Margarita Kondakova vs Daniel Sanz – Olipas Margaritan biisi tylsä. Laulaminenkin kuulosti suurimmaksi osaksi melko tasapaksulta tällä kertaa.
Danielilla sen sijaan olikin kiva ja hyväntuulinen kappale, jota on tullut itsekin jonkin verran kuunneltua. Danielilla on kyllä hemmetin miellyttävä ääni. Olisin toivonut, että ääni olisi lähtenyt vieläkin enemmän ”lentoon” kertsissä, mut tosi hyvä esitys kyllä oli.
Mun valinta kallistuisi ehdottomasti Danieliin. Redrama oli valitettavasti toista mieltä. Toivottavasti Daniel kaapataan.
Emma Sandström vs Ilari Hämäläinen – Emma oli valinnut biisin, johon vaaditaan vahvaa ääntä, asennetta ja tietysti myös tunnetta paljon. Mun mielestä Emma ei saanut tarpeeksi sitä tunnetta kappaleeseen. Emma kuulosti välillä jotenkin nuhaiselta.

Esitys jäi kyllä valitettavasti melko vaisuksi. Sääli, kun tietää Emman pystyvän parempaan. Ääni ei tainnut vaan riittää tähän kappaleeseen.
Ilari oli vakuuttava jälleen. Tästä kaksikosta selkeästi parempi veto oli Ilarilla. Ja Tarja valitsikin Ilarin. Olisi mielestäni ollut outoa, jos Tarja olisi päätynyt Emmaan.
Mitra Matouf vs Marko Simi vs Lilja Tzoulas – Mitrasta tykkäsin aluksi tosi paljon, mut nyt se innostus on koko ajan laskenut. Tämä esitys oli mielestäni kuitenkin parempi kuin kaksintaistelussa. Mitralla on se riskinä, että laulu saattaa helposti lipsahtaa huutamisen puolelle. Onhan hänellä edelleen tosi persoonallinen väri äänessä. Tulee kuitenkin sellainen fiilis, et tarvitsee paljon valmennusta laulutekniikan puolella, eikä Voice ole hänelle nyt se paras paikka vielä.
Marko taas on parantanut pisteitään mun silmissä. Huipputyyppi miellyttävällä lauluäänellä varustettuna. Tykkäsin tästäkin esityksestä. Hänellä on hyvä energia lavalla!
Lilja jatkoi tasaisen varmasti tälläkin kertaa. Kaunis ääni ja itsevarma esitys. Kyllä Liljan laittaisin jatkoon tästä porukasta, vaikka Markostakin pidän paljon. Mikäli Danielia ei kaapata, niin toivoisin Miken valitsevan Markon.
Olli valitsi Liljan, eikä tämä tullut yllätyksenä.
Mikella oli kaappausmahdollisuus ja hän valitsi Danielin, jes!