Teillä on aika erilaisia mielipiteitä kuin itselläni.
Aika paljon on kiinni siitä, että mitä painottaa enemmän, tätä esitystä vai aikaisempia.
Alisa vs Essi: Mä itse tykkään Alisan äänestä kovasti. Tässä biisissä Essi oli sinänsä hyvin taitava, mutta hänen äänensä ei ole erityisen kiinnostava. Alisan ääni sen sijaan sopii kybällä tämäntyyppiseen musiikkiin. Esitys kaiken kaikkiaan oli teknisesti hemmetin kovaa luokkaa. Duettomielessä äänet eivät olleet ehkä paras yhdistelmä, koska olivat ehkä liian erilaisia. Olen iloinen siitä, että Alisa pääsi jatkoon.
Jani vs Jere: Ehkä tämä esitys kertoi tällaisen perusiskelmän musiikillisesta tasosta nykyisessä musamaailmassa, mutta aika pliisuja esiintyjiä kuitenkin. Oikea tyyppi meni kyllä jatkoon.
Vera vs Ilona: Tää on kyllä ihmeellistä touhua. Mulla on samanmerkkiset kaiuttimet olohuoneessa ja tietokoneen ääressä (Genelec), ja olohuonesetillä tuntui että Vera vei tämän ihan 6-0, mutta tietokoneella tuntui, että Ilona oli parempi. Olohuoneessa tuntui, että koko sovitus kaikuja myöten oli tehty korostamaan Veran hyviä puolia, ja Vera kuulosti ihanan kuulaalta (ja mä en sentäs tykännyt ääni ratkaisee -vaiheessa Verasta), mutta tietokoneen ääressä Ilona kuulosti selvästi paremmalta. Onneksi Redrama valitsi Ilonan.
Erik vs Ilari: Etukäteen toivoin Erikin menestystä, mutta ehkä tässä biisissä joutui himmailemaan sen verran, että Erikin parhaat puolet eivät tulleet esiin. Pelkästään tämän esityksen perusteella olisin muutenkin valinnut Ilarin. Tämäntyyppiseen musiikkiin Ilarin ääni ja tyyli sopivat täydellisesti. Toivottavasti Erikistä kuullaan vielä.