Aksel Kankaanranta vs Tiia VälikangasAksel herätti huomioni karsinnoissa, on kyllä mielenkiintoinen ääni. Vaatii toki laulajana vielä paljon harjoittelua ja itsevarmuutta, mutta oli mun mielestä jo nyt parannusta huomattavissa. Pidin Akselia paljon mielenkiintoisempana laulajana kuin Tiiaa, joten toivoinkin Akselin menevän jatkoon ja näin onneksi tapahtui.
Niko Rimbacher vs Piia KolimaNiko herätti tosiaankin huomion karsinnoissa biisivalinnallaan.
Ei mitään helppoa settiä vetänyt.
Piia oli mun mielestä aika kapakkalaulaja ja ihmettelin miten meni jatkoon… No yllättäen Piiakin oli parantanut hieman, mutta kyllä Niko aika lailla tätä vei ja menikin heittämällä jatkoon.
Vanessa Kautto vs Erica Hokkanen vs Linda TarvainenOlipahan biisivalinta, en tiedä oliko paras mahdollinen. Erica nieleskeli mun mielestä paljon sanoja tai sanojen loppuja. Kaikki kyllä vetivät osansa hyvin, mutta olin tykästynyt jo karsinnoissa eniten Lindaan, joten toivoin hänen menevän jatkoon ja hänet valittiinkin. Erica on kyllä tosi mielenkiintoinen laulaja.
Riku Soininen vs Anne TanskanenNo tämä oli sarjassamme ZzzzzzZzzzZz. Eli tylsää. Kumpaakaan en olisi karsinnoista laittanut jatkoon. Annesta huokuu se lauluopettajamaisuus, näitähän on aikaisemminkin ollut kisassa. En oikein saa mitään muuta kommentointia aikaiseksi tästä parista. Oli täysin samantekevää itselle, kumpi menee jatkoon. :’D
Iara Dias dos Santos vs Mariia KharlamovaOlipa hyvin samankaltaiset laulajat. Mitään kovin suuria kiksejä en tästäkään saanut, tosi tasaväkistä laulantaa. Iaran äänessä toisaalta oli mun mielestä enemmän persoonallisuutta ja hän vaikutti aidommalta tulkitessaan biisiä. Iara menikin jatkoon ja Mariia kaapattiin, ihmettelin vähän tätä kaappausta, koska kisassa on ollut persoonallisempiakin tapauksia, jotka ovat pudonneet, kun ei ole kaappausta tapahtunut.
Mariella Pudas vs Piia Hukka & Anu HänninenTämä olikin odotettua kovempi esitys! Vähän kavahdin kuullessani, että laulavat Whitney Houstonia (niin upea laulaja, että kukaan ei voi kuulostaa paremmalta, aika lähelle tää kolmikko kuitenkin pääsi.) Ihan tosi tasavahva esitys, mutta duo vakuutti mut vähän enemmän. Mariella kuitenkin valittiin jatkoon. Ja viime hetkillä duo kaapattiin, aivan mahtavaa!
Mitä draamaa ja jännitystä, kun menee viime hetkille. x)