Luulen että nuo esiintyjien omien facebook-sivujen tykkäykset menevät vähän hörhökategoriaan, koska niitä sivuja pitää erikseen kaivaa. Sen sijaan Voice of Finland -sivulla linkitetyt esitykset kertovat selkeämmin siitä, että onko yksittäinen esitys hyvä vai ei. Vaan joo, noista lukemista kyllä ehkä näkee selityksen sille, että miksi Ilari meni keskinkertaisella esityksellä jatkoon.
Noh, ne esitykset:
Ilari Hämäläinen: Ihan jees, mutta hetkittäin epävireistä, ja ei nyt ihan täysillä toiminut. Olisin tästä porukasta pudottanut.
Alisa Manninen: Alisan paras esitys tuli nyt liveihin. Minusta tämä oli ihan mahtava. Minusta Alisa on vetänyt monta esitystä överiksi, mutta tässä homma pysyi kuosissa (Tarjan termein "Alisa oli tiukassa hihnassa") ja tulos oli huikea. Alisa ei päässyt jatkoon, mutta tiedän, että hän on ollut stressaantunut VoF:n aiheuttamasta kiireestä, ja Kerttu saa varmaan enemmän irti jatkopaikasta, joten ihan hyvä, että Kerttu pääsi jatkoon.
Suvi Åkerman: Suvilta hieno esitys. Pidin kovasti. Hän pääsi oikeutetusti suoraan jatkoon.
Kerttu Suonpää: Tämä oli häkellyttävä esitys. Kerttu on taitava laulaja, mutta minusta tästä esityksestä puuttui totaalisesti tunne. En ole tällaista esitystä ennen kokenut, että lauletaan suomeksi, laulaja on taitava ja laulajan äidinkieli on suomi, ja silti kuulostaa teennäiseltä. Odotin jopa jopa tippuvan.
Ja sitten Ollin joukkue. Mielestäni Ollin joukkue on kyllä tänä vuonna täyttä timanttia!
Lilja Tzoulas: Oli mielenkiintoista kuulla, ettei tämä ollut ehkä Liljan mukavuusalueella, koska mielestäni meni ihan hemmetin hyvin. Harmitti, että Lilja tippui.
Ilona Gill: Biisivalinta ei ehkä tuonut parasta Ilonaa esille, mutta ihan mukavaa settiä kuitenkin.
Jessica Uussaari: Negativin kanssa samaa mieltä, ei oikein kolahtanut.
Suhyun Kim: Kliseinen biisi joo. Luulen, että nyt oli paras biisivalinta. Mä en ole viime viikkoina Suhyunista niin tykännyt, mutta kyllä tämä Whitney Houstonin biisi on se, jolla jyvät karsitaan akanoista. Olen kuullut parempiakin versioita tästä biisistä (esim. Diandran versio Idolsissa oli ihan
järjettömän hyvä), mutta tässä kisassa tämä oli hyvä.
Olisin tiputtanut Ilonan. Mielestäni Ilona antoi huikean kuvan itsestään ääni ratkaisee -vaiheessa, mutta sen jälkeen kehitystä ei ole tapahtunut siinä määrin kuin pitäisi. Noh, hän jatkaa edelleen. Toisaalta ihan mukavaa, että Ollin joukkueessa jatkaa edelleen kaksi ihmistä, jotka eivät suomen kieltä kovin hyvin hallitse. Tämä on Voice of Finlandissa poikkeuksellista.