkiintoinen ääni, mutta ei hän mielestäni ole laulajana tarpeeksi mielenkiintoinen, että hän pääsisi kisassa kovin pitkälle.
A-J:n ja Petrin duetossa A-J:n laulanta sai minut kananlihalle! Mieslaulajien kohdalla tätä tapahtuu minulle varsin harvoin. Petri sinnitteli mukana parhaansa mukaan, mutta pahimmillaan onnistui kuulostamaan koomiselta hahmolta.
Petrillä tuntui lisäksi olevan välillä myös hiukan vireongelmaa. Tässä kaksintaistelussa ei ollut pienintäkään epäselvyyttä, että kumpi menee jatkoon. Itse uskon, että A-J:ssä on potentiaalia tosi pitkälle ihan riippumatta tästä kisasta.
Gavinin ja Jannen duetto oli vähän jännä tapaus. Gavinilla on kiva soundi, mutta huippukohdat Janne lauloi paremmin. Itse olisin hiukan kallistunut Gavinin puolelle kuitenkin. Ei tämä kuitenkaan mikään illan kohokohta ollut.
Saaran ja Sinin duetto kuulosti varsin hyvältä. Itseäni kiehtoo Saara, vaikka Sini lauloikin ajoittain varsin komeasti. Yllätyin hiukan Sinin valitsemisesta, mutta onneksi Mike nappasi Saaran.
Annikan, Emman ja Kallen trio oli omasta mielestäni aika selvä tapaus. Kalle ei kiinnittänyt erityisesti huomiota. Emmalla on kiva soundi, mutta laulajana hän on vielä raakile. Annika oli paras, vaikka ei tässä kappaleessa ollutkaan ihan yhtä hyvässä vedossa kuin Ääni ratkaisee -vaiheessa. Ehdin jo surra hänen putoamistaan, mutta onneksi Olli pisti ranttaliksi ja nappasi hänet jatkoon.