Suvi Åkerman vs Salli Helminen – Jälleen sellanen kaksikko, josta en niin innostu. Biisi oli enemmän Suville eduksi ja pidin hänestä enemmän kuin karsinnassa. Sallin ääni kuulosti jotenkin pakotetulta välillä.
Toivon siis Suvin menevän jatkoon. Ja Tarja oli samaa mieltä kanssani. Sitten tuli Mike ja kaappasi Sallin. Jätti itselle aikamoisen wtf-olon.
Mikael Sirén vs Tuomas Junnikkala – Esitys oli mun makuun aika vaisu. Johtu biisistä suurimmaks osaks…laulun kertsi ei ollu tarpeeks ”innostava”. Tämän tyylisiä biisejä ois löytynyt parempiakin. Tuomaksen ääni tais miellyttää mua aavistuksen enemmän.
Tuomas onneksi menikin jatkoon!
Iina Hietanen vs Margarita Kondakova – Olin tosi pettynyt, et Redrama valitsi saman biisin, jonka tytöt olivat jo karsinnassa laulaneet. Söi intoa kyllä aika paljon itseltä. Iina tosin ei juurikaan karsinnassa vakuuttanut. Koko esitys vaikutti vaan olevan kilpailua siitä kumpi kikkailee äänellään enemmän tai paremmin.
Toivoin enemmän Margaritan menevän jatkoon. Redrama hänet valitsikin.
Meri Vahtera vs Marko Simi – Heillä sointuivat äänet hyvin yhteen, joten esitys oli kaikin puolin miellyttävä. Aika tasaväkinenkin. Merin ääneen olen mieltynyt enemmän, vaikka kyllä tuli sellainen olo, et Markoakin tahtoisin nähdä vielä jatkossa. Siinä mielessä biisi oli tylsä, et Markoakin ois ollut hauska kuulla täysin erilaisessa genressä, et mihin pystyy muuntautumaan.
Olli valitsi Markon, joka kyllä yllätti mut toisaalta…ajattelin jostain syystä hänen mieltyneen enemmän Meriin, mut ei sen väliä, sillä Meri kaapattiin!
Hyvä näin.