Tina & Kimmo – Tinan ääni ei edelleenkään iske. Se on vaan sellanen makuasia, että toiset tykkää tollasesta käheämmästä äänestä ja toiset ei. Tina oli kyllä kovin herttainen. Toivottavasti pääsee jännityksestä yli vielä. Eli mulle oli oikeestaan jo tässä kohtaa selvää, että Kimmon Knock Out esitys tulee varmasti olemaan mulle mieluisampi. Ja kyllähän se edelleen komeasti vetää Queenia. Mike teki oikean ratkaisun.
Avin & Fabiane – Avin lauloi kappaleen vaivattomasti. Tykkäsin kovasti. Oli niin luonnollista hänelle olla siinä lavalla. Biisihän on kuitenkin aika iso ja mahtipontinen, mutta hienosti hoiti homman kotiin. Fabiane on sympaattinen ja hienosti hänkin lauloi jälleen.
Tässä kohtaa kuitenkin, kun hän oli Avinin kanssa vastakkain, niin kallistuin kyllä Avinin puoleen, hän taitaa olla monipuolisempi.
Jesper & Daniel – Jesperin biisivalinta ei oikein innostanut, mutta aika tasaisen varmasti veti. Ihan jees. Jesperistä kyllä diggailen edelleen, joten ehdottomasti halusin hänet jatkoon. Danielin laulaminen ja esiintyminen sai mun olon jotenkin vaivaantuneeksi. Ei ääni sopinut biisiin lainkaan ja tuntui ettei hänellä muutenkaan ollut ääntä. Onneks Jesper pääsi jatkoon. Aika selkee tää kyllä oli, että Redrama valitsee hänet vaikka puhuikin siihen malliin, että päätös ois ollut hankala.
Petri & Ari – Rohkeaa kyllä Petriltä valita tällainen kappale ja se ei kuitenkaan ollut hänelle bravuuri edes. Ihan sujuvasti esiintyi. En oo ehkä Petristä pahemmin välittänyt tähän mennessä, mut nyt oli ihan jees. Arin kohdalla on se sama juttui kuin Tinan kohdalla – en vain pidä äänestä edelleenkään. Arin ääni on mun mielestä olematon ja helposti unohdettava. Harmitti siis hieman Petrin puolesta. Mun mielestä Petri oli muutenkin paljon parempi. Mun mielestä siis eka ”väärä päätös” tuomarilta tässä jaksossa.
Björn & Sara – Voi Björn…en vain tykkää. Käsittämätöntä, että Mike valitsi hänet jatkoon. Sara oli upea! Saralla on mahtava ääni ja asenne.
Heidi & Paolo – Aika paha pari tämäkin, sillä pidän kummastakin. Sannin musiikista en tykkää, joten lähtökohtaisesti aina on vähän ”turn off” mulle, jos joku hänen kappaleitaan esittää. Heidi kyllä veti silti hyvin. Paololla oli ihana herkkä kasaribiisi. Paolo tulkitsee kappaleitaan toden teolla (samoin kyllä Heidi. Kummatkin osaa tulkita ja eläytyä). Tarjalla oli vaikea valinta. Mutta olisin luultavasti itsekin kallistunut Paolon puoleen, sillä mielestäni hänen kaltaisia mieslaulajia tarvitaan ja on virkistävää, että hän on ollut kisassa mukana! :>
Kaisa & Satu – Ensin kavahdin hieman Kaisan kappalevalintaa, mutta sopi kyllä hänelle hyvin. Kaisa on edelleen suosikkejani. Niin kaunis ääni ja upea tulkitsija. Redrama näytti suorastaan rakastuneelta kun katsoi Kaisan esitystä.
Satu on myös niin ihana. Kamalan hankala valita tässä kyllä, mutta toisaalta Kaisa on tehnyt muhun niin suuren vaikutuksen, että hänen puolellaan olin enemmän. Ja Redrama oli samoilla linjoilla.
Minna & Margarita – Minna oli niin kauniina! Krista Siegfridsin Can You See Me on kyllä hieno kappale ja sopi Minnalle. Minna on oikeasti pystynyt ihan huimasti parantamaan siitä koelaulusta. Hienoa! Margarita oli edelleen mielestäni tylsähkö. Ei jotenkin vaan iske. Hyvä, että Minna on jatkossa.