Noel Cavernelis – Oli kyllä aika kaunis ääni. Mut en tiedä kantoiko ääni sitten kuitenkaan tarpeeksi soolona, ehkä on tottunut niin paljon kuorolauluun, kuten taustoistaan kertoi. Pääsi kuitenkin jatkoon, enkä pahastunut siitä lainkaan. Ollin englannin puhumiset jää lyhyiks. xDDD Suomeksi kiitos ja oli hyvä tai mahtava.
Vera Forsberg – Olin kuullut jo joskus pätkän Veran laulua (taisi olla Sara kun on mainostanut Instagramissa tms jokin aika sitten), mut silti tuli vähän sellanen nuiva suhtautuminen kun kuulin Veran osallistuvan ohjelmaan. Pieni hermostuneisuus taisi kuultaa biisistä läpi, mut ihan hyvä kuitenkin. Kertsiin oisin kaivannut lisää ”voimaa.” (Kun on kuunnellut alkuperäistä esittäjää paljon, niin se ehkä häiritsi tässä esityksessä itseäni, oli enemmän odotuksia). Pääsi joka tapauksessa jatkoon, joten katsotaan miten kehittyy!
Jonna Heikkilä – Aika taitavasti osasi räpätä, mut en oikein innostunut.
Ilari Hämäläinen – Muistan Ilarin hämärästi, vaikka ei jatkoon aiemmin päässykään. Muutenkin tuttu kasvo, ollut muissakin jutuissa mukana. Nyt kuulosti paljon paremmalta kuin viime kerralla ja rauhallisempi esiintyminen upposi itseeni. Ihan jees, saa nähdä miten pärjää.
Vili Lehtelä – Potentiaalinen teinityttöjen ja miksei vanhempienkin naisten sydäntenmurskaaja. xD Sanoisin, että ihan kehityskelpoinen tapaus. Biisivalinnan vuoksi ei ehkä päässyt täysin äänestä perille. Miellyttävä ääni joka tapauksessa hänellä oli. Ei jatkoon kuitenkaan tällä kertaa päässyt…
Alisa Manninen – Mä en tiedä mitä oisin hänestä mieltä. Oli tosi erilainen.

Omaperäinen varmaan kuvaa parhaiten, kuten Mikekin sanoi.
Maria Saarimaa-Ylitalo – Ei oikein iskenyt, liian iskelmää taas mulle. Mutta jälleen on sanottava, ettei siitä huolimatta huonokaan ollut.