Emmi Uusitalo vs Suhyun Kim – Kaunis kappale Emmilla ja onhan hänellä itselläänkin kaunis ääni. Mut jotenkin tää esitys jäi mun mielestä aika valjuks, pelkäks lauleluks…vaikka biisi oli hänelle tärkeä, ei mun mielestäni se tunne oikein välittynyt.
Suhyunin biisivalinnasta en ollut järin innostunut, mut olihan tää jälleen tosi kova veto. Esiintyminen oli hyvää ja laulu melkeinpä täydellisessä hallinnassa. Jatkoon ehdottomasti! Olli, älä mokaa!
Olli valitsi oikeutetusti Suhyunin!
Alex Ikonen vs Riikka Jaakkola – Alexista oon pitänyt alusta asti ja tää jazz tyyli viehättää. Todella miellyttävä ääni. Onneks nyt meni paremmin kuin kaksintaisteluissa, siinä se biisi oli aika kaamea eikä sopinut kummallekaan kaksintaistelijalle järin hyvin. Nyt kun Alex sai itse valita kappaleen, meni niiiiiiin paljon paremmin. Kyllä mä melkein toivoisin Alexia jatkoon, vaikka Riikastakin olen pitänyt. Kuuntelisin hyvin mielelläni Alexin musaa.
Riikka oli kyllä tosi hyvä myös. Riikassa on kivaa asennetta ja energiaa, hyvä ääni. Itsevarma esitys.
Paha valintahan tämä on. Luulen, et Mike jatkaa Riikan kanssa. Toivottavasti Alex kaapataan. Mike päätti jatkaa liveihin Riikan kanssa, juuri niin kuin arvelinkin.
Kerttu Suonpää vs Lauri Peisterä vs Yamila Espinosa – Kerttu haukkasi aika ison palan. Beyonce on kans sen luokan artisti, et biisejä on tosi hankala esittää. Versio kuulostikin vähän laimealta sovitusta myöten. Ei ollut Kerttu parhaimmillaan laulullisesti.
Laurilla on mun makuun liian käheä ääni. Esitys jäi mitäänsanomattomaksi.
Yamila ihastuttaa mua persoonana, mut laulajan on vähän niin ja näin. On kyllä Yamilan aika lähteä kotiin.
Tarja valitsi Kertun, eikä se yllättänyt.
Redrama onneks kaappasi Alexin, jes! Olen tyytyväinen!