Jännästi mulla on aika eri mielipiteet kuin Etskulla.
Mun mielestäni Michaelin ja Terryn kaksintaistelu oli tosi hieno avaus. Tykkäsin tosi paljon Terryn äänestä. Vaikea oli valita, mutta ymmärrän kyllä, että miksi juuri Michael pääsi jatkoon. Harmi, että Terry on korealainen. Uskon, että muuten olisi ollut potentiaalia päästä toiseen joukkueeseen.
Tiinan ja Annan duetosta tuli vähän sellainen fiilis, että kumpikaan ei saanut itsestään kaikkea irti tämän biisin kanssa. Tykkäsin kummankin ääni ratkaisee -vaiheen esityksestä enemmän. Annalle tämä kappale toimi ehkä paremmin. Tiina fraseerasi voimakkaammin, mikä ei mielestäni ehkä niin sopinut kappaleeseen. Ihan mukavaa joka tapauksessa, että kumpikin on nyt jatkossa. Ollin joukkueen yleinen taso ei niin päätä huimaa, joten ehkä Tiina teki hyvän peliliikkeen valitsemalla Ollin joukkueen.
Andrean ja Janin kappale oli mun mielestä laulukilpailukappaleeksi tosi huono. Esitys oli aika yhdentekevä. Andrea on kuitenkin tästä kaksikosta paljon parempi, joten oli oikeutettua, että hän meni jatkoon. Jani kyllä tsemppasi aika hyvin ja suoriutui paremmin kuin odotin.
Yohanin ja Outi-Maijan duetto oli mulle vähän pettymys, eli tuntui, että kumpikaan ei ollut parhaimmillaan. Alussa Yohan kuulosti hyvältä ja Outi-Maija ihan amatööriltä, mutta Outi-Maija sitten paransi tasoaan. Sitten taas Yohan rupesi kuulostamaan yhdentekevältä. Itse olisin niukasti valinnut Yohanin jatkoon, mutta nyt tietty molemmat ovat jatkossa. Ihan hyvä niin.
Ollin joukkueen trio oli yllätys. Luulin, ettei tällaista tule, kun ei ole "ylimääräisiä" mukana, mutta tuli nyt sitten kuitenkin. Biisivalinta hirvitti, mutta kyllähän tämä toimi varsin hyvin. Marja jäi kyllä selkeästi kolmanneksi. Itsekin tykkäsin Emmistä kovasti, joten olin tyytyväinen kun hän pääsi jatkoon. En kuitenkaan tajunnut näitä kommentteja, että Ramona olisi jäänyt muiden jalkoihin. Mielestäni myös Ramona oli tosi hyvä.
Saijan ja Saran duetosta ajattelin etukäteen, että Sara ei voi jäädä tässä kakkoseksi, mutta tulikin aikamoisena yllätyksenä, että hän selkeästi yritti liikaa ja siksi Saija kuulosti paljon paremmalta. Sarassa on kuitenkin paljon potentiaalia, ja siksi on kivaa, että myös hän pääsi jatkoon. Saran valinta jatkoon oli kyllä tyypillinen Michael-päätös, jota ei oikein tajua.