Olen näköjään ihan eri linjoilla kuin Kaitsu.
Terhin ja Emmin esitys oli vähän raakile. Kokemattomuus kuului. Terhillä on sen verran mielenkiintoinen ääni, että ehkä hän pääsi oikeutetusti jatkoon.
Emmin kaappaus oli mielestäni aika turha.Jessican ja Juuson duetossa tuntui, että Jessica jäi ihan varjoon. Juuso oli TODELLA taitava ja hyvä-ääninen. En ole ollenkaan yllättynyt, jos Juuso pääsee finaaliin. Jessican tuleminen kaapatuksi sen sijaan yllätti. Itse en usko, että Jessican rahkeet riittävät kovin pitkälle.
Ellien kaksintaistelu oli vähän pliisu. Mulla herpaantui jossain vaiheessa keskittyminen, koska esitys oli sen verran yhdentekevä. Elli L oli Ääni ratkaisee -vaiheessa oikein hyvä, mutta nyt tuli vähän sellainen fiilis keskinkertaisesta iskelmälaulajasta. Elli H väläytteli hetkittäin taitojaan, joten olen tyytyväinen, että hän pääsi jatkoon.
Michaelin tiimin kolmintaistelu oli illan tai ehkä kauden kovin juttu, huh! Plamen ja Kata olivat ihan hemmetin hyviä. Mielestäni Seungjae jäi hieman varjoon. Esityksen aikana uumoilin, että Michael saattaisi valita Plamenin, mutta en ollut huolissani, koska ajattelin, että Kata on niin sairaan hyvä, että hänet napataan muualle. Ei napattu. Kiroilin kovaan ääneen sohvalla yksikseni, kun häntä ei kaapattu, toisin kuin
jotkut joku Jessica
ja Emmi. Yllätyin, kun Olli valitsi Seungjaen, mutta ehkä hänessä on potentiaalia.
Tenho Olavin ja Tommin Fäldtin esityksestä huomasi, että Tommi oli paremmin mukavuusalueellaan ja ääni sopi kappaleeseen paremmin, mutta jotenkin tietyt esiintymismaneerit alkoivat ärsyttää. Tenho Olavi pääsi jatkoon, eikä varmasti pelkästään tämän esityksen perusteella.
Violan ja Saijan kaksintaistelu oli aika turhauttava. Molemmat todella taitavia laulajia, mutta Smells like teen spiritistä oli tehty kammottava sovitus, jossa kumpikaan ei päässyt oikein näyttämään laulajan taitojaan lukuunottamatta yhtä kiekaisua per laulaja ihan esityksen lopulla. Saija oli hieman parempi, mutta ihan oikeutetusti Violakin kaapattiin.