Jaahas, tällä kertaa piti katsoa uusinta kun torstain lähetys meni huomaamatta ohi. Luin kuitenkin teidän kommentit etukäteen, ja sen perusteella oli mielenkiintoista katsoa.
Kristan tiimin Päivänsäde ja menninkäinen oli kyllä oikein mukava kappalevalinta. Ronjalle ei mikään sopivin biisivalinta. Tällainen herkkä kappale ei mielestäni hänelle niin hyvin sopinut, koska hänellä on jotenkin kova ääni. Voin kuitenkin hyvin kuvitella hänet jossain näyttelijän roolissa. Lavaesiintyminenhän hänellä on oikein hyvää. Iiris lauloi oikein kauniisti, mutta Ainon tulkinta oli kyllä maagista ja onneksi hän pääsi jatkoon.
Odotin mielenkiinnolla haukkumaanne Artun biisivalintaa. Olen samaa mieltä, että ei kovin hyvä biisi. Esitys oli sinänsä mielenkiintoinen seurattava, kun sihtasin että hajoaako se Kia palasiksi vai ei.
Pientä onnahtelua oli, mutta kyllä hän varsin urhea oli ja esitys oli parempi kuin odotin. Jamilla tuntui olevan riehuminen päällä, tuntui että vähän enemmän kuin kappale olisi vaatinut. Laulun puolesta Sofia taisi vetää kolmikosta niukasti pisimmän korren.
Mä olen Etskun kanssa eri mieltä Didin tiimin kappalevalinnasta (Minä ja hän). Ok, siinä ei pääse huutamaan korkealta ja kovaa, mutta tuollaisessa kappaleessa nähdään, että miten hyvin laulaja osaa tulkita kappaletta. Jenna ja Aurora olivat tässä tosi tasaväkisiä. Itse olisin laittanut Auroran jatkoon, mutta Didi valitsi näköjään Jennan.