Pikapoiminta niistä pareista, joista vielä muistuu mieleen jotain kommentoitavaa yöunien jälkeen:
Ari ja Suvi ainoa pari jossa huomasin oikeasti jännittäväni miten käy - taustalla fiilis, että Arista voisi jonkunlainen suosikki tässä tulla. Taustallehan hän tässä jäi, kuten tyypillisesti käy, kun vahva naislaulaja ja pehmeä miesääni duetoi, mutta koko esityksessä tiivis, rauhallinen tunnelma. Tykkäsin.
Danielin ja Kain esitys oli minusta rehellisesti sanottuna hirveä (biisi rakas ihan erilaisena versiona). Kai veti vahvemmin, mut sellasella tyylillä, mikä minua enempi ärsyttää kuin viehättää, joten ehkä tietyllä vahingonilolla hyväksyin Daniel-valinnan, vaikka tässä kovin epävarman oloinen olikin. No, molempia saa/joutuu kuulemaan jatkossakin (noh, erityisesti Danielin koelaulu oli ihan jees, joten ehkä parempaa tulossa).
Avinia kehuttiin hirveästi asenteesta, mut minusta tärkeämpi voittotekijä oli ÄÄNI. Hienosti lauloi Laurakin, mutta Avinin äänessä sitä jotain (plus asenne päälle, tietysti).
Miro-Jesper-parin biisi tuttu biisi vain liikuntasalilta, eikä näiden poikien energia lähimainkaan vastannut alkuperäisen (?) bodypump-intensiteettiä
. Yllätyin siitä, että Miro vaikutti selkeesti vahvemmalta (koelaulusta jäi mieleen vaan söpö poika joka väänsi enkkua oudon maneerisesti). Redraman ja Kasmirin kommentit kaappauksen jälkeen oli osuvia - varmasti Jesper parempi kun ei yritetä tunkea niin rajuun rock-muottiin.
Ja sitten tämä trio. Taas tosi tärkee biisi, ja nyt oli kyllä niin paljon otettu vapauksia sen kanssa, että rupesi ärsyttämään. Kävi mielessä, että jos oli Mikon sovitus, niin oliko hän viritellyt tytöille hirveän määrän niekkuja sabotoidakseen heitä
No, tuskin sentään, mutta liikaa sitä "koristelua" oli. Ehkäpä Sini tosiaan oli paras tässä, en tiedä, aika tasainen trio minusta.
Ai niin, vielä Fabiane ja Lesmana. Hyvin kekattu biisi Tarjalta, ja Fabiane on kyllä jonkunsortin friikkisirkus, varmaan ihan hyvässä mielessä. Erityisen jänniltä kuulostivat itse asiassa ne matalat pätkät - melkosta poweria. Lesmana väänteli mun makuun liikaa RnB-soulia, eli niitä niekkuja (jotenkin muistu mieleen, että lausahdin äskettäin, ettei minua ne yleensä häiritse... no, näköjään joskus häiritsee
)